abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:54:55 #101
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97901469
Troel, ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik positief ben/blijf, ik voel me best een zeurpiet eigenlijk.. Maar toch thnx :* Hoe is het daar?

Aoraki, crap! Dan meen je niet! En dan, wtfz, augústus? Enórm fijn dat je elders terecht kunt, ik zou het idd ook zo doen als ik de kans kreeg..

Chan, haha, de magnetron :D lekker ding O+

En ik ging dus echt bijlezen enzo, en heel uitgebreid reageren and such.. Maar mijn ogen vallen nu al dicht gewoon, dus ik geloof dat het nog even moet wachten. Sowwy ;)
3!
pi_97901619
Trix, wat stoer op de pot! Wat balen van die nachten :* want dat breekt je echt op!

Aoraki, men wat een wachtlijst... ik zou idd ook elders proberen. Succes!

Magnetron is hier *vingertje in de lucht* piep piep, piep piep.
(ik heb vaak af staan tellen bij dat ding voor de melk met Iris op de arm en mn vinger in de lucht)
Fake it till you make it...
pi_97901983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:47 schreef Troel het volgende:
trix :)

Ik vind het zo knap hoe je toch elke keer weer zo positief bent, ondanks dat je zo moe bent.

Super :)

Dit! :* Fijn dat je erg kan genieten en ook de hele fijne momenten ziet en kan koesteren. Kan me nl best voorstellen dat dat soms even moeilijk te zien is
En wat knap dat hij het op het potje deed :o :o

en ben helemaal vergeten jarige Tess en Ko te feliciteren: gefeliciteerd kleine grote peuters! *O* *O* *O* O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:13:58 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_97902452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef Incantrix het volgende:
Troel, ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik positief ben/blijf, ik voel me best een zeurpiet eigenlijk.. Maar toch thnx :* Hoe is het daar?

Jochem heeft genoten van de afgelopen dagen dat we Poesie hier in huis hadden (asielkat die helaas morgen weer teruggaat omdat ik hem niet kan bieden wat hij wil, namelijk veel en vrij naar buiten, met behoorlijk agressief gedrag tot gevolg). Hij is echt ontzettend opgeleefd de afgelopen dagen en het zal best even doorzetten worden voor hem, want het duurt nog wel even voordat er weer wat nieuws in huis komt (heb wat op het oog, maar die zijn nog niet richting de 10 weken, dus dat duurt nog wel een week of 4 voordat die hier thuis komen).
Verder kan hij naast een twee drie ook een twee hukkakee doen O+ Zijn taalontwikkeling is niet erg denderend, maar hij weet je prima duidelijk te maken wat hij wil :P En ergens vind ik het ook wel prettig, het is tenslotte voor de laatste keer zo'n kleintje he :) Hij rent, klimt en kruipt wel alsof het niets is, alhoewel hij als hij moe is wel minder goed loopt nog vanwege zijn rechterbeentje. Morgen naar de orthopeed voor de laatste controle. En hij kan inmiddels zelf de trap op en af enzo en hij ligt in een peuterbedje en het is gewoon een heerlijk ventje O+
Hij is zo heerlijk anders dan Ruben, RUben is niet zo van de wilde spelletjes met rondjes draaien in de lucht en vliegtuigje spelen enzo en Jochem vindt dat prachtig, dus ik kan daar echt van genieten :)

(en sorry voor het lange verhaal, ik lees hier wel altijd mee, maar heb soms gewoon de puf niet om overal op te reageren)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:19:33 #105
95408 Incantrix
pi_97902749
Wat leuk om te lezen, Troel! Jochem klinkt echt als een blij manneke zo, echt lief! Taalontwikkeling, och, het komt vanzelf :) Wel heel gaaf dat hij zo blij wordt van een huisdier, ik hoop echt dat hij de vier weekjes wachten vlot doorkomt :)

En Poppejans en Troel, zulke berichten zul je ook niet zo snel an me lezen om half 4 's-nachts ;)
3!
pi_97903286
Ik heb ook even snel teruggelezen:

Oeke gefeliciteerd met Ko!

En Vicky natuurlijk met Tess, ik ga jullie hier wel missen.

Trix :o wat enorm knap van Stef. Ben benieuwd of hij dat nu ook vaker gaat doen. Wat ontzettend vervelend dat hij maar blijft aanmodderen met slapen.

Troel, klinkt goed! Tsja, de taalontwikkeling is hier dus ook niet echt aanwezig. Wij hebben goede hoop dat de buisjes daar wat verbetering in brengen, alhoewel ik denk dat het hem ook niet heel erg interesseert. Hij is meer van het observeren.
pi_97904603
Tess, Kobus en Morris, nog gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_97904708
Stef sproeit op een potje :o *O* .

En een :* voor de zware nachten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:14:19 #109
95408 Incantrix
pi_97906675
Ik ben ook erg benieuwd naar zijn toekomstige sproeigedrag ;) Ik verwacht er weinig van hoor, maar voorheen gebruikte hij zijn potje als een soort van wheelybug, dan ging hij erop zitten, zichzelf vooruit sloffen en onderwijl naar alle omstanders zwaaien en 'da-da!' roepen, alsof hij op reis ging met zijn stoomboot ofzo :') Dat hij nu dus beter snapt waar dat ding voor is vind ik eienlijk al enórm stoer ;)
3!
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:32:30 #110
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97908186
Stef op een potje??? Wat knap zeg!!!!

En ik doe gewoon even net of de fok-wet niet bestaat en meld dat Esmee al 2 nachten zomaar ineens doorslaapt *O* Ik voel me ineens weer meer mens :)

En vanavond kreeg papa straf omdat ie een stukje banaan van haar pikte. "Papa tout!!! wc titteh!" (ze moeten bij ons voor de wc deur zitten als ze iets stouts gedaan hebben)
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:03:48 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97910459
Stiemie, wat fijn!

:o Nav de discussie hier van de week hebben we hier ook maar besloten eens door te pakken en Oscar zowel bij het middag slaapje als 's avonds zonder fles (flink aangelengde) melk naar bed te brengen.
En vanmiddag was het nog heel even mopperen, vanavond heeft hij er niet eens om gevraagd! *O*
Hopen dat dat morgen ook weer zo is. ;)

(Op het kdv sliep hij sws ook al zonder fles, dus het was puur gewoonte hier. ;) )

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 08-06-2011 22:09:34 ]
pi_97910828
Goed zo Oscar! En goed zo be!!

Nu Stef nog rustig de nacht door....maar hij zit al wel op het potje....en doet ook nog wat!
Knap hee!!!!

Aoraki, wat balen zeg!!!

Stiemie!!!! Wow! Dat is fijn! En haar praatskills mogen er ook wel wezen...goeiemorgen zeg

Lars ging vanmiddag face forward op de tegels, uiteraard op zijn tandjes die tot voor kort los zaten....het bloedde wat, en Lars was ook wel verdrietig, maar was gelukkig snel af te leiden,alleen heeft ie nu een dikke lip.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:10:04 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97910966
Oei, wat rot van die val Karin! -O-
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:12:58 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97911230
Ik val er ook maar weer eens even middenin!

Vicky, van harte met je mooie grote kleine meisje! *O*

Toel, wat leuk om weer eens wat over jou en je mannen te lezen! O+

*O* voor Spetter Stef!

Aoraki, balen dat Thomas koorts had! Hoe is 't nu met hem? Fijn dat je in een ander ziekenhuis toch eerder aan de beurt bent!

Stiemie, fijn dat Esmee weer wat beter slaapt! Ik geloof meteen dat je je meer mens voelt!

BE, wat goed dat Oscar het zo goed oppakt! *O*

Brr Karin, wat rot! Hoe gaat het nu met Lars? Is er nieuwe schade aan zijn tandjes? :*

Wij hebben vanochtend de 'gecorrigeerd 1 jaar' controle van Emma gehad. (Ja Stiemie, ze is al een tijdje 1! }:| _O- )
Ze kreeg 'een 10 met een griffel'! :o Man, ik zat te glunderen van trots. O+
We hoeven over een jaar pas weer terug te komen, dan krijgt ze een psychologische test en een test om te kijken hoe 't qua motoriek gaat.

Ik heb een groen kind!

Specs: 7815 gram & 72,5cm.

Emma geeft tegenwoordig hele shows in haar box in de keuken. Ze maakt zelfs buigingen! _O-
En ja, we zijn haar hysterisch aan het aanmoedigen. :')
A grand adventure has begun.
pi_97911744
Shrek Emma! Goed zeg!!! Jullie hebben ook maar een kanjer de wereld omgeslingerd hoor!
Ik kan het filmpje niet bekijken op de iPad, iets met instellingen weet ik veel.

Ik durf niet te voelen aan de tandjes van Lars.
Tandvlees erboven is wat dik en stuk.
Ook maar even niet gepoetst, morgen maar even beter kijken.....
Wat ook suf hè, dattie er precies weer op valt.
pi_97912403
Emma, mooie voorstelling hoor :). En groen *O*

Auw Lars... Karin, ik zou er ook niet aan voelen geloof ik... brrr.

Iris gaf me vanmorgen ene kopstoot en ik zette haar op de grond, maar ze maakte er een soort stervende zwaan act van, *kets* met haar kop op de grond. Ik dacht eerst dat het haar mond was, maar gelukkig alleen voorhoofd...

Oscar zonder fles *O*

Esmee *O* ga zo door meid. En papa's die banaan pikken die mogen inderdaad even op het strafplekje ;)
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:27:01 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97912454
Emma! Wat gaaf zeg! *O*
pi_97912758
Huh Iris, ben je in het vorig leven een bokje geweest, dat je kopstoten uitdeelt???
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:33:36 #119
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97913131
Ja nou Keshet het is gewoon kleine Emma en die blijft gewoon leuk klein enzo jah dus die is helemaal niet allang 1 :( ;) :@ Maar wat een prachtige lijn zeg van je meiske!

Karin ik zou ook niet durven voelen hoor... Veel te bang dat ze dan juist los gaan zitten

BE kijk eens wat goed! Gewoon flesloos! *O* Goed zeg Oscar!

Iris ook al een kopstoot :X Het blauwe ei op Esmee haar voorhoofd is net weer weggetrokken (lag leve de vallen en stoten gel :X ) ze ontdekte dat je beter eerst je voeten kan doen als je zelf uit de kinderstoel klimt...
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:43:24 #120
95408 Incantrix
pi_97914025
Gatver, Lars, niet weer! -O- :* Wat naar, Karin!

Keshet, kijk nou!! *O* *O* Geweldig zeg! :*

BE, je inspireert me. In plaats van verder afbouwen heb ik nu -boldly- met lief besloten vannacht cold turkey te gaan qua papfles :o Eens kijken of we vannacht nog steeds zo dapper zijn :+ Nouja, de nachten zijn toch al dikke bagger, dus nouja :P
3!
pi_97914185
*O* wat goed van Oscar!

Ik hoop dat het jullie ook lukt Inca! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:48:06 #122
95408 Incantrix
pi_97914364
:* Vicks, wens jullie ook een fijne nachtrust :*
3!
pi_97914516
Gaat redelijk tot goed. Gisteravond was ze aan het tutten met slapen, maar mijn moeder pastte op. Om 1.45 werd ze hoestend wakker. Beetje water gegeven en d'r weer toegestopt, echter ze was niet van plan te gaan slapen geloof ik want toen ik wegliep was het huilen. Ik had geen zin om heen en weer te lopen maar ook niet om op een tuinkussen te liggen. Ik heb mijn matras naar haar kamer versleept en ben naast d'r gaan liggen.Vond ze wel heel erg gezellig maar ze is wel meteen gaan slapen tot 6.10
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97914615
Succes incantrix!
Ik vind het zo naar voor jullie dat het zo moeizaam gaat met slapen van Stef....
Voor jullie maar ook voor hem, want slecht slapen is zoooo'n aanslag op je functioneren
Ik hoop echt echt echt dat het toch maar snel beter zal gaan.
Ik heb respect voor hoe je ermee omgaat, hoe je erin staat en hoe je vanalles probeert om het om te buigen
Dikke knuffel!
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:09:20 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97915814
Ow veel te veel om op te reagere, maar succes voor degenen met de (mogelijke) rotnachten! :Y

Och en dan Lars alweer op zijn mond gevallen... :{

Tess, nog van harte gefeliciteerd joh! *O*

Wat is Emma snel zeg! :o

En wat goed van sproeiende Stef zeg!

Ca.ra, ik bedoelde ook niet dat je hem moest breken. Mijns inziens zit er nog altijd een wereld van verschil tussen houdgreep/klappen/dwangvoederen en gewoon warm eten aan blijven bieden ipv brood, Zeker als je zegt dat hij wel iets eet van jouw bord.
Harry heeft een eigen bord, maar als hij wil proeven van het mijne (of van papa) dan krijgt hij dat ook. Idem voor brood. Mijn schoonouders gebruiken als 'boterham-voer-tactiek' dat ze het brood ergens in stukjes neerzetten en dan komt hij af en toe een stukje halen of zij lopen hem achterna en duwen hem af en toe iets in de mond. Ik ga dat niet doen. Ik heb geen zin en tijd om de hele middag achter mijn kind aan te lopen met stukjes brood :@
(Gepureerde dikke) soep is hier trouwens een groot succes :Y . Inderdaad met brood in soppen of gewoon voor het warme eten. Harry eet het 9 van de 10 keer goed, zelfs als er broccoli in zit (die hij dus in zijn geheel weigert te eten).
als je receptje wil, dan laat maar weten

Zo en nu ga ik mijn bed opzoeken.
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:48:08 #126
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97918241
Nou ben ik al voor de zesde keer begonnen maar ik kan maar niet op papier krijgen wat ik bedoel Asy. Maar het komt er op neer dat we een tijdje lang al een heel ongelukkig jongentje aan tafel hebben zitten, wij vinden het heel erg om hem zo overstuur te zien. En het wordt alleen maar erger, terwijl wij echt, eerlijk waar, niet pushen om te eten. (de eerste paar keren dat hij moeilijk deed met eten wel - ja achteraf fout, maar dat gaat eigenlijk heel erg vanzelf) Alleen al een bord eten zien is genoeg om hem overstuur te krijgen momenteel.
Het enige dat we probeerden te doen is zorgen dat hij zonder brullen aan tafel zat tijdens etenstijd, en eventuele acties richting bordje aan te moedigen (dus ook alleen al eten aanraken). Verder wat afleiden, mopperen, waarschuwen of uiteindelijk even op de gang zetten om tot rust te komen. Maar het escaleerde alleen maar, waardoor hij ook het toetje is gaan weigeren en ook moeilijk begon te doen met drinken.

Vanavond heeft hij heel rustig twee sneetjes brood zitten eten,en hij heeft gespeeld met een tomaatje. Het was gewoon zo fijn om eens geen drama te hebben. We hebben eralledrie van genoten. Thomas ook duidelijk, die kwam na het eten om de haverklap aangerend om een van ons te knuffelen.

Je soeprecept is van harte welkom!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 9 juni 2011 @ 07:53:26 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97925334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef Ca.ra het volgende:
Nou ben ik al voor de zesde keer begonnen maar ik kan maar niet op papier krijgen wat ik bedoel Asy. Maar het komt er op neer dat we een tijdje lang al een heel ongelukkig jongentje aan tafel hebben zitten, wij vinden het heel erg om hem zo overstuur te zien. En het wordt alleen maar erger, terwijl wij echt, eerlijk waar, niet pushen om te eten. (de eerste paar keren dat hij moeilijk deed met eten wel - ja achteraf fout, maar dat gaat eigenlijk heel erg vanzelf) Alleen al een bord eten zien is genoeg om hem overstuur te krijgen momenteel.
Het enige dat we probeerden te doen is zorgen dat hij zonder brullen aan tafel zat tijdens etenstijd, en eventuele acties richting bordje aan te moedigen (dus ook alleen al eten aanraken). Verder wat afleiden, mopperen, waarschuwen of uiteindelijk even op de gang zetten om tot rust te komen. Maar het escaleerde alleen maar, waardoor hij ook het toetje is gaan weigeren en ook moeilijk begon te doen met drinken.

Vanavond heeft hij heel rustig twee sneetjes brood zitten eten,en hij heeft gespeeld met een tomaatje. Het was gewoon zo fijn om eens geen drama te hebben. We hebben eralledrie van genoten. Thomas ook duidelijk, die kwam na het eten om de haverklap aangerend om een van ons te knuffelen.

Je soeprecept is van harte welkom!
Nou ik snap het ergens wel hoor. Zoals ik in mijn eerste post al zei: ik worstel ook nog regelmatig met de vraag of ik hem iets anders moet aanbieden...
Het was ook helemaal niet aanvallend bedoeld, meer als 'heb je daar aan gedacht' juist omdat het mij ook regelmatig bezig houdt
Fijn dat het beter ging gisteravond en dat jullie het gezellig hebben gehad :Y
ik zal straks even wat soep recepten uittypen
  donderdag 9 juni 2011 @ 07:55:30 #128
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97925356
Stomme fokwet :(
  donderdag 9 juni 2011 @ 07:59:03 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97925389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 07:55 schreef Stiemie het volgende:
Stomme fokwet :(
:*
hier gaat het ook op en af met doorslapen, 2 nachten wel, 1 niet, 2 wel, 3 niet etc, komt wel goed schatje...
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:27:12 #130
95408 Incantrix
pi_97925665
Stiemie :*

Jeetje Ca.ra, wat heftig dat Thomas zelfs al zo negatief reageert als hij zijn bordje zíet! Ik snap best dat jullie dan een pauze nemen van het hele gebeuren en voorzichtig weer op zullen bouwen. Ik persoonlijk vind (voor ons dan zeg maar) niets zo belangrijk als dat eten een positieve lading meekrijgt, wij zorgen dat er áltijd iets op Stef's bordje ligt dat hij lekker vind, hij mag alles proeven dat er op tafel staat, hij hoeft zijn bord niet leeg te eten etc. etc. . Ikzelf heb een hele negatieve associatie bij eten en sla dus ook heel snel 'op slot', dan lukt eten niet meer. In mijn jeugd zijn er nogal wat dingen misgegaan, kun je zo zeggen. Veel succes met het heroverwinnen van Thomas' 'vertrouwen' in eten, ik hoop dat het lukt :* :*

Nou, hiero was de nacht nog niet eens zo slecht :o Ik heb mijn poot stijf gehouden, er is geen papfles aan te pas gekomen. Hij begon om een uur of half 3 te pruttelen en te kletsen, op dat moment heb ik hem eerst laten liggen. Toen het langzaam mopperen werd ben ik bij hem gaan kijken, heb ik hem weer neergelegd, een kus gegeven, verteld dat de pap voortaan op is en hem een flesje met wat water aangeboden. Ik ging weer weg en hij ging niet eens echt huilen ofzo :? Ik was helemaal verbaasd.. Natuurlijk ging het ook weer niet zó makkelijk, een kwartiertje ofzo later ging hij wel echt huilen. Ik ben hem weer gaan troosten, waarbij bleek dat hij zijn knuffel naast bed had laten vallen. Weer ingestopt, alleen 'nee' gezegd toen hij zijn flesje omhoog hield (met nog water erin) en 'die?' vroeg, weer weg. Weer stil :? Toen bleef hij uiteindelijk wel af en aan pruttelen, het werd nog één keer huilen, toen ben ik hem weer een kus wezen brengen en in gaan stoppen, toen heb ik gezegd dat ik nu niet meer langs zou komen (het was ondertussen half vijf ofzo) omdat het écht tijd was om te slapen. Na nog een beetje gepruttel heb ik hem denk ik niet meer gehoord, want ik werd pas wakker om 7 uur van mijn lief die aan het stampen was en met laadjes aan het slaan :') Even later werd Stef ook wakker, een mooie tijd :)

Ik kan nog niet goed geloven dat dit nu alles was, ik verwacht ergens de komende dagen nog wel een flinke oorlog.. Maar als we komende nacht doorkomen (dan moeten we beiden werken, dus dan hebben we gezamenlijke dienst en heb je maar de helft van alle gedoe zeg maar ;)) dan is het al weekend en dan is het minder erg :)
3!
pi_97926091
oooh keshet, wat gaat emma lekker *O* *O* *O*

over eten: wij hebben hier een simpel beleid mbt het eten: 's ochtends en 's avonds eten we allemaal samen aan tafel. iedereen krijgt een eigen bordje eten en daarna is het "free for all". het hoeft niet. al eten ze helemaal niks. ik bied niets anders aan en ze moeten allebei aan tafel blijven zitten tot iedereen klaar is, maar als ze niet willen eten, tsja. dan is dat ook prima. voor ons werkt dit prima
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97926576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:56 schreef simmu het volgende:
oooh keshet, wat gaat emma lekker *O* *O* *O*

over eten: wij hebben hier een simpel beleid mbt het eten: 's ochtends en 's avonds eten we allemaal samen aan tafel. iedereen krijgt een eigen bordje eten en daarna is het "free for all". het hoeft niet. al eten ze helemaal niks. ik bied niets anders aan en ze moeten allebei aan tafel blijven zitten tot iedereen klaar is, maar als ze niet willen eten, tsja. dan is dat ook prima. voor ons werkt dit prima
Dat hebben wij ook inderdaad :)
Florian is geen punt, die eet wel (makkelijk). Leander niet en die wil ook nog eens van tafel. Niet eten mag, van tafel niet. Best lastig soms ;)

Hier gaat het allemaal wel ok eigenlijk, aardig druk, maar verder prima :)

Alleen Florian begint de laatste paar dagen soms ineens vanuit het niets héél hard te gillen/huilen.
Even knuffelen is dan vaak genoeg om het te laten ophouden en dan gaat hij heel stil bij je zitten.
Maar ik heb het idee dat er dan ineen iets pijn doet... Alleen wát hè?
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:38:10 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97926847
Emma *O* :D O+ Een super filmpje om te kijken!
Thomas en Ca.Ra pittig hoor!
Stieme en Incantix :*
Vicky bij jullie gaat het ook alleen maar op en af he :*
Lars hoe is het met je tandje?
Oscar *O*
Free ook lastig, ga het maar zoeken... s6 ermee!

Hier is Roy vandaag naar het kdv, ging al gelijk goed eigenlijk, lief spelen met de andere kindjes.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat, vanmiddag hoor ik het wel :)
normaal werk ik op donderdagen,maar vandaag ivm Thijs een dagje thuis, wel stil zo, straks maar eens wat opruimen enzo, vanavond naar Thijs
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_97926999
tussen de middag werp ik trouwens vanaf een afstandje zo een bordje brood in de box ~O>

nah, geintje. maar wel het idee. ze krijgen allebei gewoon een bordje bammetjes en succes ermee. die hoeven niet aan tafel. dat stamt nog uit de tijd (beide hebben die fase gehad) dat ze geen brood wilden eten. de oplossing dus: gewoon in de box met een bammetje en lekker zelf laten doen. wederom; als ze niet willen, tsja. dan zullen ze geen honger hebben. om half 10 krijgen ze fruit en om 4 uur een doosje krentjes of een koekje. en dat is het qua eten. daar ben ik dan weer wel heel rigige in; ze krijgen niks anders en ook al niet op andere tijden! wel drinken zoveel ze willen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97927163
Ik stond net de was op te hangen, zie vanuit mijn ooghoek Iris zo via de glijbaan omhoog klimmen :o. Hoezo bijna peuter...

Eten, hier ook aan tafel blijven zitten tot we allemaal klaar zijn. Of ze eten of niet dat moeten ze zelf weten, maar aan tafel blijven we zitten.

Ca.ra, fijn dat hij wel lekker zn broodje heeft gegeten en met tomaatje heeft gespeeld. Toch alweer een stapje! :*
pi_97927734
Lijkt me toch goed zo Ca.Ra! Dat eten komt wel weer.
Het is allang fijn dat jullie weer zonder oorlog aan tafel zitten.

Incantrix, dat klinkt goed zo! Nu doorzetten....!
Ben benieuwd....

Iris de durfal! Zo zag ik lars van de week bovenop de zandbak staan, deksel zat er nog op, lag een plas op, en daar stond meneer mooi op te springen en ondertussen maar zwaaien naar de buurvrouw....charmeur!

Bar, ik wens je een goede dag toe, in het teken van je oudste zoon...

Met Lars zijn tand is het goed gegaan, vanmorgen maar even weer gepoetst en voorzichtig gevoeld, en hij zit nog vast! Joepie!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:16:29 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97927835
Ik ervaar het niet als klagen hoor incantrix! Het is toch ook loodzwaar op deze manier! Mij had je af kunnen voeren hoor!

Oh, ik reageer wat laat, zie niet alles op foon in de trein. Srraks de rest even lezrn. ;)

Zie je, ik las de eerste post op deze pagina en zie nu dat ik al lang op andere dingen gereageerd had ook! :o :D :')

Ten eerste nog een :* voor Aoraki, wat raar dat je dan ineens helemaal tot augustus moet wachten. Gelukkig heb je een ander plekje kunnen regelen.

En Stiemie, de FOK wet is stom! :Y
Trix, wat goed dat het ook zonder papfles gelukt is. Wie weet gaat het vanaf nu steeds een beetje beter.
Oscar is vannacht helemaal niet wakker geweest! *O* En dat zonder fles bij het naar bed gaan. En... gisteren en eergisteren werd hij om 0.44 wakker en hebben we hem nog wat melk gegeven ook en ook dat gebeurde niet vannacht.
Ik werd vanmorgen om 07.00 zo duf als een konijn wakker! :o :D Niet meer gewend aan zo'n lange nacht ongebroken slaap. _O- :D

[ Bericht 58% gewijzigd door BE op 09-06-2011 10:31:22 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:51:17 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97928924
Oh en Troel! Je mss/bijna rooitjes! Ik ben jaloers! :Y O+

Heb je trouwens het idee dat Jochem overall anders is dan Ruben? Met het oog op het andere topic?
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:47:02 #139
95408 Incantrix
pi_97930879
Thnx, mensen :) En BE, het voelt wel zo, maar het is wel fijn het hier kwijt te kunnen, en een beetje tips te kunnen vragen enzo. Ook als mensen zeggen geen tips te hebben kunnen ze wel eens een helder ogenblik bewerkstelligen. Zo deed jouw post van gisteren bij mij ook een lampje aan :*

Karin, wat fijn dat Lars' tandjes nog gewoon vastzitten! *O* Zul je altijd zien dat hij er nog eens op valt he? Pff, gelukkig dit keer minder heftig..
3!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:05:08 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97933490
Oja, dat had ik ook nog willen zeggen:
Wat sneu dat Thomas nu zo lang moet wachten Aoraki...

Ewat leuk dat Jochem zo geniet van een dier in huis O+
Leuk om nog eens wat te lezen over jouw kereltje Troel :Y

Oscar! Goed gedaan joh!
En Stef ook al redelijk...

Nijna, jouw meisje is ook een stunter (aan het worden) zeg! :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:26:16 #141
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97934274
Ik heb hier een zielig meisje met bijna 40 graden koorts ;(
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:11:20 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_97935999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Troel! Je mss/bijna rooitjes! Ik ben jaloers! :Y O+

Heb je trouwens het idee dat Jochem overall anders is dan Ruben? Met het oog op het andere topic?
Ja, heel erg anders. Waar bij Ruben al bij een paar maanden bellen gingen rinkelen op verschillende punten heb ik bij Jochem maar 1 of 2 puntjes waarvan ik denk "ja, dat zou kunnen", maar dat valt voor mij ruimschoots in de marge van "dat hoort bij de leeftijd".

En ze zijn tof he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:12:26 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_97936038
ma_ma, beterschap voor je meissie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:21:36 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97936457
Ma_Ma beterschap voor je dochter!

Vraagje, hoelang en hoe goed moet je kindje al kunnen lopen voordat je goede stevige schoenen haalt?
Roy begint het lopen nu echt door te krijgen, en stapt steeds meer en meer, hij gaat nu ook gewoon uit zichzelf staan en blijft staan.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:39:05 #145
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97937161
Dank jullie :*

Bar: 2 maanden moeten ze goed los kunnen lopen, ik had voor Tessa in het begin leren slofjes voor buiten :Y
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:44:55 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97937403
Roy heeft nu crocs, om buiten mee te "lopen"/spelen
Maar thx. Dan hebben we nog even te gaan ;)
Al hoop/denk ik stiekem dat voor zijn 2de verjaardag Roy het echt wel door heeft.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:46:53 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97937491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, heel erg anders. Waar bij Ruben al bij een paar maanden bellen gingen rinkelen op verschillende punten heb ik bij Jochem maar 1 of 2 puntjes waarvan ik denk "ja, dat zou kunnen", maar dat valt voor mij ruimschoots in de marge van "dat hoort bij de leeftijd".
^O^ Fijn! :Y

quote:
En ze zijn tof he?
Ik heb 2 keer een rooie gehad en het is dat ik nu echt niet meer 'mag' van mezelf mocht onze enige overgebleven poes er niet meer zijn, maar anders... echt weer een rooie! :Y
pi_97938303
wat heb ik veel gelezen hopelijk ook genoeg onthouden om te reageren

wat leuk die woord quizen, zo ver zijn we hier nog niet maar dat komt vanzelf wel

Emma wat ga jij goed zeg! zo helemaal in het groen en wat heerlijk in de box met buiging! O+

Oscar die gewoon gaat slapen zonder fles! knap zeg!

incantrix:* die nachten blijven maar bezig he (wij doen ook weer volop mee)

karin wat naar zo'n val, hopelijk geen schade

Ca.Ra, Aoraki,Stiemie, Vicky , bar:* gewoon omdat het kan

Ma_ma beterschap voor de kleine meid

troel wat leuk dat er zo van een huisdier genoten is, hopelijk duurt het wachten op de kosmt van het nieuwe niet al te lang

zo ik hoop dat ik niemand vergeten ben

op het moment is het hier de nachten ook echt weer drama, maar ik verdenk de kiezen, rechts heeft ze er al 2 en links enorme bulten, gister ook een luier vol tot aan de nek (net toen de hulp voor mij naar huis was), vanmorgen een enorme spuitluier dus het kan haast niet missen
gelukkig is en blijft ze vrolijk en wil ze vooral zitten en aan de tafel staan
pi_97948859
Ca.ra, ik moest vanavond aan je denken toen we Indiaas aten en daar naanbrood bij hadden. Kun je niet doen wat de Fransen doen, namelijk elke avond dineren met brood? Dat eet Thomas toch wel? Dan kun je hem gewoon zijn avondeten geven en flink laten snoepen van het brood. Misschien eet hij er, al dan niet per ongeluk, ook wel wat van zijn warme eten bij. En als je eens iets speciaals wilt doen kun je zelf brood voor hem bakken en daar iets lekkers of gezonds in doen. Dat geeft jezelf misschien ook weer een wat beter gevoel over het avondeten.

Het is weer net iets anders dan hem zijn vertrouwde bammetje met beleg geven, denk ik. Lekker een mandje stokbrood op tafel zetten, of wat naanbrood, of focaccia! Misschien vindt hij dit ook wel niks omdat hij alleen zijn vertrouwde boterham wil, maar ik merk dat Ivan op een of andere manier haarfijn doorheeft wat brood is (altijd goed), vlees of vis (ook altijd goed), saus (ook altijd goed, zelfs als het groentesaus is), aardappel of pasta (soms goed), of groente (nooit goed).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:06:01 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97951250
totaal niet bijgelezen; maar moest ff aan je denken vandaag Karin; nadat ik gister las dat Lars weer gevallen was op zijn mondje. Haalde ik vandaag mijn brokkenpilootje weer van de kinderopvang met een enorme schram op dr voorhoofd inclusief een blauwe bult... Mw was van de trap van de glijbaan gevallen..
echt OMG; mijn eerste reactie; toch niet weer op de tandjes?? ;) gelukkig was dat niet het geval...
maar vrees dat dit echt niet de laatste keer zal zijn.. :o

en trix dikke :* en diep respect voor jou...

en ik moest echt ff jompelen voor Emma dr curve!!!! wat goed Keshet!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')