Dat je een mislukkeling eerste klas bent.quote:
Daarvoor kan ik 5 keer vliegenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
50 euro voor een retourtje Parijs per trein is niet slecht.
Ja maar dan ben je alles bij elkaar veel langer onderweg, met de Thalys kom je gewoon op Gare du Nord aanquote:
Hmm, Parijs heb je een punt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je alles bij elkaar veel langer onderweg, met de Thalys kom je gewoon op Gare du Nord aan
En jij bent student-af, hebt betaald werk, dus ik ga ervan uit dat we nu allebei D66-stemmers zijn.quote:
Ryanair? Er zijn grenzen hoor.quote:
Ik heb net ingecheckt bij Ryanair voor m'n vlucht naar Faro morgen. Moest goddomme eerst nog langs de inkturk om m'n cartridges te laten bijvullenquote:
Dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef remlof het volgende:
En ja ik weet, geen beenruimte en de inflight entertainment bestaat uit het verkopen van krasloten door poolse stewardessen
Nee, ik heb alle extra's uitgevinkt, ben niet gekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet drukken.
Je hebt wel priority boarding?
Scheelt 5 euro - heb je wel meer beenruimte dan bij British Airways.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb alle extra's uitgevinkt, ben niet gek
Ik zeg wel dat ik last van m'n kruisbanden heb en dat m'n trainer vindt dat ik m'n benen gestrekt moet houden. Doet het altijd goed bij die poolse Ryanairmoppiesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Scheelt 5 euro - heb je wel meer beenruimte dan bij British Airways.
Heb vrij recent inderdaad D66 gestemd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En jij bent student-af, hebt betaald werk, dus ik ga ervan uit dat we nu allebei D66-stemmers zijn.
Ik ben wel het type kutreiziger dat zijn oordopjes echt inhoudt en op maximaal volume zet, zodat die poolse Conductrices mij niet kunnen aanspreken met dergelijke zielige verhaaltjes. Wie het eerste bij de emergency-exits zit, blijft daar zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat ik last van m'n kruisbanden heb en dat m'n trainer vindt dat ik m'n benen gestrekt moet houden. Doet het altijd goed bij die poolse Ryanairmoppies
Vriend van me is daar (co)piloot. Ze moeten zelfs hun eigen unifrom betalenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vriend van me is daar (co)piloot. Ze moeten zelfs hun eigen unifrom betalen
Oh en ik vlieg nooit met Ryanair, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vriend van me is daar (co)piloot. Ze moeten zelfs hun eigen unifrom betalen
Zolang je maar priority boardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh en ik vlieg nooit met Ryanair, dat weet ik zeker
Nee, niet helemaalquote:
En dan zijn stem horen als je eenmaal zit en je gordel om hebt zodat je er niet meer uit kanquote:
Dat snap ik. Volgens mij krijgt de gemiddelde horeca-medewerkster beter betaald dan die stewardessen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Maar goed hij mag blij zat zijn dat hij werk heeft en daarvoor niet gestationeerd hoeft te zijn in het Midden-Oosten of diep in Azië. Maar over die Poolse stewardessen was hij ook niet zo tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |