Dat hoef ik niet te weten.quote:
Hai, wie ben jij?quote:
Sorry poepiequote:
Dat is GeefZonNu!quote:
Yo Tri, alles okay today?quote:
ik ben kapot... te kort geslapen om vandaag echt lekker gewerkt te hebbenquote:
Ah, that sucks. Misschien iets vroeger naar bed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben kapot... te kort geslapen om vandaag echt lekker gewerkt te hebben
293 (gemiddeld 75 per dag)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Al eeuwen op FOK maar niet echt een poster.
Nu wel
Holy sheepshizzle'squote:
Ja erg he, ik ben meer een wetenschap / techniek man maar ben in 2 General Chat topics blijven hangenquote:
Nee. Is hij een schatje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is GeefZonNu!
Die ken je toch wel:D ?
Hijs kapot sexyquote:
Oke, hoi!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Al eeuwen op FOK maar niet echt een poster.
Nu wel
Dan mag hij blijven!quote:
Maar jij ook hoorquote:
Doe ik ook wel, zolang ik geen ban krijg.quote:
Maar ik ook.. is dat een probleem?quote:
Jij bent een drummer, jij mag het.quote:
Thank you.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent een drummer, jij mag het.
Alstu!quote:
Schatjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
Een wederhelft topic! Daar moet ik gepost hebben
He theemutsquote:
Jij dan met je oogquote:
Ik was gillend weggerend als ik jou was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. Zit ik rustig te werken, komt er een spin vanaf het plafond naar beneden aan een draadje. Eenmaal op ooghoogte blijft meneer/mevrouw rustig hangen.
quote:
Neuh, ik ben niet bang voor spinnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was gillend weggerend als ik jou was.
Dat had ik een keer toen ik net op bed lag, ik ben niet snel bang maar dit was even schrikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Wtf. Zit ik rustig te werken, komt er een spin vanaf het plafond naar beneden aan een draadje. Eenmaal op ooghoogte blijft meneer/mevrouw rustig hangen.
Klopt, die zijn zo groot als een stoeptegel en kunnen snel rennen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
de smerigste spinnen, hangen juist nooit aan een draadje imo.
Aaaaah haat die beestenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Klopt, die zijn zo groot als een stoeptegel en kunnen snel rennen.
Of zo klein als een knikker maar genoeg gif om jouw tussen 6 planken te krijgen
(flashbacks uit mijn tropen-tijd).![]()
Nee, jij neit. Ik wel.quote:
Klopt ja, van die vieze landspinnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
de smerigste spinnen, hangen juist nooit aan een draadje imo.
Venom is zo gruwelijk!quote:
quote:
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.quote:
Ik zal een mooie route langs / over je bed uittekenen voor zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al paranoia as fuck en ik mijn huisgenoot is er niet deze week en dan zul je zien dat alle spinnen hun vieze lijf door mijn kamer heen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |