Ik heb geenzins het syndroom van Asperger, ik weet echter wel hoe je het moet spellen en wat het inhoudt. Mijn kennis rijkt namelijk verder dan wat er zich in mijn spreekwoordelijke achtertuin afspeelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Hey, als jij je aangesproken voelt omdat je asperger hebt ga dan lekker in Lifestyle een topic maken en daarover janken.
* KevinMalone lacht jou uit omdat je onwetend bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Jajong het volgende:
Mensen die tegen jezelf praten raar vinden.
En dan beschuldig je andere mensen van het hebben van stoornissen.
En ook nog zo dom om te denken dat miljardenbedrijven 'valsspelen' ---> Pokerstars :')
Dombo.
Deze man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Jajong het volgende:
Mensen die tegen jezelf praten raar vinden.
En dan beschuldig je andere mensen van het hebben van stoornissen.
En ook nog zo dom om te denken dat miljardenbedrijven 'valsspelen' ---> Pokerstars :')
Dombo.
Nog zo'n compleet uit de lucht gegrepen 'belediging'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
* KevinMalone lacht jou uit omdat je onwetend bent
Leuk ook oude topics doorspittenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n compleet uit de lucht gegrepen 'belediging'
Onderbouw je flames eens newbie.
Jou zonder w. Jou is alleen met een W als je bezit wil aanduiden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Leuk ook oude topics doorspitten
Videokaart probleem
Niemand die jouw antwoord![]()
toedels xx__!
Je eerste topic is ook een van de weinige, zeker omdat je bang bent wat mensen van je denken of omdat je geen reacties zult ontvangen!__!
Jij hebt het wel erg op dommen mensen hè? Domme mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jou zonder w. Jou is alleen met een W als je bezit wil aanduiden.
En met een topic uit 2004 aankomen zetten brah? Kom op.
Je moet toegeven dat het wel enigszins hilarisch is dat je 6 jaar na dato nog steeds geen antwoord hebt gekregen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jou zonder w. Jou is alleen met een W als je bezit wil aanduiden.
En met een topic uit 2004 aankomen zetten brah? Kom op.
Niet alleen dat, hij speelt ook nog World of Warcraft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef essentieel het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het wel enigszins hilarisch is dat je 6 jaar na dato nog steeds geen antwoord hebt gekregen.
Nog opgelost toen trouwens?
1 van de redenen dat ze ook niet geantwoord zullen hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef Jajong het volgende:
moet er toch maar aan geloven...
t betreft hier een Geforce 6 XFX Ultra 6800 en hij nou, hij doet t niet goed:D
t probleem is als volgt.. als ik een high-end game wil opstarten zoals World of Warcraft of Half-life 2.. hangt me hele pc bij t eerste ingame scherm ongeveer 7/8 seconden om vervolgens verder te gaan en daarna WEER te gaan hangen maar dit keer ong. 2 seconden.. nou opzich vind ik niet niet zo heeel erg maar de in sommige games, WoW bijvoorbeeld ben ik gedwongen om hierna te rebooten waar ik bij anderen gewoon verder kan spelen.. wat dus vrij irritant is.. ook crashed ie af en toe in windows gewoon waardoor alle kleuren door elkaar heen gaan etc.. gewoon verkloot dus.. okay ik heb dus zo'n beetje alles geprobeerd.. ik heb nieuwe koeling gekocht.. alle temperaturen zijn atm onder ALLE omstandigheden normaal.. geheugen is ook allemaal getest..ik heb ook nieuwe voeding gekocht omdat zo'n GFX kaart als de mijne wel wat vreet.. een Fortrom 400W volgens mij, volgens de verkoper moest dat makkelijk kunnen in samenwerking met mijn AMD64 3200+.. maar goed, alle voltages zijn ook binnen de perken dus dat zal t ook wel niet zijn.. nu is mijn vraag.. WAT kan t in vredesnaam zijnhet enige wat ik tot zover gehoord heb is dat t misschien een conflict met mijn CPU zou kunnen zijn, wat schijnbaar wel vaker zou gebeuren ( heb hier nix over kunnen vinden )
Bij voorbaat dank en toedels xx
Haha ja wel opgelost. En die kutnerds uit DIG kunnen de tering krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef essentieel het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het wel enigszins hilarisch is dat je 6 jaar na dato nog steeds geen antwoord hebt gekregen.
Nog opgelost toen trouwens?
Zeven jaar geleden. Toen zat jij nog op de basisschool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij speelt ook nog World of Warcraft.
[..]
1 van de redenen dat ze ook niet geantwoord zullen hebben.![]()
Chill nu een topic uit 2005. Ik post topics van jou van de laatste weken, niet van het laatste decennium. Jouw topics zijn relevant, die van mij niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij hebt het wel erg op dommen mensen hè? Domme mensen![]()
Waarom post je dan mijn oude topics?
Wie bepaalt wat of wie relevant is? Ik heb naar die topics ook niet meer omgekeken sinds ik die dag uitgelogd was. En omdat jij mijn topics doorspit vind ik het wel relevant om jouw oude topics ook te doorspitten en te posten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha ja wel opgelost. En die kutnerds uit DIG kunnen de tering krijgen.
[..]
Zeven jaar geleden. Toen zat jij nog op de basisschool.
[..]
Chill nu een topic uit 2005. Ik post topics van jouw van de laatste weken, niet van het laatste decennium. Jouw topics zijn relevant, die van mij niet.
Haha, ik ben neger en ik koop die shit niet eens man!quote:Op maandag 28 november 2005 12:37 schreef Jajong het volgende:
Ik heb een jas gezien, en die wil ik graag hebben.. nou is t probleem alleen dat de desbetreffende webshop in de USA zit en 35euro + in rekening brengen voor t verzenden van die jas.. nu ben ik op zoek naar een winkel in Nederland of een webshop zonder extraorbitante verzendkosten maar tot nu toe nog geen geluk gehad, de jas heet STORM CANVAS JACKET van Sean John ( JA, dat is de kledinglijn van P. Diddy.
bvd
[ afbeelding ]
Mensen hier die "newbie" zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog zo'n compleet uit de lucht gegrepen 'belediging'
Onderbouw je flames eens newbie.
Niet spotten met kanker want Jajong heeft een Kanker enkel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef frits22 het volgende:
jezus dit was eerst een topic over JS en nu een oude topic verzameling of zo? kanker toch op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |