Dat hoef ik niet te weten.quote:
Hai, wie ben jij?quote:
Sorry poepiequote:
Dat is GeefZonNu!quote:
Yo Tri, alles okay today?quote:
ik ben kapot... te kort geslapen om vandaag echt lekker gewerkt te hebbenquote:
Ah, that sucks. Misschien iets vroeger naar bed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben kapot... te kort geslapen om vandaag echt lekker gewerkt te hebben
293 (gemiddeld 75 per dag)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Al eeuwen op FOK maar niet echt een poster.
Nu wel
Holy sheepshizzle'squote:
Ja erg he, ik ben meer een wetenschap / techniek man maar ben in 2 General Chat topics blijven hangenquote:
Nee. Is hij een schatje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is GeefZonNu!
Die ken je toch wel:D ?
Hijs kapot sexyquote:
Oke, hoi!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Al eeuwen op FOK maar niet echt een poster.
Nu wel
Dan mag hij blijven!quote:
Maar jij ook hoorquote:
Doe ik ook wel, zolang ik geen ban krijg.quote:
Maar ik ook.. is dat een probleem?quote:
Jij bent een drummer, jij mag het.quote:
Thank you.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent een drummer, jij mag het.
Alstu!quote:
Schatjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
Een wederhelft topic! Daar moet ik gepost hebben
He theemutsquote:
Jij dan met je oogquote:
Ik was gillend weggerend als ik jou was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. Zit ik rustig te werken, komt er een spin vanaf het plafond naar beneden aan een draadje. Eenmaal op ooghoogte blijft meneer/mevrouw rustig hangen.
quote:
Neuh, ik ben niet bang voor spinnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was gillend weggerend als ik jou was.
Dat had ik een keer toen ik net op bed lag, ik ben niet snel bang maar dit was even schrikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. Zit ik rustig te werken, komt er een spin vanaf het plafond naar beneden aan een draadje. Eenmaal op ooghoogte blijft meneer/mevrouw rustig hangen.
Klopt, die zijn zo groot als een stoeptegel en kunnen snel rennen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
de smerigste spinnen, hangen juist nooit aan een draadje imo.
Aaaaah haat die beestenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Klopt, die zijn zo groot als een stoeptegel en kunnen snel rennen.
Of zo klein als een knikker maar genoeg gif om jouw tussen 6 planken te krijgen
(flashbacks uit mijn tropen-tijd).![]()
Nee, jij neit. Ik wel.quote:
Klopt ja, van die vieze landspinnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
de smerigste spinnen, hangen juist nooit aan een draadje imo.
Venom is zo gruwelijk!quote:
quote:
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.quote:
Ik zal een mooie route langs / over je bed uittekenen voor zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.
Die zijn allemaal kapot gevroren met dit weer joh, geen zorgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.
Het vriest niet, klootzak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die zijn allemaal kapot gevroren met dit weer joh, geen zorgen.
Ik sla je verrot. Echt waar. Ik heb al eens spinnen in mn bed gehad, toen rende ik gillend in mijn blote bips naar beneden, naar mijn ouders.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik zal een mooie route langs / over je bed uittekenen voor ze
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sla je verrot. Echt waar. Ik heb al eens spinnen in mn bed gehad, toen rende ik gillend in mijn blote bips naar beneden, naar mijn ouders.
Biatch..quote:
Niet grappig.quote:
Kijk maar uit, straks leg ik je over de knie!quote:
Hahaha, je weet toch dat ik dat lekker vindquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks leg ik je over de knie!
zeg je nu, maar als er ineens dingen in je anus verdwijnen piep je wel andersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahaha, je weet toch dat ik dat lekker vind
Wie heeft het over dingen in de anus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als er ineens dingen in je anus verdwijnen piep je wel anders
Kom maar dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahaha, je weet toch dat ik dat lekker vind
oh shit, ik zou mn mond houden. nee ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wie heeft het over dingen in de anus?
Ben benieuwd of het je uberhaupt lukt mjah..quote:
Wat is er nou weer mis met een prostaatmassage.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als er ineens dingen in je anus verdwijnen piep je wel anders
moet je bij mc.chicken wezen,ik weet het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een prostaatmassage.
Jou over de knie leggen? Je moet me niet onderschatten hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het je uberhaupt lukt mjah..
Ik heb mijn vriendje klaargevingerd in zijn kont.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je bij mc.chicken wezen,ik weet het niet
moet je Bokito eens uit gaan lachenquote:
kwam er veel stront uit ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje klaargevingerd in zijn kont.
Je wist toch al dat ik een droeftoeter ben?quote:
Helemaal niksquote:
Zolang ik hem niet aankijk, niets aan de handquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je Bokito eens uit gaan lachen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wist toch al dat ik een droeftoeter ben?
Inderdaad. En alsof ik er zo zonder handschoenen inga. Dan rijt ik zijn endeldarm open met mijn nagels johquote:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jou over de knie leggen? Je moet me niet onderschatten he
... what the f.. finger in the arse.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje klaargevingerd in zijn kont.
ja alles onder het bloed , schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. En alsof ik er zo zonder handschoenen inga. Dan rijt ik zijn endeldarm open met mijn nagels joh
Nietes.quote:
Bloed.. stront.. hmm stront of bloed.??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alles onder het bloed , schiet ook niet op.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bloed.. stront.. hmm stront of bloed.??
Gelukkig maar.quote:
Jep. And he liked it.quote:[..]
... what the f.. finger in the arse.
Nee inderdaad, dan kan je ook niet meer lekker poepen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alles onder het bloed , schiet ook niet op.
wou je nu nog over de knie of niet ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bloed.. stront.. hmm stront of bloed.??
Ik zal vechten voor mijn anus en mijn leven!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wou je nu nog over de knie of niet ?
Ik por alleen mensen in hun anus die het willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zal vechten voor mijn anus en mijn leven!
whehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zal vechten voor mijn anus en mijn leven!
Ligt er aan hoe kinky en geil ik ben maar denk het niet..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik por alleen mensen in hun anus die het willen.
Of deze..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom moet ik gelijk aan dit stukje/liedje denken:
Oke ik dwing je welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kinky en geil ik ben maar denk het niet..
Nope daar doe ik niet aanquote:
Ik bind je wel vast dan doe ik t wel.quote:
.......quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bind je wel vast dan doe ik t wel.
PIJPEN TOCHquote:
Hmmm I'm listeningquote:
Je moest eens weten.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
je zult snachts wakker worden ...
[ afbeelding ]
lekker ontbijtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
Ik blijf dit een geniaal plaatje vinden. Onschuldig, tot je gaat lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut kindt!![]()
Yummy! Rijk aan calcium, eiwitten en vitaminen E!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Wist ik toch.quote:
Wat, ik vind pijpen leuk.quote:
Ik slaap nooit meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
Ik blijf dit een geniaal plaatje vinden. Onschuldig, tot je gaat lezen.Een fist in je punani kan anders best lekker zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hm, kan ik mij weinig bij voorstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een fist in je punani kan anders best lekker zijn.
Jij hebt ook geen punaniquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, kan ik mij weinig bij voorstellen eigenlijk
Hoelang ben je bezig met oprekken voordat ie erin past?quote:
*Proestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een fist in je punani kan anders best lekker zijn.
Eerst neuken, dan heel veel glijmiddel en dan is t echt 5 minuten rekken nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hoelang ben je bezig met oprekken voordat ie erin past?
Wat?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Was onder de indruk van je taalgebruik![]()
Zo noemde mijn dinnetje het.quote:
Mogguh jijquote:
Morgequote:
Morgequote:
Ghallonquote:
hoe maakt u het op de vroege ochtend ?quote:
Ja goed, vraag me alleen af wat ik in hemelsnaam wakker doequote:Op woensdag 8 juni 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe maakt u het op de vroege ochtend ?
ehm ... kunt normaal uitslapen ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 06:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed, vraag me alleen af wat ik in hemelsnaam wakker doe
Uitslapen bij mij is tot half 9quote:
hmm okquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitslapen bij mij is tot half 9![]()
Maar kwart voor 6 wakker worden gebeurt gelukkig maar zelden. Sliep ook pas rond half 1.
File ????quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:07 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, de file weer overleefd, aan het werk
Echt de enige file die in Nederland staat op het moment en jij zit erinquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:07 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, de file weer overleefd, aan het werk
Ik heb de hont al uitgelatenquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ok![]()
mjah ook jammer van de regen anders kon je nog een goede ochtend wandeling maken
[..]
File ????
was da ?
kijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt de enige file die in Nederland staat op het moment en jij zit erin
[..]
Ik heb de hont al uitgelaten
morgequote:
Een soort van polonaise, maar dan met auto's op de snelweg.quote:
Nee, er stonden er 3 volgens de melding op de radio. Ik heb er 2 van doorstaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt de enige file die in Nederland staat op het moment en jij zit erin
Tetten!quote:
o okquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een soort van polonaise, maar dan met auto's op de snelweg.
Rij dan voortaan eens door, sukkel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
die kom ik smorgens niet tegen
rijd altijd voorop
Volgens de tv waren er maar 2quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een soort van polonaise, maar dan met auto's op de snelweg.
[..]
Nee, er stonden er 3 volgens de melding op de radio. Ik heb er 2 van doorstaan
[..]
Tetten!
jah sorry, ik kon niet harder dan 180quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rij dan voortaan eens door, sukkel!
Ik rijd er normaal achteraan, dan zijn ze al wegquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
die kom ik smorgens niet tegen
rijd altijd voorop
Moggeh!quote:
A4, A7 en A8. Laatste 2 moet ik overheen.quote:
Yeah rightquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah sorry, ik kon niet harder dan 180
Weet ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik rijd er normaal achteraan, dan zijn ze al weg
[..]
Moggeh!
[..]
A4, A7 en A8. Laatste 2 moet ik overheen.
Jah de auto gaat niet snellerquote:
mag ik wat van jouw energie lenen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
Godver ik ben weer is zo hyper als een ... als een .. als een ..... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
neuhquote:
* Crazy-M gooit emmer witte verf over tripackquote:
wrom dat nou weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neuh
[..]
* Crazy-M gooit emmer witte verf over tripack
Goedemorgen![]()
daar zeg je wat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
Dit gaat een lange dag worden, geen koffie
sow dat zwaar kut... kan iemand niet koffie halen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
Dit gaat een lange dag worden, geen koffie
De automaten staan in storing, en kan wel koffie halen maar dan moet ik naar de kantine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:33 schreef tripack het volgende:
[..]
sow dat zwaar kut... kan iemand niet koffie halen?
desnoods oploskoffie :R
mja dacht dat ik water vast hadquote:
ik heb nu gloeiend hete koffie vastquote:
Da kan toch niiieej CrazyMquote:
ik kan allesquote:
met ons altijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
Hey goedemorgen, everybody okay today?
de nieuwe console van nintendoquote:
Why veeeeel beter?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:47 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh chick,
kon beter,
kon veeeeel beter..
en met jou?
vannacht weinig geslapen (3de nacht op rij)quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Why veeeeel beter?
Met mij kan het ook veeeel beter. Alleen geen zin vandaag.
That sux.. dan is mijn dag misschien toch ietsjes beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vannacht weinig geslapen (3de nacht op rij)
gesneden met scheren en wilde niet stoppen met bloeden
veter van mn werkschoen kapot getrokken
en nu de hele dag aan een brakke pc met een ventilatortje dat klinkt als een grasmaaier
bel je de tech support op:quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
That sux.. dan is mijn dag misschien toch ietsjes beter.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bel je de tech support op:
ja, probeer maar eens de pc met de compressor uit te blazen. (zoekt facepalm smiley)
wat een afdelingquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, probeer maar eens de pc met de compressor uit te blazen. (zoekt facepalm smiley)
Haha daar zijn zij toch voor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hi dude! Whatsup today?quote:
Heya, niet teveel doen vandaagquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan niet op de naam komen, maar herken het welquote:
ooooo!, ben even de naam kwijt maar veel gekeken vroegerquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan niet op de naam komen, maar herken het wel
Toch wel, al kon ik het niet direct plaatsen.quote:
Hmm relaxed. Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:57 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Heya, niet teveel doen vandaag![]()
Beetje thuiswerken
Op kindernetquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
nils, wauw , dat dat nog steeds uit wordt gezonden. das denk echt 25 jaar geleden voor me
is een apart bedrijf.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op kindernet![]()
Net als vrouwtje theelepel, boesboes, sinbad, alfred j kwak, dommel.
daar hadden we thuis nog een LP van liggenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
Nils holgerson van zn gans af schieten --> masturberen..
Haha, tuurlijk kan je hem zelf schoonmaken. Maar het is toch een stukje service wat zij moeten bieden of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een apart bedrijf.
ik kan hem zelf ook wel schoonmaken enzo
maar mij is altijd verteld dat ik dat niet met een compressor mag doen
je klinkt als een fanquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op kindernet![]()
Vroeger had je ook iets.. Montana ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
DOMMEL![]()
En die blauwe hond(en) FOOFER!
Foofer, skatjequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
DOMMEL![]()
En die blauwe hond(en) FOOFER!
net als de site www.lepel.nl echt keivet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef Pinguino81 het volgende:
vrouwtje theelepel is en blijft de bom
Een lepel is een ding daar kun je pap mee roeren...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:05 schreef Pinguino81 het volgende:
vrouwtje theelepel is en blijft de bom
Een lepel is een ding daar kun je pap mee roeren...
Daar moet ik dus weg blijvenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op kindernet![]()
Ik ga even south park kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
volgens mij kun je live tv kijken @ kindernet.nl
maar wordt hier geblokeerd
whehehequote:
Ik in eerste instantie ook niet maar de laatste seizoenen zijn wel leukquote:
het begin van de verloedering van de ouderwetse tekenfilmsquote:
Southpark was even leuk (imo)quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het begin van de verloedering van de ouderwetse tekenfilms
mja vanaf de tijd van southpark werd het schelden en geweld in tekenfilms standaardquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:56 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Southpark was even leuk (imo)
Simpsons!
Yea zeer inventiefquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vanaf de tijd van southpark werd het schelden en geweld in tekenfilms standaard
Beterrr..quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:18 schreef gianni61 het volgende:
ventilatortje uitgeblazen,
geluid weg
bankwerkers in de werkplaats waren me wel raar aan aant kijken
True.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:48 schreef Pinguino81 het volgende:
southpark moet je toch ook niet als kinder tekenfilm zien. Is gewoon humor om te lachen
Oeeeehhhh female bashingquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
Eric Cartman: I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
Ben je het aan het kijken nu?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Cartman: Mom--Kitty is being a dildo.
Mrs. Cartman: Well, I know a little kitty who is sleeping with Mommy tonight.
Machtquote:
Werken maar dat andere niet.quote:
Waarom? Wats kaputt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:32 schreef lipjes het volgende:
nou morgen weer naar mn pc boer
zit ik gewoon een avond zonder mijn pc
Ohjah...quote:
gisteren een msi 5770 gekochtquote:
Wtf draait er zo hard dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
gisteren een msi 5770 gekocht
deze wordt meer dan 100 graden onder 99% load
bij 105 graden heb ik hem uitgezet, koel hem nu met een gewoone huis ventilator op max, hijs nu 78 graden op 98% load
Hey jou ken ik nog nietquote:
Kip, het meest zorgvuldige stukje vleesch kip!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ohjah...
Lipjessssssssssssssssssssssssssssss!
Yeaaa ik heb echt zin in gegrilde kipquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hey jou ken ik nog niet
[..]
Kip, het meest zorgvuldige stukje vleesch kip!
mmmmmmmm kip met satesaus
ik heb net kip met sate opquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yeaaa ik heb echt zin in gegrilde kip
Bummer.. dan maar op je smartphone fokkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
berekeningen over openCL, GPU leent zich daar beter voor dan een CPU
13 ....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:32 schreef Pinguino81 het volgende:
leuk leven eigenlijk
werken tot je 67+
elk jaar werk je tot 9 juni voor de staat.
jeeeeeh leuk leven
Damnit.. ik heb al best lang geen kip op en ook best lang geen mc donalds meer wowwwquote:
heb nog 3 pc's en 5 laptopsquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bummer.. dan maar op je smartphone fokken
Nieuw op FOK (ben blijven hangen in GRTD, KSC)quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hey jou ken ik nog niet
[..]
Kip, het meest zorgvuldige stukje vleesch kip!
mmmmmmmm kip met satesaus
Jeetje.. wat veel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb nog 3 pc's en 5 laptops
maar dat is niks vergeleken met mijn PC!
ik wilde gisteren nog nuggets halen, maar nee niet gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Damnit.. ik heb al best lang geen kip op en ook best lang geen mc donalds meer wowww
Haha maar goed ook.. anders was ik echt gek geworden. Alhoewel ik gisteravond zelf lekker bezig was met muziek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik wilde gisteren nog nuggets halen, maar nee niet gedaan
goed gedaan mangquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:35 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Nieuw op FOK (ben blijven hangen in GRTD, KSC)
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Jeetje.. wat veel.
Ik heb 1 laptop en m'n zwager heeft eeen desktop. Als die stuk gaan zijn we computerloos haha
kom ik aan met mn verrotte fujitsu siemens (die naar mijn mening nooit goed gelopen heeft)quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
goed gedaan mang
[..]
haha
mijn totale voorraad:
1x dell poweredge 1650 1u rackserver
2x 17" laptop
3x 15" laptop
1x BIG PCTEH HOLY ONE
1x simpel zuinig server-pctje met amd athlon 3k+
1x dual core amd pcthe
1x een of andere intel pc
en dan nog een meuk aan mobo's en proc's met geheugen om nog een stuk of 3 pc's te bouwen, maar kom kasten en voedingen tekort
Damn.. eigen server park aan het bouwen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
goed gedaan mang
[..]
haha
mijn totale voorraad:
2x 17" laptop
3x 15" laptop
1x BIG PCTEH HOLY ONE
1x dual core amd pcthe
en dan nog een meuk aan mobo's en proc's met geheugen om nog een stuk of 3 pc's te bouwen, maar kom kasten en voedingen tekort
nee, ben hard aan het werk.quote:
erg he ^^quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom ik aan met mn verrotte fujitsu siemens (die naar mijn mening nooit goed gelopen heeft)
komt er wel aan ja, maar ouders vinden het niet leuk als ik 4-5kw aan stroom aanzetquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Damn.. eigen server park aan het bouwen?
Ouch..quote:
wat voor teh holy one ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
goed gedaan mang
[..]
haha
mijn totale voorraad:
2x 17" laptop
3x 15" laptop
1x BIG PCTEH HOLY ONE
1x dual core amd pcthe
Iets zegt me dat je moeder de rekening ook niet zo tof gaat vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
erg he ^^
[..]
komt er wel aan ja, maar ouders vinden het niet leuk als ik 4-5kw aan stroom aanzet
en iets zegt me dat de stoppen dat ook niet leuk vinden
ach , het is zoals het is.quote:
Tussendoor even Fokken en voor je het weet is het weer tijd om naar huis te gaan.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
goed gedaan mang
[..]
haha
mijn totale voorraad:
2x 17" laptop
3x 15" laptop
1x BIG PCTEH HOLY ONE
1x dual core amd pcthe
das een pc die makkelijk 24/7 draait, data verwerkt waar je u tegen zegt en een totale opslag aan kan die neit eens in de bak pastquote:
nee denk tquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je moeder de rekening ook niet zo tof gaat vinden.
waren ze sowieso al, toen mn broer het huis uitging werdt er 300 bespaardquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
Die figuren die jouw stroom etc leveren zijn wel blij denk ik
je mag wel wat pc onderdelen aan mij doneren..quote:
bedoel je nou een server ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
das een pc die makkelijk 24/7 draait, data verwerkt waar je u tegen zegt en een totale opslag aan kan die neit eens in de bak past
heerlijk
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
das een pc die makkelijk 24/7 draait, data verwerkt waar je u tegen zegt en een totale opslag aan kan die neit eens in de bak past
heerlijk
[..]
nee denk t
Dan zit jij vast te wachten op Battlefield 3?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
nope, gebruik hem voornamelijk om hardcore te gamen
ik wel, voor de WII U muhahahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dan zit jij vast te wachten op Battlefield 3?
nee eigenlijk niet, ben geen BF gamerquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
[..]
Dan zit jij vast te wachten op Battlefield 3?
pfoe goeie, wat zat er ook alweer inquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor pc heb je dan ? qua onderdelen enzo ?
Hahaha, de aandelen van Nintendo zijn gezakt sinds de bekendmaking van de Wii U .. binnenkort failliet en no more super mario. Just battlefieldquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel, voor de WII U muhahaha
Ook goeiemiddag..quote:
quote:
Hallloooooooooooquote:
Toch nog in leven..quote:
Ja bijna weekend! En lang weekend! Dus daarom wel blij, maaar vrijdag regen!quote:
Bah bah en zaterdag dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja bijna weekend! En lang weekend! Dus daarom wel blij, maaar vrijdag regen!
zeg dat nou niet. vrijdag moet ik weer buiten werken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja bijna weekend! En lang weekend! Dus daarom wel blij, maaar vrijdag regen!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg dat nou niet. vrijdag moet ik weer buiten werken.
en voor ik het vergeet: Hoi Boobs!
nee nee, zaterdag is bruiloft.quote:
Neee vrijdag gaat mijn broer trouwenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, zaterdag is bruiloft.
daarom moet ik vrijdag gaan beunen zodat ik nieuwe kleren kan kopen..
Geen binnenlocatie dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee vrijdag gaat mijn broer trouwenen ik moet de foto's maken, maar regen!
ze hadden mij ook gevraagt om zaterdag tijdens het feest foto's maken, maar ik wil eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee vrijdag gaat mijn broer trouwenen ik moet de foto's maken, maar regen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |