moet er toch maar aan geloven...
t betreft hier een Geforce 6 XFX Ultra 6800 en hij nou, hij doet t niet goed:D
t probleem is als volgt.. als ik een high-end game wil opstarten zoals World of Warcraft of Half-life 2.. hangt me hele pc bij t eerste ingame scherm ongeveer 7/8 seconden om vervolgens verder te gaan en daarna WEER te gaan hangen maar dit keer ong. 2 seconden.. nou opzich vind ik niet niet zo heeel erg maar de in sommige games, WoW bijvoorbeeld ben ik gedwongen om hierna te rebooten waar ik bij anderen gewoon verder kan spelen.. wat dus vrij irritant is.. ook crashed ie af en toe in windows gewoon waardoor alle kleuren door elkaar heen gaan etc.. gewoon verkloot dus.. okay ik heb dus zo'n beetje alles geprobeerd.. ik heb nieuwe koeling gekocht.. alle temperaturen zijn atm onder ALLE omstandigheden normaal.. geheugen is ook allemaal getest..ik heb ook nieuwe voeding gekocht omdat zo'n GFX kaart als de mijne wel wat vreet.. een Fortrom 400W volgens mij, volgens de verkoper moest dat makkelijk kunnen in samenwerking met mijn AMD64 3200+.. maar goed, alle voltages zijn ook binnen de perken dus dat zal t ook wel niet zijn.. nu is mijn vraag.. WAT kan t in vredesnaam zijn
![]()
het enige wat ik tot zover gehoord heb is dat t misschien een conflict met mijn CPU zou kunnen zijn, wat schijnbaar wel vaker zou gebeuren ( heb hier nix over kunnen vinden )
Bij voorbaat dank en toedels xx
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!