BC2 vind ik echt niet moeilijker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je haalt makkelijk positieve scores bij een gemakkelijke noob friendly shooter zoals Black Ops. Probeer Bad Company 2 voor een echte shooter experience.
Hoe zit het precies met de endings? En veranderd het verhaal ook op basis van de keuzes die je maakt zoals in 1 en 2?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Ongeveer 55 uur had ik nodig.
En de artbook was inderdaad erg mooi gedaan
Ja daar was een dak met 3 ventjes op. Die blaasde ik er tegelijk af, alleen ze vielen niet allemaal doodquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tijdens de missie dat je die AA-guns kapot moet maken.
Duurt wel even voordat je het onder de knie hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef emokid het volgende:
Is dat Magic gedoe eigenlijk leuk als je het nog nooit eerder gedaan hebt?
Het is meer voor mensen die het vroeger speelde of nu nog spelen.quote:
Idd.. als je nooit Magic hebt gespeeld is dit spel waarschijnlijk niet echt boeiend. Er zit overigens wel een hele tutorial mode in waar je alles uitgelegd krijgt, dus je kunt het wel van dit spel leren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:29 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Het is meer voor mensen die het vroeger speelde of nu nog spelen.
Persoonlijk raad ik het je niet aan
Je PS3 zal idd geen NTFS schijven kunnen lezen. Maar het FAT32 support voor grote bestanden is ook beperkt, die mogen niet groter zijn dan 4GB en da's met de blu-ray rips van tegenwoordig al te weinig.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Mensen, vraagje! Mijn TV heeft geen USB support en ik wil graag mijn externe hdd van 2 TB aansluiten op mijn PS3 en dan zo films afspelen.
Mijn PS3 herkent mijn hdd echter niet. Het betreft een Samsung HDD van 2TB. Moet ik deze formatteren naar FAT32 of is het onmogelijk om de PS3 mijn hdd te laten herkennen.
Ik wil het liefst niet formatteren, anders moet ik weer al mijn data heen en weer slepen.
http://www.ps3mediaserver.org/quote:Op zondag 19 juni 2011 09:22 schreef DaFrenk het volgende:
Ik stream al m'n video naar de PS3 via PS3 Media Server, kost bij HD materiaal wel wat rekenkracht op de PC maar nooit gedoe met eerst converteren of eventueel ondertitels inbakken.
Nice!quote:Op zondag 19 juni 2011 10:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
http://www.ps3mediaserver.org/
Ik draai op dit moment de nieuwste versie! En die's lekker snel t.o.v. de oudere versies.
Ik heb m nu ook, maar hij pakt al mijn media, niet enkel dat ik gedeeld heb. Enig idee hoe dat kan?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
http://www.ps3mediaserver.org/
Ik draai op dit moment de nieuwste versie! En die's lekker snel t.o.v. de oudere versies.
Ah, dat was 'm inderdaad. Thnx.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:21 schreef CoExist het volgende:
Heb je de mappen die je wilt delen weer opnieuw toegevoegd in het programma?
Volgens mij heb je daar weinig aan; ze maken nu al onderscheid tussen Welcome Back-PS+'ers en reguliere PS+'ers, dus ik vermoed dat er in juli helemaal niets bijkomt voor WBPS+'ers.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Tot wanneer loopt welcome back? Ik wil op de laatste dag plus pas activeren.
Maakt me niks uit, had 2 accounts, op 1 gelijk plus geactiveerd, en mn main account wil ik zo laat mogelijk doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar weinig aan; ze maken nu al onderscheid tussen Welcome Back-PS+'ers en reguliere PS+'ers, dus ik vermoed dat er in juli helemaal niets bijkomt voor WBPS+'ers.
Maar da's geen antwoord op je vraag, slechts een flauw vermoeden.
Meer info op het PS Blog.quote:Amy Is Survival Horror Evolved, Coming To PSN This Summer
If you’re into new survival-horror experiences, this post is for you! After recently releasing Red Johnson’s Chronicles on PSN, we’re excited to be publishing Amy on PSN later in 2011. Amy is the upcoming game from Paul Cuisset, who may be a familiar name for some of you; In the early 90s Paul created Flashback, a classic game that is credited today as a great source of inspiration by respected game designers.
With Amy, we’re now bringing Paul’s innovative concepts to PS3 owners with a new development philosophy that bridges the gap between innovative indie PSN games and very ambitious Blu-ray titles.
Ik ben hier ook benieuwd naarquote:Op maandag 20 juni 2011 17:21 schreef delano.888 het volgende:
Tot wanneer loopt welcome back? Ik wil op de laatste dag plus pas activeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |