Ik ben fakking lelijk, maar ik durf er gewoon voor uit te komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Webschip het volgende:
Veel users zijn niet moeders mooiste volgens mij.
Vernietig mijn zorgvuldig gecultiveerde imago nou niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
Erik was wel imposant.
Had niet verwacht dat er achter dit subtiele en gladde imago een gigantische beer van 2.05 m. zou schuilgaan, inclusief baard en volle haardos. Nee, dan heb ik hem toch anders gelezen.
Ik heb geen moeder. Ik ben opgericht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Webschip het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft helemaal gelijk......Anders correspondeert het toch niet met klassiekers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houwitzers, klassiekers. Dat kan.
Ken uw PAC, nee, dan denken ze hier op Fok! aan Pac-man.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Je hebt wel een holding.quote:
Adoptie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef Reya het volgende:
Het meest verrassend is toch wel dat Voorschrift van Aziatische origine blijkt te zijn.
Paar klappen op zijn ogen door een zwerver.quote:
Voor de meet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Paar klappen op zijn ogen door een zwerver.
Uit Neêrlands voormalige koloniën dan zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef Reya het volgende:
Het meest verrassend is toch wel dat Voorschrift van Aziatische origine blijkt te zijn.
Hoho, dan ben ik ook kwart-Indisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef waht het volgende:
[..]
Uit Neêrlands voormalige koloniën dan zeker.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij had voor de ogen van de zwerver een sigaar aangestoken met een 50 euro-briefje.
Hoezo, heb je zoveel klonen,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Webschip het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Schoolkrantgrollen, zou het onverbiddelijke oordeel van een groter geest dan ik zijn.

quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:35 schreef mlg het volgende:
Betyar vs Gsbrder
SHIIITTT. Die betyar is goed in de pan gehakt. Zo mag ik het zien GS, onderdrukken die verrekte plepjes!
Ah, dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef waht het volgende:
Dat de admins zich middels de rode kleur bekendmaken spreekt boekdelen.
Google? In ieder geval zijn mijn vermoedens bevestigd.quote:
Dus dat is de oorsprong achter dit hippie-ding?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Nautilus. het volgende:
Volgens een veel te vroeg overleden user is Fok! een forum voor NVU'ers. Smileys zijn immers kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |