quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Beste luisteraarquote:
3FM tijdens Serious Request. Ging echt fataal hard en ik heb maar liefst 4 posts kunnen doen en toen zat het topic weer volquote:
Ik had zelfs 7 posts zie ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1580160
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar konden we dat ook alweer zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef robdriessen het volgende:
We gaan voor minstens 50 luisteraars dit uur
Gisteren rond 20:00 was het 57, daar moet jij wel minimaal het dubbele van kunnen halenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef robdriessen het volgende:
We gaan voor minstens 50 luisteraars dit uur
Waren dat echt allemaal unieke IP-adressen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gisteren rond 20:00 was het 57, daar moet jij wel minimaal het dubbele van kunnen halen
Zet mij maar van 19:00 tot 20:00 neer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef mr-green het volgende:
nog DJ's die ik kan inplannen? (woensdagavond nog veel plek)
Met Milk Inc incl. Linda Mertens.quote:
Lijkt me welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren dat echt allemaal unieke IP-adressen?
Zou graag willen, maar zit dan bij Maiden in het Gelredome.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef mr-green het volgende:
Doe mij maar van 21.00 tot 22.00 voor rock/metal en een try-out voor het bespreken van ONZ topics!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef mr-green het volgende:
Ja wrijf het er maar in!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar zit dan bij Maiden in het Gelredome.![]()
(Sorry, ToT)
Is toch al lang bekend.... had je al lang voor moeten sparen.quote:
Yep!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is hij al begonen over dat geld ?
Komt straksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is hij al begonen over dat geld ?
wat zei ie er over ?quote:
Dat hij er straks op terug zou komen.quote:
Dat merken we.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
post alleen niet echt actief atm
okequote:
Is goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moeten we dat nou hier gaan bespreken?
Ik leg het je wel een andere keer uit, ok?
heeft jouw telefoon een kutquote:
quote:
quote:
Hoeveel nummers ga je opnoemen?quote:
moet togquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoeveel nummers ga je opnoemen?
Jezus wat ging dat verschikkelijk hard zeg. Ging je wat te eten pakken was je 4 topics verder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3FM tijdens Serious Request. Ging echt fataal hard en ik heb maar liefst 4 posts kunnen doen en toen zat het topic weer vol
sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
Zo, ff snel afgewimpeld. Wie belt er ook om etenstijd zeg?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Da's snel!
Ik laat me geen geld door mijn neus boren![]()
[quote]Op dinsdag 7 juni 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mij
bellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
Zo, ff snel afgewimpeld. Wie belt er ook om etenstijd zeg?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |