[binnenvalpost]
Hi

Gesloopte mama hier: na een hele goede start met het doorbreken van Stef's slaapgedrag zijn we drie nachten geleden op het punt aangeland dat het gemak eraf is: Stef is al 3 nachten aan het spoken, met vannacht als dieptepunt. Om half 12 begon hij, om kwart over 3 trokken wij het allebei niet meer en hebben we de babyfoon uitgezet en onze slaapkamerdeur dichtgetrokken

Vanochtend was hij toch aardig vroeg wakker gewoon en in de middag wilde hij nauwelijks slapen, maar hij is wel moe genoeg om om álles te janken

Lekker gezellig hier dus, alleen de katten hebben geen wallen onder hun ogen

Gelukkig is het niet alleen kommer en kwel hier, ik ben zo grúwelijk trots op mijn ventje

Hij heeft vandaag zijn potje gepakt na het douchen, is erop gaan zitten en heeft erop gespetterd

Ik vind het zo geweldig! Hij ging er wel meteen in lopen graaien (yumm

), maar dat mag de pret niet drukken

ik heb hem vandeweek na het douchen uitgelegd dat hij beter op zijn potje kan plassen als op de overloop (echt, na het douchen gaat hij er een geurspoor uitzetten ofzo.. *sproei* -twee stapjes verder- *Sproei* etc.

), maar dat zijn potje daarvoor is, toen deed hij een paar spetters op de pot toen ik hem er met goede timing opzette en nu snapt hij het dus gewoon! *juich*
Nu maar eens kijken hoe het verder gaat, hij vind zijn luiers vaak 'bah' en wil graag vaak verschonen, dus wie weet