abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97951404
Frappant dat ze het onderscheid zo goed kunnen maken hè Claudia? Soms steekt Hannah wel eens per ongeluk een stukje paprika in haar mond. Dat spuugt ze ook gewoon weer uit.
Boontjes en erwtjes is ze dan weer gek op. Couscous is ook een hit (maar vind ik moeilijk om lekker smaakvol te maken voor ons).
vanavond had ik dikke tomatensoep. Dat was niet zo'n succes (zacht uitgedrukt :X ). De soepstengel die ik erbij had gedaan ging helemaal op. De beker soep werd over de vloer omgekeerd }:|
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:41:25 #152
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97956161
:')
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 21:45:12 #153
240917 Mula
pi_97956372
quote:
Emma geeft tegenwoordig hele shows in haar box in de keuken. Ze maakt zelfs buigingen! _O-
En ja, we zijn haar hysterisch aan het aanmoedigen. :')
Ik vond haar op foto`s altijd al erg leuk, maar op film is ze gewoon nog veel leuker! Dat kind heeft karakter en het straalt er aan alle kanten vanaf! O+ En wat loopt ze goed! Verwachten jullie nog problemen met haar voetje bij het los lopen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:48:52 #154
190853 RockabeIIa
pi_97956616
Ze is the bomb! :D Zo lekker stoer dat kleine spijkerbroekje O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:51:58 #155
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97956791
Awhhh Emma!!!! O+ psst gaan we nog een meeten :D
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:00:51 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97957360
Karin, goed nieuws van het tandje! En Evie, potjedorie, brokkenpilootje! Oppassen hoor...

Allemaal een dikke :* voor het meeleven en meedenken. Claudia, dat ideetje met het brood is ook een goede! Gaan we op de Franse toer.

We hadden hier afgelopen nacht een blunder, niet meer normaal. Ik had nog laat gewerkt aan een paar posters die vanochtend uiterlijk 10 uur bij de drukker moesten zijn. Ongeveer kwart voor12 was ik klaar en net onderweg naar boven toen ik Thomas hoorde wakker worden. Even geknuffeld en toen weer in bed gelegd. Hij begon te mopperen en te vragen om 'poete' (drinken) dus ik gaf hem het flesje water dat daarvoor klaarstaat. Dat was niet de bedoeling, dus luide brul.
Ik ben met Thomas op de logeerkamer gaan liggen, en daar dronk hij wel zijn flesje water leeg. Toen kwam hij lekker bij me liggen en hebben we even geslapen. Maar niet zo heel lang daarna begon hij weer te mieren en te miepen om 'poete'. Dus met kind en al naar beneden getogen, nog een flesje water gemaakt, samen op de bank, gezellig. Ging even goed, maar toen wou hij niet meer rustig liggen of zitten. Hij leek wel energie voor vier te hebben.
Inmiddels was het bijna 3 uur, mijn man kon ook niet meer slapen dus die was ook beneden gekomen. Hopla dvd aangezet, maar meneer wou maar niet moe worden. Na een paar afleveringen besloten om het bedritueel maar eens te herhalen. Het was inmiddels half 4 en we waren doodop. Thomas werd natuurlijk heel boos in zijn bed en toen kreeg ik een ingeving: Thomas, zal ik een flesje melk voor je maken? Thomas: da!
Zo gezegd zo gedaan, geen piep meer gehoord. Erg toch?

Rocka, wat heerlijk die auto-knuffelfoto!

Nu ga ik er vroeg in, een paar uurtjes slaap inhalen. Van 4 tot half 7 is toch net wat te weinig, zeker als het op het werk retedruk is.

En ik mag het hier eigenlijk niet zeggen, maar ik heb een andere functie aangeboden gekregen binnen het bedrijf waar ik werk. Morgen ga ik ja zeggen :o
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_97960120
Hmmm blunder? Als je niet gewend bent hem snachts melk te geven is het toch niet gek dat je daar niet meteen aan denkt? Voor hetzelfde geld wou hij een frikandel ;-) o en een nieuwe functie, spannend!!! Voor hetzelfde aantal uren?

Och bj, evie ook al in herhaling met vallen....ze zijn ook niet erg slim hè, die ondernemende figuurtjes van ons.

Rocka, wat ligt ie daar lief met zijn auto!

Zolder opruimen loont, ik kwam 4 ongeopende duplodozen tegen. Lars is helemaal weg van de ambulance, helemaal omdat de achter klep open kan, nu roept ie steeds: kankaar!! (brancard)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_97961023
Rocka wat ligt ie daar lief met zn auto!

kiesje nr 3 is alweer met de puntjes door, nu zit er onder nog 1 grote bobbel, hebben maar meteen met slapen gaan dentispul erop gedaan in de hoop dat ze nu wat langer in d'r eigen bed blijft...
weltrusten allemaal
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:11:12 #159
190853 RockabeIIa
pi_97961804
kankaar :D

Flip noemt opa poepa en ik kan het niet laten dat 100x te herhalen als poepa op bezoek is :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:12:56 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97961899
Kijk Flip nou O+
pi_97962030
Laatst zei ik tegen Lars dat hij een kanjer was...dat zei hij ook even na...je kunt wel raden wat hij ervan maakte. Dat zeggen we maar niet weer....

Draakje, succes met de nacht, doorkomende kiezen zijn nooit grappig
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:04:40 #162
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97969257
Zelfde aantal uren, beter carriereperspectief. Op die afdeling zien ze 32 uur ook als fulltime, zelfde carrierekansen. Alleen verwachten ze dan wel dat je op je vrije dag 1 of 2 keer je mail checkt mocht er iets urgents opduiken. De manager daar werkt ook 32 uur.
En het is op loop/fietsafstand van huis. (fiets omdat het kdv de andere kant op is)

Thomas noemt alle opa's en oma's mmmmma, opa probeert dat ook heel hard te veranderen ;)

Kankaar is lief! Wat klinken ze dan ineens wijs hè?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_97969820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef octopussy het volgende:
Frappant dat ze het onderscheid zo goed kunnen maken hè Claudia? Soms steekt Hannah wel eens per ongeluk een stukje paprika in haar mond. Dat spuugt ze ook gewoon weer uit.

Herkenbaar! ze zijn echt al hartstikke selectief, best knap! Hier gaan saus (wat dan ook),aardappels/pasta/rijst vlees/vis/kip altijd geheel op, en groente niet altijd. Hij eet altijd eerst het vlees, dan de aardappels/pasta/rijst en de groente gooit hij naar beneden naar de hond :')
Soep is hier ook lastig, hij lust het wel maar wil graag zelf eten en dat kan hij dus echt nog niet bij soep

ach gos Lars O+ ik vind het wel knap en lief dat hij je na praat Karin

Emma is echt komisch :D O+

en kijk die kleine Rocker nou O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:37:18 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97969909
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:29 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Herkenbaar! ze zijn echt al hartstikke selectief, best knap! Hier gaan saus (wat dan ook),aardappels/pasta/rijst vlees/vis/kip altijd geheel op, en groente niet altijd. Hij eet altijd eerst het vlees, dan de aardappels/pasta/rijst en de groente gooit hij naar beneden naar de hond :')
Soep is hier ook lastig, hij lust het wel maar wil graag zelf eten en dat kan hij dus echt nog niet bij soep

Daarom probeer ik het vlees/vis altijd eerst achter over te drukken ;)
Maar dat gaat ook steeds lastiger :D
Zit er een kind druk wijzend naar de tafel heel hard 'detdetdet' te roepen. Heeft ie het vlees gezien. Vergeet maar dat ie dan de rest nog eet... :D
pi_97970199
Even snel vanaf tel.Ik lig heerlijk in bed nog, wachten op mart die nog slaapt.
Tjee lekker hoor keertje uitslapen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:37:35 #166
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97971061
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:37 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Daarom probeer ik het vlees/vis altijd eerst achter over te drukken ;)
Maar dat gaat ook steeds lastiger :D
Zit er een kind druk wijzend naar de tafel heel hard 'detdetdet' te roepen. Heeft ie het vlees gezien. Vergeet maar dat ie dan de rest nog eet... :D
aaaah hoe herkenbaar!! Ik verstop het vlees en de vis altijd achter de aardappelen en groenten maar dat is ook geen succes. Dus prak ik vaak alles door elkaar, of ze mag eerst de groente met haar handen eten en daarna de aardappelen en als laatste het stukje vlees/vis. En dan houd ik het vlees angstvallig in het bakje want o wee als ze het ziet.

Flip ligt lekker te slapen daar zeg! Jongetjes en auto's... O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:39:01 #167
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_97971109
oh en Emma, ik vind je helemaal the bomb! echt wat een geweldige dame O+
pi_97971318
wat ligt flipje er snoezig bij O+

hier is eten opeens weer een probleempje. niet dat hij niet wil eten, integendeel! maar hij snapt niet dat hij nu zelf moet regelen hoeveel hij eet. en ventje heeft dus niet genoeg aan 1 bordje avondeten (wat grotendeels opgaat!). dus nu elke ochtend een Humeurtje en brulblerwaaaaah. wat aanhoudt tot na de pap en fruit. pas bij zn tweede fruitje is het goed ;(

ik weiger om weer te pureren en zodra hij gaat klooien met zn bordje gaat het bordje weg. dat vatten wij namelijk op als "ik ben klaar hoor". komt goed, is een fase, hij snapt het binnenkort vast :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97971685
Goedemorgen!
Simmu komt het echt van het eten? Klinkt meer als een ochtendhumeur wat mij betreft :+

Whehe Cara :D Soms i het zo simpel!

Hier heeft ventje 'ergens' last van. En blijkbaar doet het zeer :?
Niet heel ernstig,maar ernstig genoeg om goed chagrijnig te zijn.Misschien is het wel gewoon een tand :P
pi_97971756
nou, het is al de hele week elke ochtend feest (en 'vroeger' niet) en ook al de hele week dat hij zelluf eet en tis ook over zodra hij zn fruit gegeten heeft.
pi_97971792
de ochtendpap gaat trouwens altijd helemaal op. altijd al gedaan!

ik hoor het mezelf nog steeds zeggen toen simmuutje 16 was en broertje pap kreeg 's ochtends: "mijnes worden niet zulke papkinders hoor!"

nu zitten we alle 4 elke ochtend voor een bordje pap :')
:6
pi_97978089
Haha de papfamilie...who cares!

Vlees is hier ook erg in trek!

Hier ook een zielig manneke, zegt steeds pijn pijn, en hij heeft koorts. Ik denk dat een hoektand die doorkomt de boosdoener is. Maar wel sneu
pi_97978484
Och, dat is inderdaad wel sneu -O-

En ik vind pap zelf enorm smerig :@ Dus ik begin er niet aan.
pi_97978630
er gaan er hier standaard 3 pakken brinta per week doorheen :@ :') :D

tandjespijn is ellendig :'( dat het kreng maar snel doorkomt! hier speelt het ook. te horen iig aan het reuzeirritante geknaag aan de boxrand. we hebben ook al bedje moeten wisselen, want het ventje kwam door de laklaag heen
pi_97978701
Rocker O+ Haha herkenbaar, knuffelen met een auto :D

Dat filmpje van Emma O+ Geweldig! Wat een karaktervol meisje is het toch :D O+
En wat een mooie curves! _O_

Dat selectieve eten is erg herkenbaar :D Ik zorg er net als een aantal anderen hier ook voor dat er altijd wat ligt dat hij lekker vindt en we maken ons absoluut niet druk om hoeveel hij eet.

Gisteren was zo grappig. Niels ging telkens kruipen en trok dan aan onze broekspijpen, wij moesten ook meekruipen, dus kropen we met z'n drieën over de grond :D . En een lol dat hij had! Volgens Niels was hij een poes O+
Zeggen jullie dreumesjes ook altijd dat ze iets aan het doen zijn/ gaan doen? Als Niels gaat lopen zegt hij "lopen", als hij gaat klimmen zegt hij "klimmen" etc. Oh en hij kan nu ook aangeven dat hij zich pijn gedaan heeft en waar: "au neus!"

Haha, ik hoor hem nu wakker worden en het eerste wat hij zegt is "ooh lief!!" Vast tegen een knuffel O+

Oh en "foeniene" = machine :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')