Inderdaad!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze deed me hier gelijk aan die van Loenatik denken!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat heeft ze veel rimpels!!! Ik ben een jaar jonger maar gelukkig heb ik nu alleen nog maar lach rimpels!
Oh dat ben ik nog vergeten in de post, ik wil hem ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een heerlijk jurkje voor den vollere vrouw heeft Kirstie aan! Staat erg goed! Ik wil het ook!
Bep Brul!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze deed me hier gelijk aan die van Loenatik denken!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat heeft ze veel rimpels!!! Ik ben een jaar jonger maar gelukkig heb ik nu alleen nog maar lach rimpels!
Gerard Reve heeft hem anders voor de eerste keer ontmoet in een trein.quote:
Buweheheh die kerel bij haar linkerbeenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef hexje het volgende:
Rihanna (lukt mij niet om het plaatje te plakken)
http://www.thesun.co.uk/s(...)-it-up-a-crotch.html
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Buweheheh die kerel bij haar linkerbeen
zuurpruimquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:26 schreef SEMTEX het volgende:
Joop Schafthuizen, de weduwnaar van Gerard Reve en zijn zwerverlook:
[ afbeelding ]
Uhm...wat piept er nou uit haar broekje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef hexje het volgende:
Ik denk dat de geest van Michael J. in Rihanna is getreden![]()
[ afbeelding ]
Hoezo ziet er naar uit, waar haal je dat vandaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef scrub_nurse het volgende:
de mango is niet bepaald geschikt voor de vollere vrouw..H&M had ook iets soortgelijks . Het ziet er naar uit dat Kirsty van allerlei middelen heeft gebruikt ala efedrinen ofzo om af te vallen,vandaar haar dikke aderen misschien (hoge bloeddruk?)
Het is net een travestietquote:
En dit lijkt net zo'n overdreven getekende stripfiguurquote:
Ligt het nou aan mij of lijkt ze hier op Karin Bloemen?quote:
Parodie.quote:
vroeger was ie nog leuk en schattig.. nou niet meer duss..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er onflatteus aan, dat toefje haar op zijn hoofd?
Dan sta je dus niet onflatteus op de foto maar ben je gewoon niet leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
vroeger was ie nog leuk en schattig.. nou niet meer duss..
Hij ziet er uit als een vies oud mannetje, terwijl hij helemaal niet zo oud is toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:13 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Aaron Carter... .. wat is die lelijk geworden...
Vroeger was het een verwend kutkind.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
vroeger was ie nog leuk en schattig.. nou niet meer duss..
Huh? Hij ziet eruit als een 45-jarige man die zich kleedt als een twintigerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een vies oud mannetje, terwijl hij helemaal niet zo oud is toch?
Oh wiki zegt 23, damn
Of gewoon een topic 'lelijk'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Is er niet een topic 'lelijk oud geworden'?
Ik vind het echt geen onflatteuze foto.
Dan vind ik zijn oudere broer toch veeeeeeeeeel beter opgedroogdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:13 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
En hij is 23 toch? Hij lijkt met 40 serieus, hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:13 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Het was al snel duidelijk dat hij de knapste van de 2 was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan vind ik zijn oudere broer toch veeeeeeeeeel beter opgedroogd [ afbeelding ]![]()
Hierdoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef karoltje het volgende:
[..]
En hij is 23 toch? Hij lijkt met 40 serieus, hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen??
Zeg dat maar niet waar hij bij isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:13 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
Drugs, echt sneu dat die tienersterren zo wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:04 schreef karoltje het volgende:
[..]
En hij is 23 toch? Hij lijkt met 40 serieus, hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |