Dat hoef ik niet te weten.quote:
Hai, wie ben jij?quote:
Sorry poepiequote:
Dat is GeefZonNu!quote:
Yo Tri, alles okay today?quote:
ik ben kapot... te kort geslapen om vandaag echt lekker gewerkt te hebbenquote:
Ah, that sucks. Misschien iets vroeger naar bed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben kapot... te kort geslapen om vandaag echt lekker gewerkt te hebben
293 (gemiddeld 75 per dag)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Al eeuwen op FOK maar niet echt een poster.
Nu wel
Holy sheepshizzle'squote:
Ja erg he, ik ben meer een wetenschap / techniek man maar ben in 2 General Chat topics blijven hangenquote:
Nee. Is hij een schatje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is GeefZonNu!
Die ken je toch wel:D ?
Hijs kapot sexyquote:
Oke, hoi!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Al eeuwen op FOK maar niet echt een poster.
Nu wel
Dan mag hij blijven!quote:
Maar jij ook hoorquote:
Doe ik ook wel, zolang ik geen ban krijg.quote:
Maar ik ook.. is dat een probleem?quote:
Jij bent een drummer, jij mag het.quote:
Thank you.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent een drummer, jij mag het.
Alstu!quote:
Schatjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
Een wederhelft topic! Daar moet ik gepost hebben
He theemutsquote:
Jij dan met je oogquote:
Ik was gillend weggerend als ik jou was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. Zit ik rustig te werken, komt er een spin vanaf het plafond naar beneden aan een draadje. Eenmaal op ooghoogte blijft meneer/mevrouw rustig hangen.
quote:
Neuh, ik ben niet bang voor spinnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was gillend weggerend als ik jou was.
Dat had ik een keer toen ik net op bed lag, ik ben niet snel bang maar dit was even schrikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. Zit ik rustig te werken, komt er een spin vanaf het plafond naar beneden aan een draadje. Eenmaal op ooghoogte blijft meneer/mevrouw rustig hangen.
Klopt, die zijn zo groot als een stoeptegel en kunnen snel rennen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
de smerigste spinnen, hangen juist nooit aan een draadje imo.
Aaaaah haat die beestenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Klopt, die zijn zo groot als een stoeptegel en kunnen snel rennen.
Of zo klein als een knikker maar genoeg gif om jouw tussen 6 planken te krijgen
(flashbacks uit mijn tropen-tijd).![]()
Nee, jij neit. Ik wel.quote:
Klopt ja, van die vieze landspinnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
de smerigste spinnen, hangen juist nooit aan een draadje imo.
Venom is zo gruwelijk!quote:
quote:
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.quote:
Ik zal een mooie route langs / over je bed uittekenen voor zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.
Die zijn allemaal kapot gevroren met dit weer joh, geen zorgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.
Het vriest niet, klootzak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die zijn allemaal kapot gevroren met dit weer joh, geen zorgen.
Ik sla je verrot. Echt waar. Ik heb al eens spinnen in mn bed gehad, toen rende ik gillend in mijn blote bips naar beneden, naar mijn ouders.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ik zal een mooie route langs / over je bed uittekenen voor ze
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sla je verrot. Echt waar. Ik heb al eens spinnen in mn bed gehad, toen rende ik gillend in mijn blote bips naar beneden, naar mijn ouders.
Biatch..quote:
Niet grappig.quote:
Kijk maar uit, straks leg ik je over de knie!quote:
Hahaha, je weet toch dat ik dat lekker vindquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks leg ik je over de knie!
zeg je nu, maar als er ineens dingen in je anus verdwijnen piep je wel andersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahaha, je weet toch dat ik dat lekker vind
Wie heeft het over dingen in de anus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als er ineens dingen in je anus verdwijnen piep je wel anders
Kom maar dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahaha, je weet toch dat ik dat lekker vind
oh shit, ik zou mn mond houden. nee ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wie heeft het over dingen in de anus?
Ben benieuwd of het je uberhaupt lukt mjah..quote:
Wat is er nou weer mis met een prostaatmassage.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je nu, maar als er ineens dingen in je anus verdwijnen piep je wel anders
moet je bij mc.chicken wezen,ik weet het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een prostaatmassage.
Jou over de knie leggen? Je moet me niet onderschatten hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het je uberhaupt lukt mjah..
Ik heb mijn vriendje klaargevingerd in zijn kont.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je bij mc.chicken wezen,ik weet het niet
moet je Bokito eens uit gaan lachenquote:
kwam er veel stront uit ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje klaargevingerd in zijn kont.
Je wist toch al dat ik een droeftoeter ben?quote:
Helemaal niksquote:
Zolang ik hem niet aankijk, niets aan de handquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je Bokito eens uit gaan lachen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wist toch al dat ik een droeftoeter ben?
Inderdaad. En alsof ik er zo zonder handschoenen inga. Dan rijt ik zijn endeldarm open met mijn nagels johquote:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jou over de knie leggen? Je moet me niet onderschatten he
... what the f.. finger in the arse.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje klaargevingerd in zijn kont.
ja alles onder het bloed , schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. En alsof ik er zo zonder handschoenen inga. Dan rijt ik zijn endeldarm open met mijn nagels joh
Nietes.quote:
Bloed.. stront.. hmm stront of bloed.??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alles onder het bloed , schiet ook niet op.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bloed.. stront.. hmm stront of bloed.??
Gelukkig maar.quote:
Jep. And he liked it.quote:[..]
... what the f.. finger in the arse.
Nee inderdaad, dan kan je ook niet meer lekker poepen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alles onder het bloed , schiet ook niet op.
wou je nu nog over de knie of niet ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bloed.. stront.. hmm stront of bloed.??
Ik zal vechten voor mijn anus en mijn leven!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wou je nu nog over de knie of niet ?
Ik por alleen mensen in hun anus die het willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zal vechten voor mijn anus en mijn leven!
whehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zal vechten voor mijn anus en mijn leven!
Ligt er aan hoe kinky en geil ik ben maar denk het niet..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik por alleen mensen in hun anus die het willen.
Of deze..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom moet ik gelijk aan dit stukje/liedje denken:
Oke ik dwing je welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kinky en geil ik ben maar denk het niet..
Nope daar doe ik niet aanquote:
Ik bind je wel vast dan doe ik t wel.quote:
.......quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bind je wel vast dan doe ik t wel.
PIJPEN TOCHquote:
Hmmm I'm listeningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |