... maar nog steeds geen 100 gratis items voor ons, toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:07 schreef rakotto het volgende:
Home is opeens een stuk intressanter geworden met deze gratis spel.
http://blog.us.playstatio(...)social&utm_campaign=
Dat topic bestaat, ik weet zeker dat ik er in gepost heb toen trophies net nieuw waren..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:06 schreef maxburger het volgende:
Op welk Trophy level zitten jullie? Ik zit op level 7 met 403 trophies. Waarom is er eigenlijk geen centraal Trophies topic? Straks even de rest van de GTA IV trophies proberen te halen.
ps home, is toch dat chat gedoe? soort van second life?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:07 schreef rakotto het volgende:
Home is opeens een stuk intressanter geworden met deze gratis spel.
http://blog.us.playstatio(...)social&utm_campaign=
Ja, maar dat is niet alleen rondlopen met je poppetje... Daar zitten ook allemaal games in die je kunt spelen, o.a. deze spelquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
ps home, is toch dat chat gedoe? soort van second life?
Hij staat nog in m'n ATquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat topic bestaat, ik weet zeker dat ik er in gepost heb toen trophies net nieuw waren..
Ik heb hem pas twee maanden geleden gespeeld en wist tot aan het zelf bereiken van de laatste scenes niet wie het gedaan hadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jammer dat bijna overal stond wie de dader was toen het spel net uitkwam
Andere powers, ander einde, bevolking valt je aan, Cole wordt erg bleek met aderen in zn gezicht etc...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:13 schreef Stuurver het volgende:
Hoe groot is het verschil eigelijk tussen een good en evil playthrough in infamous2? in 1 was het bijna exact hetzelfde
Moet ik ook nog aan beginnen. The artbook was wel mooi iigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben nu Ar Tonelico Qoga aan het spelen en eindelijk een spel waar je waar krijgt voor je geld
Al 25 uur gespeeld en ben nog niet eens op de helft en het begint totaal niet te vervelen
Tijdens de missie dat je die AA-guns kapot moet maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef Platina het volgende:
Infamous uitgespeeld op Hard. Goed te doen. Nu nog wat stunts ed. en dan als Evil zijnde spelen. Iemand goede locaties waar ik 3 poppetjes tegelijk van het dak af kan blazen?
Artbook heb ik er niet bij gekregen wel de soundtrack maar het spel is tot nu toe wel erg verslavendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Moet ik ook nog aan beginnen. The artbook was wel mooi iig
Download Streets of Rage remake V5 voor je pc, sluit een controller aan en geniet van de allerbeste versie van Streets of Rage. Alle levels van alle delen, alle characters, nieuwe characters om te unlockenquote:
Ongeveer 55 uur had ik nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben nu Ar Tonelico Qoga aan het spelen en eindelijk een spel waar je waar krijgt voor je geld
Al 25 uur gespeeld en ben nog niet eens op de helft en het begint totaal niet te vervelen
Je haalt makkelijk positieve scores bij een gemakkelijke noob friendly shooter zoals Black Ops. Probeer Bad Company 2 voor een echte shooter experiencequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Black Ops nu een paar uurtjes gespeeld, nog niet veel tijd voor m'n PS3 gehad omdat erg druk op m'n werk maar toch. Black Ops is zeker vermakelijk online, ik ben zelfs nog niet aan de SP begonnen maar ben direct in het diepe gesprongen. (MP) Dat gaat me vrij aardig af, m'n allereerste shooter op een console, maar haal toch vrij vaak positive scores. Over Heavy Rain ben ik ook tevreden, ziet er prachtig uit en het verhaal blijft me boeien. Morgen/Overmorgen FIFA maar even halen om tegen wat vrienden te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |