Mwah over Tomasson hoorde we ook vrijwel niets en niemand die klaagde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat als je niks hoort behalve dat iemand last van zn teen hebt, het op zich niet vreemd is dat mensen daar lacherig en sceptisch op reageren.
Hopen dat ie gewoon fit blijft. Volgens Mario moet hij gaan concurreren met Fernadez dus ben benieuwd
Dat staat dus nog niet vast.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dus Cissé wordt in theorie jullie eerste spits en Fernandez jullie 2?
En Been gaat nooit 4-4-2 spelen. Ik twijfel zelfs of Been van het bestaan van andere tactieken behalve 4-3-3 weet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, het beste is om er nog een spits naast te zetten maar die luxe hebben we niet. Aangezien we het moeten doen met het materiaal wat we nu hebben zal hij toch in de spits moeten.
Met een gelimiteerde transfersom helpt hij ons ook al een heel end hoor, als dat tenminste 6+ miljoen isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heeft Vlaar eigenlijk een gelimiteerde transfersom in zijn contract opgenomen of helpt hij Feyenoord echt door dat niet te doen?
Die gaat toch naar ajax?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Caland het volgende:
Als er trouwens echt geld beschikbaar is, tegen gunstige voorwaarden, zie ik het liefst die IJslander van AZ komen. Past veel beter dan die overschatte Dost.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en ook welk nachtleven:Echt, gast, die foto is ondertussen pakweg 136 keer voorbij gekomen in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je een hoop zeggen, ik vond hun mentaliteit/beleving op het veld vaak een stuk beter dan van genoeg andere gasten.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Geen idee, ik volg het transfernieuws eigenlijk nauwelijks aangezien we er toch niet aan meedoenquote:
Volgens sommigen hier gaan de VvF een nieuwe spits kopen. Ik denk dat Rooney volgende week gepresenteerd wordquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dus Cissé wordt in theorie jullie eerste spits en Fernandez jullie 2?
Doe nou niet zo dom, als Heerenveen dat bod van 4 miljoen op Dost had geaccepteerd hadden die inderdaad een nieuwe spits voor Feyenoord gekocht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier gaan de VvF een nieuwe spits kopen. Ik denk dat Rooney volgende week gepresenteerd word
VvF is concreet bezig geweest met Dost zo heel vreemd is die gedachte van sommige mensen dus absoluut niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier gaan de VvF een nieuwe spits kopen. Ik denk dat Rooney volgende week gepresenteerd word
Dat was alleen wel in de winterstop.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VvF is concreet bezig geweest met Dost zo heel vreemd is die gedachte van sommige mensen dus absoluut niet.
Die kost 7 miljoen en die wil Ajax ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:39 schreef Caland het volgende:
Als er trouwens echt geld beschikbaar is, tegen gunstige voorwaarden, zie ik het liefst die IJslander van AZ komen. Past veel beter dan die overschatte Dost.
7 miljoen? Die heeft toch ook maar een 1-jarig contract...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die kost 7 miljoen en die wil Ajax ook
Voor Ajax kost die 7 miljoen ja. Voor ons de helft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die kost 7 miljoen en die wil Ajax ook
Ik ben wel erg benieuwd naar de onenigheid onder de vrienden dan eigenlijk...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wil je als de investeerders niet allemaal op een lijn zitten op dit moment.
Jaaaaa andere situatie nu enz enzquote:
Nouja, is toch vrij simpel. Een deel van de vrienden wil de veroorzakers van deze crisis eruit en een frisse wind door de directie en RVC. Hier zijn ook bepaalde afspraken over gemaakt toen ze erin stapten en die worden niet nagekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar de onenigheid onder de vrienden dan eigenlijk...
Het kon ook 5 miljoen zijn. Maar is alweer een tijdje geleden dat ik daar uberhaupt iets over heb gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voor Ajax kost die 7 miljoen ja. Voor ons de helft.
Het klinkt opzich aannemelijk dat een deel van de vrienden bijv. Jacobs er uit wil, maar is daar ook daadwerkelijk een bevestiging van, dat dat de reden is voor alle onrust? En hebben zij dan bijvoorbeeld ook inderdaad de aandelen doorverkocht (evt. aan de overgebleven vrienden)? Hoe komt het dat er nog geen tweede zetel is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, is toch vrij simpel. Een deel van de vrienden wil de veroorzakers van deze crisis eruit en een frisse wind door de directie en RVC. Hier zijn ook bepaalde afspraken over gemaakt toen ze erin stapten en die worden niet nagekomen.
Daarom is bijvoorbeeld een Huigen nu ook opgestapt en is er slechts 3 miljoen sinds het begin van de hele actie opgehaald. Bizar weinig natuurlijk voor een club als Feyenoord. Ook is nog steeds niet duidelijk wie de tweede zetel in de RVC gaat krijgen, zegt ook weer genoeg.
Volgens mij is het eerder een kleine 5 inderdaad. Maargoed, met concurrentie van ajax zie ik ons toch al geen kans hebben, zelfs als de VvF nog wel wat willen neerleggen voor een spits.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het kon ook 5 miljoen zijn. Maar is alweer een tijdje geleden dat ik daar uberhaupt iets over heb gehoord.
Ajax hoeft hem niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder een kleine 5 inderdaad. Maargoed, met concurrentie van ajax zie ik ons toch al geen kans hebben, zelfs als de VvF nog wel wat willen neerleggen voor een spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |