abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 22:15:08 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98086241
Beterschap voor Lente en Lars!

Fijn dat Tessa iets beter in haar vel zit :Y

Ca.ra, fijn dat jullie even hebben kunnen bijkomen.
Simla ken ik wel, daar heb ik ook eens gegeten
Jouw peuter(aar) :D

och mef, het is ook wel even een omslag voor zo'n manneke. Mama die niet met je speelt, een huilende baby, iedereen die naar de baby komt kijken. Fijn dat er mensen zijn die hem even laten uitkuren

Ow wickie, wat eens schrik!
Ik heb neusspray (xylometazoline) voor kinderen vanaf 2 jaar (ik geloof iets van 0,5). Ik gebruik hem zelden en als ik hem gebruik is het maar voor 1 neusgat. Helpt echt super.
Lekker klimgeitje heb je O+

becky, hier is het (door)slapen ook wisselend hoor. Houd moed ;)

Billen van Harry zien er iets beter uit. Hij heeft nog 2x gepoept vandaag dus dat was ellende, maar goed smeren met sudo en nu ziet het er wat rustiger uit.
Vanavond met slapen was weer drama. Maar nu slaapt hij dan toch gelukkig alweer 2 uurtjes...
Er is 1 kies door en de andere voel ik een puntje. Zo sta ik op het punt een kunstgebitje te kopen en dan besluit meneer om al zijn tanden maar te laten komen ofzo ;)
Ik vind het er wel raar uitzien. Ik was zo gewend aan alleen maar die 4 voortanden...
pi_98086471
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Twinkly het volgende:
Wij hebben gewoon het laagste plankje zo laag gezet dat Niels nog niet kan staan in de stoel :7
Dat hebben wij ook gedaan, nu gebruikt ze die zwarte stang die er zit. En ze kan het trouwens ook zonder iets in de stoel gaan staan :') Dat is het nadeel dat ze zo klein en smal is, genoeg ruimte is alles om te manouvreren..
Mijn ouders hebben zo'n ikea stoel en daar was ze uitgeklommen en via het blad wilde ze op tafel klimmen, omdat er een banaan op tafel lag :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98086566
Wat grappig, wij hebben juist de baby insert eraf gehaald. Jaël blijft wel goed zitten, gelukkig..
Nu had ik gister de tweede tripptrapp voor Sarah in elkaar gezet incl. baby insert, ziet Jaël dat roept ze neee mijn... Maar goed ze kan dus prima zonder :)

Verder gaat ons Jaëlletje momenteel als een tierelier, ik hoor er dagelijks woorden bijkomen er worden twee tot driewoordszinnen gemaakt, er worden linken tussen woorden gelegd echt zo gaaf :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98086695
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef wickie het volgende:

[..]

Dat hebben wij ook gedaan, nu gebruikt ze die zwarte stang die er zit. En ze kan het trouwens ook zonder iets in de stoel gaan staan :') Dat is het nadeel dat ze zo klein en smal is, genoeg ruimte is alles om te manouvreren..
Mijn ouders hebben zo'n ikea stoel en daar was ze uitgeklommen en via het blad wilde ze op tafel klimmen, omdat er een banaan op tafel lag :')
Haha! Ze is wel inventief hoor, je stoere meis! :D

Ik pm je later, nu slapen :*

Wat leuk dat ze echt zinnen gaat maken en verbanden legt MamaPurk! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_98086851
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo toevallig dat onze muppets allemaal hetzelfde doen; Evie is idd ook steeds halverwege de TrippTrapp te vinden... en ik vind het ook te snel om de babyinsert eraf te halen; omdat ze anders echt niet blijft zitten..
kzie het al helemaal voor me; Evie roept klaar! schuift bord weg. (tot zover gaat het nu ook vaak), en stapt van dr stoel.
;)

en brrrr Wickie; ik kan me voorstellen dat je even helemaal emotioneel werd... gelukkig is het allemaal goedgekomen.
:*
Haha, erg herkenbaar!

Wick, wat moet je geschrokken zijn. Ik kreeg al kippenvel van alleen het lezen van je post!
  zondag 12 juni 2011 @ 22:27:26 #256
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98087100
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, erg herkenbaar!

Wick, wat moet je geschrokken zijn. Ik kreeg al kippenvel van alleen het lezen van je post!
ja en dan nog ff wijzen naar de smoelenpoetsers; DIE...., Jaaaa (al knikkende): mond afvegen, handjes afvegen en aan het slabbetje trekken :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 12 juni 2011 @ 22:29:59 #257
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98087273
Wickie wat zal je geschrokken zijn :*

Is het raar dat ik na de bevalling een emotioneel wrak ben, ik zat bv vanmiddag ook al te huilen toen Tessa zo hard aan het huilen was...om de kleinste dingen kan ik al huilen!

En dat Tessa nu zo is komt waarschijnlijk door de BMR prikjes, wanneer horen die weer 'uitgewerkt' te zijn? Haar temp is de hele dag al goed geweest gelukkig, hoop dat dit ook zo blijft, maar mocht ze na de uitwerking van de prikjes nog niet goed in dr vel zitten, gaan we haar goed laten onderzoeken!
Bedankt voor jullie reacties :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  zondag 12 juni 2011 @ 22:31:58 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98087389
Gatsie Wicky, wat akelig dat ze zo benauwd was. Je kunt ze nog zo weinig uitleggen he.

Eeeeh wat wou ik nog nog meer zeggen? Oh ja, stoel.
Thomas heeft een fake-triptrap, met een halfronde achterkant. Daar hebben we niet eens een beugel bij, die staat gewoon altijd tegen de tafel aangeschoven. Dus tijdens het eten kan hij er niet uit, maar als we de stoel van tafel halen kan hij wel zelf naar beneden klimmen.
Ik vind het ding oerlelijk, maar het werkt wel. (en we hebben hem graties gekregen van een oud-buurvrouw van mijn ouders).
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_98087461
Oeh die BMR, daar heeft Lars ook zo'n last van gehad, maar hoe lang?
Pff paar dagen denk ik?
Dat was ook echt een klotenprik!

Stoelenklimmers in tha house!! :W
O en dat snuitje poetsen na het eten, DRA-MA!
Ik kwam er achter dat Lars het gewoon zelluf wil doen, als hij klaar is mag ik best even napoetsen :D
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 12 juni 2011 @ 22:35:15 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98087616
Harry zit met een tuigje vast in de ikea kinderstoel.
In de Deuther kinderstoel zit hij met het plankje aangeschoven tot aan zijn buik en met nog een stoelverkleiner in. Blijkbaar kan hij dan toch niet genoeg manouvreren om te staan. Zodra je het blad een beetje weg schuift kan hij het wel.

Wel is hij ook een echt klauteraar aan het worden: meneer zat van de week midden op de salontafel :X
  zondag 12 juni 2011 @ 22:36:39 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_98087734
Wickie, als het weer gebeurd: met haar onder de douche gaan zitten, op dat moment dus. Dat helpt echt. En inderdaad, neusspray en ik gaf dan ook altijd bisolvon, dat lost het slijm op. Werkt helaas niet acuut, maar wel op termijn. En, ik weet niet of ze nog melk krijgt voor een slapen gaan? Melk is slijmvormend, dus als ze er al moeite mee heeft, dan zou ik dat even laten. Het is echt enorm naar om te zien. Oja, gewoon luuf smeren mag ook nog he, dat verlicht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98088661
Ma_ma, ik ben ook emotioneler geworden na de bevalling, alleen als het kind gerelateerd is trouwens.
En zeker de afgelopen maanden die jullie hebben doorgemaakt. Daar wordt je extra emo door getriggerd hoor :*

Klimmen gaat hier ook dat ze de salontafeltjes overal heenschuift zodat ze hoger gelegen dingen kan pakken :') en ga zo maar door...
Dat zelluf poetsen is chattig he Karin? Ik heb een ware poets koningin. Als ze knoiet is het bah en pakt ze een doekje en gaar het schoonmaken. Haar toet wil ze zelf schoonmaken na het eten. Ook haar neus en daarna onze neuzen en de neus van Hond (momenteel haar favo knuffel). Hond moet trouwens ook eten tegenwoordig. Ze doet een hoop nepspelletjes met Hond.

Mef, heel erg bedankt voor je tips. Ik zal die xylo... neusspray voor de zekerheid ook een in huis halen en bisolvon. Ze krijgt geen melk voor het slapen gaan. Na het eten krijgt ze een beker of een toetje, maar dan is ze daarna nog altijd wel 1 a 2 uur wakker.
Ik las dat Driekus wel nog even moet wennen aan Tienus, maar dat het goed gaat, fijn om te lezen. Lijkt me ook wel best raar hoor als er ineens nog een kindje in huis is waar je mama en papa heel veel tijd aan besteden. Ben echt heel erg benieuwd hoe Mette daar straks op reageert. Ben iniedergeval erg benieuwd naar jullie belevingen van de interactie tussen Driekus en Tienus.

Wat fijn dat het beter gaat met Harry's billetjes. Echt consequent smeren met sudo, veel verschonen en gelijk verschonen na poepen helpt een hoop. En ik heb even gemist, maar hoeveel tanden heeft hij nu doorgekregen?

Mamapurk wat gaaf lijkt me dat die verbanden tussen woorden leggen O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98089321
Zo grappig he, dat ze ook echt een rollenspel gaan doen, zoals Mette met haar hond. Lars heeft dat met poppen, die moeten ook eten enzo.

ik vond op zolder een babyfoto van Lars in een lijstje, die heb ik op zijn kamer gezet, nu is hij helemaal gek van "baby!!!" als hij op de commode ligt moet hij hem vasthouden, voor het slapen moet de baby een kusje....echt schattig. En Meike is jaloers, die wil nu ook een babyfoto van Lars op haar kamer (niet van haarzelf, nee van Lars)

Nog even een filmpje van afgelopen week, Lars into automerken
Lars aan de klets

Vanmorgen was ik een liedje met hem aan het zingen, over de kleine rode auto. Ik zing, Lars vult aan: klein rood...... "auto! OPEL!!"
  zondag 12 juni 2011 @ 23:01:28 #264
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98089539
Tessa heeft dinsdag 31 mei de prikjes gehad en vandaag was dag 3 dat ze ziek is, hoop dat het snel weer over is!

Ik kan om de kleinste dingen al huilen wb Tessa, niet alleen van verdriet als ze me afstoot bv, maar ook van enorme blijdschap toen ze ging kruipen, dr eerste stapjes etc O+

Ik ben het ziek zijn van mn kleine meisje zo zat! Ben erg benieuwd hoe ze straks is als ze geen last meer heeft van de prikjes. Ik hoop zo om mn vrolijke meisje weer terug te krijgen!
pi_98089818
Echt huilen heb ik niet zo vaak (behalve toen ik vandaag het verhaal van LeNeHe aan mijn moeder vertelde, dat grijpt me dan wel weer erg aan) maar wel vaak slikslikslikmomentjes...
  maandag 13 juni 2011 @ 09:01:02 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98102311
Billen van Harry zien er gelukkig beter uit.

Emo muts: check. Inderdaad vooral als er kinderen bij betrokken zijn.

Lars :D

Hoe is het met de zieken?

Inca hoe is het vannacht gegaan?
  maandag 13 juni 2011 @ 09:04:27 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98102334
Ow harry heeft nu in 10 dagen 3 tanden en 2 kiezen gekregen
  maandag 13 juni 2011 @ 10:36:14 #268
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98103373
Fijn dat het met Harry zijn billen beter gaat! :) En wat een hoop tanden en kiezen is 10 dagen :D

Tessa lijkt zichzelf weer te zijn! *O* O+ :Y :D :) _O_ *O* O+ Ja, ik ben heel blij! :D
Ze heeft een normale temperatuur en ze is weer heerlijk mn vrolijke gelukkig meisje O+ *O* O+ *O*
  maandag 13 juni 2011 @ 13:02:10 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98108135
wat fijn dat het zo goed gaat met Tessa!!! :) kan me voorstellen dat je daar ff heel blij mee bent MaMa.. je hebt de laatste tijd ook genoeg tegenslagen met dr gehad... geniet lekker van je vrolijke meisje!

Jeempie; dat gaat dan ineens hard met de tanden en kiesjes Asy!! hopen dat Harry straks een poosje rust heeft dan.

@karin; die rollenspellen; dat doet Evie inderdaad ook, knuffels eten geven enzo.. vind het zo leuk!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98125244
Lente leek vanmorgen helemaal opgeknapt, dus zijn we onder het mom van: als het niet gaat, zijn we zo weer thuis, eventjes met 'r naar de open boerderij geweest. Ze heef daar lekker rondgedabberd tussen de koeien.

Eind van de middag en allang weer thuis werd ze toch weer warmer en nu heeft ze 40.6 graden koorts. ;(

Arm klein meisje is echt heel ziek en kan alleen maar hangen. Gelukkig is ze nog wel scherp genoeg om om d'r 'bibie' te vragen. Nils heeft voor de zekerheid de HAP maar even gebeld. Die vonden het niet nodig om langs te komen, maar vonden de koorts wel vrij hoog. Omdat ze verder geen verschijnselen heeft ff afwachten dus.

Tuttie ligt nu op bed met een pcmetje.
pi_98125343
Oh, arme Lente. :*
pi_98125408
Gos, de huisarts zelf belt net zelf terug; die wil 'r toch wel even zien.
  Moderator maandag 13 juni 2011 @ 19:41:39 #273
5428 crew  miss_sly
pi_98125517
Ach gut, arme Lente! Beterschap :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 juni 2011 @ 19:49:46 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_98125990
nou gelukkig maar Ssserpente, het is toch wel erg hoge koorts ook. nou kan dat makkelijk met die kleintjes maar ik denk toch dat je lekkerder slaapt na een bezoekje bij de arts.
Beterschap
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 13 juni 2011 @ 19:51:03 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98126063
Ach arm drommeltje Lente...

Nou Harry doet ook erg zijn best. Op heel de dag 1 uur geslapen... :X
Verder poept hij elke 2-3 uur in zijn luier (diarree) en zijn billen zien er weer vreselijk uit :{

Nou ja, hij ligt nu in bed en slaapt. Hopelijk blijft dat zo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')