Doe een bomgordel omquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Pino0 het volgende:
<knip> daarom voel ik me nooit comfortabel in het bijzijn van meisjes (voel me wel op mijn gemak bij landmijnen en granaten, niet bij mooie dames helaas).
<knip>
Oorlogsmuseum lijkt mij wel iets voor TSquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef SAMTHAAA het volgende:
Handig om te weten wat je gaat doen op die date?
Bedoel waar ga je heen ofzo
Tegenwoordig heeft ook echt iedereen een labeltje hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:49 schreef Pino0 het volgende:
Oja, dit heb ik ook nog:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie
Wat is nou 4 euroquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef _Fonz het volgende:
Geld uitgeven aan een vrouw? bwuahhahahahaAHAaHHAHAHAAHahahhaahhhhhhhhaaaaaaaaaaahahahaAAHAH!!!!
Ohjawel hoor, maar dat kan zij ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is nou 4 euroof ben je bang dat je die niet meer aan een biertje uit kan geven
Oh pleasequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Taurus het volgende:
Wel voor haar betalen overigens. Niet luisteren naar die horken die dat niet nodig vinden, je krijgt er veel voor terug.
Bij begroeting 3 zoenen of een hand geven, knuffel komt wel heel dichtbij. Je hebt haar toch nog nooit gezien?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Pino0 het volgende:
Oja, wat is handig om te begroeten? Knuffel/ 3 zoenen en 't einde van de date...
Knuffel/kus?
Waarom wordt er toch altijd maar weer met het aloude "ik zou in eerste instantie voorstellen om alles te betalen" argument gegooid. De gemiddelde vrouw heeft het financieel echt niet slechter dan de man, waarom zou zij er dan niks voor betalen. Ik heb persoonlijk nog nooit alles betaald bij een eerste date, en heb er nog nooit wat over gehoord.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Bij begroeting 3 zoenen of een hand geven, knuffel komt wel heel dichtbij. Je hebt haar toch nog nooit gezien?
Eind van de date.. tja, dat ligt eraan hoe leuk het was
Als het matig was 3 zoenen, anders meer
Ik zou trouwens ook betalen ja, als ze dan voorstelt om te delen kan je dat accepteren.
En nou niet meer zo in de zenuwen zitten, gewoon gezellige avond hebben en je ziet wel wat er van komt. Bedenk je maar eens wat het ergste is wat er kan gebeuren: helemaal niks.
Overigens niet vergeten hier te vertellen hoe het is gegaan he
Omdat het galant is. Tenzij het meisje in kwestie in sneakers en spijkerbroek met leuk t-shirtje naar haar date gaat en vindt dat mannen en vrouwen precíes hetzelfde zijn, dan hoeft er niet betaalt te worden. Maar het toneelstukje dame en heer vinden veel vrouwen (en mannen ook wel, behalve horken in dit topic) toch echt wel charmant. Daar hoort 'n keer betalen bij, boeiend, dat krijg je echt wel terug als alles goed gaat hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom wordt er toch altijd maar weer met het aloude "ik zou in eerste instantie voorstellen om alles te betalen" argument gegooid. De gemiddelde vrouw heeft het financieel echt niet slechter dan de man, waarom zou zij er dan niks voor betalen. Ik heb persoonlijk nog nooit alles betaald bij een eerste date, en heb er nog nooit wat over gehoord.
Tja, je hoeft ook niet een deur voor een vrouw open te houden. Als je het niet doet hoor je er niks van. Maar heeft voor mij wel eens positief uitgepaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom wordt er toch altijd maar weer met het aloude "ik zou in eerste instantie voorstellen om alles te betalen" argument gegooid. De gemiddelde vrouw heeft het financieel echt niet slechter dan de man, waarom zou zij er dan niks voor betalen. Ik heb persoonlijk nog nooit alles betaald bij een eerste date, en heb er nog nooit wat over gehoord.
Goed zo, en schattig, dit. Veel plezier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:21 schreef Pino0 het volgende:
Ik betaal wel hoor, toch een leuk gebaar, en dat extra tientje kan ik wel missen.
Ben kapot zenuwachtig, kan elke nacht niet slapen, stiekem omdat ik haar wel leuk vind en volgens mij is het andersom ook zo, zonder elkaar in 't echt gezien te hebben.
Ik weet niet wat ik kan verwachtten en dat maakt het zo kut.
Beter dan niets toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef Pino0 het volgende:
Foto's zeggen ook niet alles man.
Veel hebben profiel foto waar ze knap zijn, en dan kijk je verder en denk je, mwa, niet zo heel mooi toch.
Dat laatste zeker, maar dan niet de hele tijd moppen vertellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ach zij stinkt ook op de wc. Ben nooit zo moeilijk met vrouwen. Misschien komt het omdat ik een zus heb dus dan praat je er wat makkelijker mee. Ik maak niet zoveel onderscheid.
Gewoon lekker jezelf wezen, niet anders voor doen dat je bent. Toon interesse in haar. Als ze je leuk vindt kan er toch niet zoveel misgaan. Maar ga niet grote verhalen vertellen oid. Daar houden ze niet vanbeetje humor doet het ook altijd goed....
Neequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, maar dan niet de hele tijd moppen vertellen
Dat praten gaat me redelijk af. Expres wat vragen ontweken om daar tijdens de echte date er op terug te komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
NeeAlles gedoseerd. Maar ken genoeg gasten die heel veel moeite gaan doen en zich anders voor doen dan dat ze eigenlijk zijn bij vrouwen.
Is misschien handig als je een avondje wil neuken. maar na een paar x komt toch de ware ik toch naar boven :p
Hmm met zo'n instelling ga je er niet komen man!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat praten gaat me redelijk af. Expres wat vragen ontweken om daar tijdens de echte date er op terug te komen.
Maar ik weet van mezelf dat ik best knap ben maar daar maak ik mij de grootste zorgen over.
Kon vannochtend niet meer slapen van de zenuwen en die date duurt echt geen hele dag ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |