quote:
quote:
Ben jij Neo of zo dat je kan winnen van een computer dat het spel bepaalt?quote:
Nee, ik ben gewoon niet zo dom om online voor geld te spelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ben jij Neo of zo dat je kan winnen van een computer dat het spel bepaalt?
Ik ook niet, want het was ook niet mijn geld in de eerste plaats.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef Fraech het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet zo dom om online voor geld te spelen.
Schuif het niet op mij af, loserquote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik ook niet, want het was ook niet mijn geld in de eerste plaats.
Hopelijk lees je voortaan eerst de OP voordat je reageert.
Bij voorbaat dank.
Dan moet je eens alles bij elkaar gaan optellen. 5 euro voor een pakje sigaretten is niet veel als je het niet vaak doet, maar voor kettingrokers is het zo een maandsalaris per jaar of meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jij denk serieus dat ze voor die paar extra euro's bots inzetten? TS speelt zeker die fixed limit 1/2 cent rooms![]()
Wat schuif ik af? Het feit dat jij niet kan lezen?quote:
De fout kwam door jou. Ik quote.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat schuif ik af? Het feit dat jij niet kan lezen?
Beter lees jij mijn posts voordat je reageert. Nergens zeg ik dat het jouw geld is of was.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik ook niet, want het was ook niet mijn geld in de eerste plaats.
Hopelijk lees je voortaan eerst de OP voordat je reageert.
Bij voorbaat dank.
Ik kan niet tegen aids, en toch bestaat het. Zie: Pokerstars.quote:
Wat je hier onder stelt is dat online spelen voor geld in het algemeen dom is of het nou mijn geld of iemand anders zijn geld is.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef Fraech het volgende:
[..]
De fout kwam door jou. Ik quote.
[..]
Beter lees jij mijn posts voordat je reageert. Nergens zeg ik dat het jouw geld is of was.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef Fraech het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet zo dom om online voor geld te spelen.
Ik zeg alleen dat jij dom bent. Niet gaan generaliseren.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat je hier onder stelt is dat online spelen voor geld in het algemeen dom is of het nou mijn geld of iemand anders zijn geld is.![]()
Dus in dit geval maakt het niet uit of je mijn geld bedoelt, want je hebt met dit al aangeduid dat het sowieso dom is ook al is het niet mijn ingelegde geld.
[..]
Velen kunnen ook niet tegen jou, en toch besta jequote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen aids, en toch bestaat het. Zie: Pokerstars.
Dan moet je leren hoe je zinnen in elkaar knutselt, want hoe kunnen mensen weten wat jij denkt als jij je niet fatsoenlijk kan verwoorden.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:09 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat jij dom bent. Niet gaan generaliseren.
[..]
Velen kunnen ook niet tegen jou, en toch besta je.
Wat moet ik leren? En naar wie verwijs je met 'hoerenzoon'? Want dat stukje krijg ik niet mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:12 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dan moet je leren hoe je zinnen in elkaar knutselt, want hoe kunnen mensen weten wat jij denkt als jij je niet fatsoenlijk kan verwoorden.![]()
Heb je die helemaal zelf bedacht hoerenzoon?
Lezen, maar dat komt omdat je een infantiel stuk stront bent.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:15 schreef Fraech het volgende:
[..]
Wat moet ik leren? En naar wie verwijs je met 'hoerenzoon'? Want dat stukje krijg ik niet mee.
dan moet je gewoon niet neukenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen aids, en toch bestaat het. Zie: Pokerstars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |