Zo ben jij voor de verkeerde club..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef Djekko het volgende:
Ja, ieder mens heeft zo zijn negatieve en positieve pluspunten
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo ben jij voor de verkeerde club..
hier nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:00 schreef Thetallguy het volgende:
regent het?
Verbeter je zin dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Poncho het volgende:
Wel sneu dat je een topic maakt die betrekking heeft op jezelf.
inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Jajong het volgende:
met gevleugelde uitspraken zoals " Jesisss hé, als ik iets zoek vind ik t ALTIJD op de LAATSTE PLEK WAAR IK KIJK"
dUUuUuH welke randmongool gaat dan ook verder zoeken als je t al gevonden heb.
Of nog zon mooie, je zegt tegen iemand dat je iets kwijt bent.. krijg je als reactie: "Waar heb je t voor t laatst gelaten dan?"![]()
![]()
STERF
En jij vindt jezelf zeker heel intelligent omdat je een scheikundige formule als ondertitel hebt hé?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Poncho het volgende:
Dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Poncho het volgende:
Ga alsjeblieft dood, achterlijke triangeljosti.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf zeker heel intelligent omdat je een scheikundige formule als ondertitel hebt hé?
Ik denk dat je 'hè' bedoelt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf zeker heel intelligent omdat je een scheikundige formule als ondertitel hebt hé?
Het topic gaat toch over domme mensenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat.
Maar volgens mij maakte je die fout expres.
Tsk tsk tsk, 48u voor jouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft dood, achterlijke triangeljosti.
Ze hadden je moeten aborteren toen ze de kans hadden.
Ruik ik hier een banaanvraag?quote:
Banaanvraag, 48 uur.quote:
Nog zon corkie die op mijn topic komt reageren omdat ik een andere club aanmoedigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |