quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nu wil ik weleens zien hoeveel luisteraars er zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nu wil ik weleens zien hoeveel luisteraars er zijn.
quote:
Gaat nog veranderen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Driepink het volgende:
Ik vind de nieuwe naam best wel stom.
Groetjes
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Driepink het volgende:
Ik vind mijn nieuwe naam best wel stom.
Groetjes
okequote:
ook op mobiele versie van fok?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow daarvoor is gewoon een knopje als het topic gesloten is!
Elk bedrag heeft z'n eigen plaatje. "Biljet" staat dus voor een geldbedrag dat niet onder de 4 klavertjes zat. :/ Helaas. WEL SPANNEND ZEG!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je al achter wat dat laatste plaatje nou betekent?
Dus altijd eerst even alle posts tellen voordat je op 'invoeren' klikt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, dus vooral geen lapo maken dan
fuckquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, dus vooral geen lapo maken dan
hahahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef robdriessen het volgende:
Beste euro ooit uitgegeven. Dit ga ik vaker doen, hahaha.
Ik ga eens kijken in mijn sample-kast, misschien heb ik ook nog wel wat leuks liggen als prijs!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef robdriessen het volgende:
Beste euro ooit uitgegeven. Dit ga ik vaker doen, hahaha.
Jij hebt duidelijk nog nooit de mobiele versie gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dus altijd eerst even alle posts tellen voordat je op 'invoeren' klikt!
Hence the smiley..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit de mobiele versie gezien
quote:
Ik hoor Mary J.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
horen jullie wel iets? tis zo stil
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Even een letterlijke quote van mijn huiswerk frans vandaag (mijn mening over geld en gelukkig zijn)
"Selon moi, on peut être heureux sans beaucoup d'argent."
hoorden jullie karzai wel praten?quote:
Ik hoor niks.. Nu Mary J Blige..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoorden jullie karzai wel praten?
hi hiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit de mobiele versie gezien
TWPquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef TWP het volgende:
Oja HOI!Ik kom even buurten, ben zo weer weg.
Ik gok dat hij aan het eten is ofzo..Hij is ook niet online op msn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:09 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb Naatje helemaal niet meer gezien sinds het kraslot moment.... Leeft ie nog?
quote:
Niks gezegdquote:
hoi Myrquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blackberry.
Tenzij je een neger of een 11jarige meisje bent, kan dat echt niet hoor.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blackberry.
Tenzij je een neger of een 11jarige meisje bent, kan dat echt niet hoor.
Toestel van de zaak, kan ik ook niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blackberry.
Tenzij je een neger over 11jarige meisje bent, kan dat echt niet hoor.
En dat is juist de bedoeling!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef Karzai het volgende:
dit is mijn eerste keer, ik klooi maar wat aan
Gaat hartstikke goed zo hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef Karzai het volgende:
dit is mijn eerste keer, ik klooi maar wat aan
ja dat snap ik ook niet hoe je inlogt op de streamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou stiekem ook wel eens willen draaien, alleen uitvogelen hoe ik op de stream inlog met VDJ
Bij: record - broadcast - config - gegevens invullen - start broadcasting.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou stiekem ook wel eens willen draaien, alleen uitvogelen hoe ik op de stream inlog met VDJ
Zo makkelijk is het dus écht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Bij: record - broadcast - config - gegevens invullen - start broadcasting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |