Karin, goed nieuws van het tandje! En Evie, potjedorie, brokkenpilootje! Oppassen hoor...
Allemaal een dikke

voor het meeleven en meedenken. Claudia, dat ideetje met het brood is ook een goede! Gaan we op de Franse toer.
We hadden hier afgelopen nacht een blunder, niet meer normaal. Ik had nog laat gewerkt aan een paar posters die vanochtend uiterlijk 10 uur bij de drukker moesten zijn. Ongeveer kwart voor12 was ik klaar en net onderweg naar boven toen ik Thomas hoorde wakker worden. Even geknuffeld en toen weer in bed gelegd. Hij begon te mopperen en te vragen om 'poete' (drinken) dus ik gaf hem het flesje water dat daarvoor klaarstaat. Dat was niet de bedoeling, dus luide brul.
Ik ben met Thomas op de logeerkamer gaan liggen, en daar dronk hij wel zijn flesje water leeg. Toen kwam hij lekker bij me liggen en hebben we even geslapen. Maar niet zo heel lang daarna begon hij weer te mieren en te miepen om 'poete'. Dus met kind en al naar beneden getogen, nog een flesje water gemaakt, samen op de bank, gezellig. Ging even goed, maar toen wou hij niet meer rustig liggen of zitten. Hij leek wel energie voor vier te hebben.
Inmiddels was het bijna 3 uur, mijn man kon ook niet meer slapen dus die was ook beneden gekomen. Hopla dvd aangezet, maar meneer wou maar niet moe worden. Na een paar afleveringen besloten om het bedritueel maar eens te herhalen. Het was inmiddels half 4 en we waren doodop. Thomas werd natuurlijk heel boos in zijn bed en toen kreeg ik een ingeving: Thomas, zal ik een flesje melk voor je maken? Thomas: da!
Zo gezegd zo gedaan, geen piep meer gehoord. Erg toch?
Rocka, wat heerlijk die auto-knuffelfoto!
Nu ga ik er vroeg in, een paar uurtjes slaap inhalen. Van 4 tot half 7 is toch net wat te weinig, zeker als het op het werk retedruk is.
En ik mag het hier eigenlijk niet zeggen, maar ik heb een andere functie aangeboden gekregen binnen het bedrijf waar ik werk. Morgen ga ik ja zeggen
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.