Dat ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
nu heb ik zin in shoarmawel zonder saus dan..
Morgen maak ik zelf kipshoarmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik! Ik weet ineens wat ik vanavond ga eten.
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoliquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Morgen maak ik zelf kipshoarmamet veel broccoli erbij
Jaaa, Mass Effect!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
2 euroDa's goedkoop!
![]()
Als mn scriptie af is mag ik weer WoWen van mezelfEn ik wil Mass Effect een keer gaan spelen!
En nee, uiteraard moet je wel mee naar binnen, keuren enzo! Thumbs up / thumbs down geven![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meh, zoiets lekkers verpesten met broccoli. Ik eet er geen veggies bij. Neem wel worteltjes vanavond!
Sla doen we nu ook maar nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen nee. Hoogstens wat flintertjes sla, gemengd met de saus en het vlees. En dan 's avonds een volledige groentemaaltijd.
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef Mini. het volgende:
Oja, en champignons.Ga ik vanavond maken!
Ok, misschien eerst eens ontbijten.
Yep... Stress.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij een beetje te kloten met je eten de laatste paar dagen, klopt dat?
Ui ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Mini. het volgende:
Paprika smaakt toch prima bij shoarma?
Broccoli, not so much. Sorry Mo.
Dit is een precieze kopie van gister, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje lijkt op die van gister!
O: kom franse kwark met wat halfvolle vanillekwark
T: appel
L: 3 bth: 2x kaas/appelstroop (2 bth, enkel beleg), 1x pindakaas
T: grapefruit
S: RPM
D: tomaat/spinazie-risotto
S en D kunnen nog omgedraaid worden, afhankelijk van hoeveel trek ik heb als ik thuiskom. Maar meestal eet ik na S, want sport toch minder fijn met een volle buik.
Ik weet het, ik wil het ook echt maar meer dan dit zit er even niet in. Iets met doorwerken terwijl ik een paar maanden geleden al dat punt bereikt had dat ik alleen nog maar dekens over mijn oren wil trekken en er nooit meer onderuit wil komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef MarMar het volgende:
*knuf* voor Mini, maar dat is juist een reden om goed voor jezelf te zorgen eigenlijk he?
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit is een precieze kopie van gister, toch?
sorry, maar, gātverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Mixende_match het volgende:
Zaterdag heb ik shoarma schotel uit de oven gemaakt, met veel paprika en ui en bovenop patat uit de oven.
En dus zou je vandaag een beetje meer moeten eten, om de RPM. Die appel en grapefruit voegen niet genoeg toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, toen had ik geen appel&grapefruit en geen RPM, maar 2 biscuitjes en een banaan. Voor de rest hetzelfde idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |