iCloud is idd nog niet beschikbaar. Ik ga dat iMessage of whatever 's proberen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
Laat ons even weten hoe dat wireless syncen bevalt.
Kan je nu ook al gebruik maken van de iCloud? Of is dat later pas beschikbaar?
Jezus, dat filmpje afkijken is wel echt godmodequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef Junkie het volgende:
Uit dit filmpje (vanaf +/- 02m:00s) begrijp ik dat het in de SMS App zit, en je niet kan zien of je een iMessage aan het sturen bent of een normale SMS.
Dat gaat KPN leuk vinden.
Edit:
Owh, wacht zie iets in het witte text vlakje.
Dan zal dat wel werken als je een naar een iPhone (met iMessage) stuurt dat daar iMessage staat, en bij een nomaal nummer 'text ofzow'.
Geluid uitzetten, en het is te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jezus, dat filmpje afkijken is wel echt godmodefoei wat irritant
Hier kunnen ze er niets aan doen. Of ze moeten geen iPhones meer verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef Junkie het volgende:
Uit dit filmpje (vanaf +/- 02m:00s) begrijp ik dat het in de SMS App zit, en je niet kan zien of je een iMessage aan het sturen bent of een normale SMS.
Dat gaat KPN leuk vinden.
Edit:
Owh, wacht zie iets in het witte text vlakje.
Dan zal dat wel werken als je een naar een iPhone (met iMessage) stuurt dat daar iMessage staat, en bij een nomaal nummer 'text ofzow'.
Volgens mij is het nog steeds 1 app, maar hebben ze het gewoon hernoemd naar Music.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zie ik nu dat Music en Video's gescheiden apps zijn, net zoals bij de iPod Touch, en niet gezamelijk als iPod-app meer? Of is dat alleen omdat het om een beta versie gaat?
Dus dan zouden ze ook niet meer in staat zijn om te zien of ik een sms verstuur of een iMessage? Dan zouden ze helemaal geen smsjes meer in rekening kunnen brengen, namelijk. En dat is niet zo. Sms gaat naar provider en wordt daar behandeld. iMessage gaat anders, in het geval van BB Ping naar een RIM server. En dat kan prima geblokkeerd worden door een provider.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier kunnen ze er niets aan doen. Of ze moeten geen iPhones meer verkopen.
Klopt, maar aangezien het een service is die geïntegreerd is in de iPhone wordt het voor providers moeilijk om hier extra kosten voor te rekenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus dan zouden ze ook niet meer in staat zijn om te zien of ik een sms verstuur of een iMessage? Dan zouden ze helemaal geen smsjes meer in rekening kunnen brengen, namelijk. En dat is niet zo. Sms gaat naar provider en wordt daar behandeld. iMessage gaat anders, in het geval van BB Ping naar een RIM server. En dat kan prima geblokkeerd worden door een provider.
Dat kunnen ze we wel willen, maar ze mogen het niet blokkeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus dan zouden ze ook niet meer in staat zijn om te zien of ik een sms verstuur of een iMessage? Dan zouden ze helemaal geen smsjes meer in rekening kunnen brengen, namelijk. En dat is niet zo. Sms gaat naar provider en wordt daar behandeld. iMessage gaat anders, in het geval van BB Ping naar een RIM server. En dat kan prima geblokkeerd worden door een provider.
Helemaal niet. Internet zit ook geïntegreerd, en hier brengen ze ook extra kosten voor in rekening. Internet op een BB is ook extra duur vanwege het pingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het een service is die geïntegreerd is in de iPhone wordt het voor providers moeilijk om hier extra kosten voor te rekenen.
Dus... je betaalt $25 per jaar om niet te hoeven syncen (wat dalijk over wifi kan) en om non iTunes-store muziek die je eventueel in lagere bitrate hebt in een hogere bitrate te krijgen...quote:iTunes Match
If you want all the benefits of iTunes in the Cloud for music you haven’t purchased from iTunes, iTunes Match is the perfect solution. It lets you store your entire collection, including music you’ve ripped from CDs or purchased somewhere other than iTunes. For just $24.99 a year.2
Here’s how it works: iTunes determines which songs in your collection are available in the iTunes Store. Any music with a match is automatically added to your iCloud library for you to listen to anytime, on any device. Since there are more than 18 million songs in the iTunes Store, most of your music is probably already in iCloud. All you have to upload is what iTunes can’t match. Which is much faster than starting from scratch. And all the music iTunes matches plays back at 256-Kbps iTunes Plus quality — even if your original copy was of lower quality
http://www.apple.com/icloud/features/
Dat vind ik prima. Zolang een provider maar niet voor de gebruiker gaat bepalen welke diensten hij wel en niet mag gebruiken of evt. tegen extra betaling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Internet zit ook geïntegreerd, en hier brengen ze ook extra kosten voor in rekening. Internet op een BB is ook extra duur vanwege het pingen.
Waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...DP4 gevonden. Nu hopen dat Ziggo 's stabiel blijft.
Dat is gaar, en verwarrend voor een hoop nieuwe gebruikers. Waarom niet gewoon "iPod"? Bij een applicatie die "Music" heet, is het logisch dat je denkt dat dat voor muziek is, dus als het echt zo is, verwacht ik dat veel mensen op zoek gaan naar de "Video's" applicatie. Helemaal omdat die wel op de iPod Touch zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds 1 app, maar hebben ze het gewoon hernoemd naar Music.
ze moeten opschieten met die podcast, ik zit straks 3 uur in de trein en kan dus wel wat vermaak gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
Vonden de meesten hier van die hele Keynote? ik vond het een reclame Keynote voor het gebruik van iCloud eigenlijk.verder blijft het jammer dat de Keynote niet in de ITMS als podcast al is te downloaden want de kwaliteit op het site voor bekijks is bar slecht.
Eensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is gaar, en verwarrend voor een hoop nieuwe gebruikers. Waarom niet gewoon "iPod"? Bij een applicatie die "Music" heet, is het logisch dat je denkt dat dat voor muziek is, dus als het echt zo is, verwacht ik dat veel mensen op zoek gaan naar de "Video's" applicatie. Helemaal omdat die wel op de iPod Touch zit.
Bar slecht? Sublieme kwaliteit man. Waar kijk jij mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
Vonden de meesten hier van die hele Keynote? ik vond het een reclame Keynote voor het gebruik van iCloud eigenlijk.verder blijft het jammer dat de Keynote niet in de ITMS als podcast al is te downloaden want de kwaliteit op het site voor bekijks is bar slecht.
De kwaliteit past zich aan aan je internetverbinding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef rubje het volgende:
zit hier op 100Mbit glasvezel, en nog steeds baggerkwaliteit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
De kwaliteit past zich aan aan je internetverbinding.
Wat ik bedoel:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Internet zit ook geïntegreerd, en hier brengen ze ook extra kosten voor in rekening. Internet op een BB is ook extra duur vanwege het pingen.
Ja, die extra beveiligde mailservice is toch ook een standaardfeature? Ik zeg niet dat het gebeurt (bij Whatsapp gaat het ook niet door waarschijnlijk) maar ze kunnen er makkelijk meer geld voor in rekening brengen als ze willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat ik bedoel:
KPN wilde naast de reguliere internetkosten nog extra kosten in rekening gaan brengen voor het gebruik van o.a. Skype en WhatsApp. Dit kunnen ze op zich best maken aangezien het thirdparty applicaties zijn en je zelf de keuze hebt of je het download of niet.
Dit is niet het geval bij iMessage aangezien dit een standaard feature bij de iPhone. Ze kunnen het natuurlijk niet maken om je extra te laten betalen voor een standaard feature.
De reden waarom je bij een BlackBerry extra moet betalen voor internet, had volgens mij te maken met de extra beveiligde mailservice.
Die beveiligde mailservice is altijd al een betaalde service geweest, dus weet men niet beter. Maar om nu te zeggen dat een provider makkelijk naast de reguliere internetkosten opeens extra kosten kan gaan rekenen voor het gebruik van bepaalde functies..... zal ze niet zo makkelijk lukken denk ik. Denk overigens ook niet dat Apple het tof vind dat een provider geld verdient aan hun standaard feature.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, die extra beveiligde mailservice is toch ook een standaardfeature? Ik zeg niet dat het gebeurt (bij Whatsapp gaat het ook niet door waarschijnlijk) maar ze kunnen er makkelijk meer geld voor in rekening brengen als ze willen.
defaults write com.apple.spotlight CalculationEnabled YESquote:
KPN heeft nooit gezegd WhatsApp te willen gaan blokkeren, dat is pure speculatie van de media.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat ik bedoel:
KPN wilde naast de reguliere internetkosten nog extra kosten in rekening gaan brengen voor het gebruik van o.a. Skype en WhatsApp. Dit kunnen ze op zich best maken aangezien het thirdparty applicaties zijn en je zelf de keuze hebt of je het download of niet.
Dit is niet het geval bij iMessage aangezien dit een standaard feature bij de iPhone. Ze kunnen het natuurlijk niet maken om je extra te laten betalen voor een standaard feature.
De reden waarom je bij een BlackBerry extra moet betalen voor internet, had volgens mij te maken met de extra beveiligde mailservice.
Ik zeg toch ook helemaal niks over blokkeren? Alleen over extra betalen, en dat hebben ze wel degelijk gezegd:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
KPN heeft nooit gezegd WhatsApp te willen gaan blokkeren, dat is pure speculatie van de media.
quote:‘Diensten zoals browsen, mVoIP gebruiken, instant messaging en video kijken zullen een eigen prijskaartje krijgen, net zoals nu het geval is met bellen en sms'en,’ vertelde een woordvoerder van KPN.
In de zomer worden nieuwe abonnementen geintroduceerd waarin speciaal betaald moet worden voor deze diensten bovenop het tarief voor mobiel internet.
Wil je niet extra betalen voor het gebruiken van een dienst zoals Whatsapp, dan zal KPN je het gebruik onmogelijk gaan maken.
Dat is dan onjuist:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niks over blokkeren? Alleen over extra betalen, en dat hebben ze wel degelijk gezegd:
[..]
Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)ection-al-jaren.htmlquote:"We hebben hiervoor gebruikgemaakt van de ip-headers en poortnummers aan de hand van een lijst met serveradressen van WhatsApp. Dit was echter enkel voor de analyse. Wij gaan geen geld vragen voor WhatsApp. We zijn alleen voornemens om mvoip-verkeer te tariferen. Of we daar dpi echt voor nodig hebben of dat er andere manieren zijn, wordt nog onderzocht."
Misschien dat ze daar door dat hele DPI-verhaal op teruggekomen zijn. Maar jouw bron is meer recent, dus die zal wel kloppen. Niks gezegd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan onjuist:
[..]
Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)ection-al-jaren.html
Maar das alleen op Windows?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://www.apple.com/nl/i(...)anagement-convertwma
Bijvoorbeeld.
Vriend van me heeft ooit cd's geript op pc die hij inmiddels niet meer heeft. Nu wil hij ze converteren. Weet niet hoe veel het er zijn maar neem aan dat hij niet nog een keer voor ze wil betalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, verwijderen en in mp3 downloaden? Ik ben niet zo'n fan van converteren naar andere formaten. Wat voor wma bestanden heb je het over?
Kheb net een stukje gekeken. Ondanks dat de nieuwe features in Lion eigenlijk gewoon bestaande features uit iOS zijn, krijg ik wel het gevoel dat OS X hier wat eenduidiger en samenhanger van wordt. Best een toffe update eigenlijk. Ik denk dat ik minder lang wacht dan met Snow Leopard voordat ik het op m'n Macs zet.quote:
Noem 1 reden waarom ze niet op OS X zouden doorontwikkelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb net een stukje gekeken. Ondanks dat de nieuwe features in Lion eigenlijk gewoon bestaande features uit iOS zijn, krijg ik wel het gevoel dat OS X hier wat eenduidiger en samenhanger van wordt. Best een toffe update eigenlijk. Ik denk dat ik minder lang wacht dan met Snow Leopard voordat ik het op m'n Macs zet.
Ik ben alleen ook een beetje bang dat Lion misschien wel de laatste versie van OS X zal zijn. Je ziet nu al dat het aardig op iOS begint te lijken. En de leeuw is natuurlijk de ultieme grote kat. Dus wat gaan ze daarna doen? Ik hoop iets tofs, maar ik vrees tegelijkertijd een beetje dat de gesloten en controlerende omgeving van de iPhone en iPad ook naar de Mac toe gaat komen
Ik denk dat de focus er wel minder op gaat liggen. iOS wordt belangrijker voor Apple dan OS X.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Noem 1 reden waarom ze niet op OS X zouden doorontwikkelen
Wordt? Dat is het al lang!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat de focus er wel minder op gaat liggen. iOS wordt belangrijker voor Apple dan OS X.
Omdat het inmiddels meer dan 10 jaar oud is en het nu al iets heel anders is geworden dan waar ze oorspronkelijk mee kwamen. De rek begint er behoorlijk uit te raken, dat is mijn indruk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Noem 1 reden waarom ze niet op OS X zouden doorontwikkelen
Ja maar het is niet zo dat ze OS X opeens overboord gaan gooien, ze hebben nu juist een ijzersterk fundament waar ze op voort kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk dat de focus er wel minder op gaat liggen. iOS wordt belangrijker voor Apple dan OS X.
Nee joh, OS X is nu juist op z'n best! Classic was totale bagger, OS X is echt een pracht van een systeem hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het inmiddels meer dan 10 jaar oud is en het nu al iets heel anders is geworden dan waar ze oorspronkelijk mee kwamen. De rek begint er behoorlijk uit te raken, dat is mijn indruk.
Daar is trouwens niks mis mee. Ik zou het alleen maar gezond vinden als er een nieuwe breuk met het verleden zou worden doorgevoerd op de Mac. MacOS Classic voldeed ooit prima, maar had op een gegeven moment ook z'n beste tijd gehad. Dat moment is naar mijn idee voor Mac OS X aan het naderen.
Ik heb zelf de 1e generatie WDTV. Maar die ligt een beetje in een hoekje stof te happen eigenlijk de laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje tussen het iOS en Lion-geweld door.
[...]
Heeft iemand misschien een suggestie? Mac Mini heb ik ook aan gedacht, maar vind ik voor nu even te duur. Andere opties zijn een Boxee, de Apple TV2 met XBMC...
Nou ja, qua architectuur is OS X natuurlijk nog hypermodern, dankzij alle innovaties sinds 10.5. Alleen de interface is niet helemaal up to date meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het inmiddels meer dan 10 jaar oud is en het nu al iets heel anders is geworden dan waar ze oorspronkelijk mee kwamen. De rek begint er behoorlijk uit te raken, dat is mijn indruk.
Daar is trouwens niks mis mee. Ik zou het alleen maar gezond vinden als er een nieuwe breuk met het verleden zou worden doorgevoerd op de Mac. MacOS Classic voldeed ooit prima, maar had op een gegeven moment ook z'n beste tijd gehad. Dat moment is naar mijn idee voor Mac OS X aan het naderen.
De vraag wat mij betreft is vooral of ze met een evolutie van Mac OS X gaan komen of een revolutie in de vorm van iets nieuws.
De situatie is nu natuurlijk anders dan 10 jaar geleden. Destijds zat Apple technologisch een beetje met de handen in het haar omdat ze een zwaar verouderd platform in de lucht moesten houden. Dat is nu niet zo, Mac OS X weet zich inderdaad nog prima staande te houden ten opzichte van de concurrentie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee joh, OS X is nu juist op z'n best! Classic was totale bagger, OS X is echt een pracht van een systeem hoor.
Als je naar het succes van de Mac App Store kijkt is dat ook een prima richting, OS X en iOS groeien steeds meer naar elkaar toe en dat is een goede zaak, vooral gezien vanuit de nieuwe iOS gebruikers die nog nooit een Mac hebben gezien maar die nu zonder enig probleem met een Mac uit de voeten kunnen. De integratie maakt de Mac toegankelijker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
De situatie is nu natuurlijk anders dan 10 jaar geleden. Destijds zat Apple technologisch een beetje met de handen in het haar omdat ze een zwaar verouderd platform in de lucht moesten houden. Dat is nu niet zo, Mac OS X weet zich inderdaad nog prima staande te houden ten opzichte van de concurrentie.
Maar wat nu wel speelt is dat de visie van Apple steeds verder verwijderd komt te staan van wat Mac OS X te bieden heeft. Je ziet dat ook in de Lion update: bijna alle nieuwe features zijn in feite features die het meer op iOS laten lijken. En ook daar is helemaal niks mis mee, maar dat geeft wat mij betreft aan dat Apple eigenlijk liever iOS ook op de desktop zou inzetten.
Het is niet "slechts" de interface, het is het hele concept wat steeds minder aansluit bij hoe Apple vindt dat een computer moet werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, qua architectuur is OS X natuurlijk nog hypermodern, dankzij alle innovaties sinds 10.5. Alleen de interface is niet helemaal up to date meer.
Ik zeg ook niet dat het slecht is. Ik kijk er alleen een beetje met argusogen naar, omdat ik inmiddels aardig verknocht ben geraakt aan de "old school" manier waarop een PC/Mac werkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je naar het succes van de Mac App Store kijkt is dat ook een prima richting, OS X en iOS groeien steeds meer naar elkaar toe en dat is een goede zaak, vooral gezien vanuit de nieuwe iOS gebruikers die nog nooit een Mac hebben gezien maar die nu zonder enig probleem met een Mac uit de voeten kunnen. De integratie maakt de Mac toegankelijker.
Het helpt zeker om mensen op te zuigen in het Apple ecosysteem. iCloud gaat daar ook aan bijdragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je naar het succes van de Mac App Store kijkt is dat ook een prima richting, OS X en iOS groeien steeds meer naar elkaar toe en dat is een goede zaak, vooral gezien vanuit de nieuwe iOS gebruikers die nog nooit een Mac hebben gezien maar die nu zonder enig probleem met een Mac uit de voeten kunnen. De integratie maakt de Mac toegankelijker.
Als het werkt wel ja. Maar tot nu toe heeft Apple met het miserabele .Mac en MobileMe niet echt een lekker track record als het gaat om online dienstenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het helpt zeker om mensen op te zuigen in het Apple ecosysteem. iCloud gaat daar ook aan bijdragen.
Weet iemand of je via de klantenservice nog korting kan regelen als je lang klant bent (sinds Orange!) en altijd leuke rekeningen hebt. En of ze dit binnen 2 dagen kunnen fixen?quote:Apple iPhone4 16GB + gratis Microsim (zwart!)
Deze telefoon heeft een levertijd van 2 weken
Direct leverbaar
De werking in de praktijk moet zich nog bewijzen ja. Maar de theorie ervan klinkt alvast goed. Ze zijn ook flink aan de slag met de bouw van enorme datacentra. Apple gaat groots inzetten op het online gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het werkt wel ja. Maar tot nu toe heeft Apple met het miserabele .Mac en MobileMe niet echt een lekker track record als het gaat om online diensten
Werd ook wel eens tijd in 2011 natuurlijk, hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De werking in de praktijk moet zich nog bewijzen ja. Maar de theorie ervan klinkt alvast goed. Ze zijn ook flink aan de slag met de bouw van enorme datacentra. Apple gaat groots inzetten op het online gebeuren.
Thanks Junkiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb zelf de 1e generatie WDTV. Maar die ligt een beetje in een hoekje stof te happen eigenlijk de laatste tijd.
En een maatje van me heeft sinds kort een Popcorn Hour A-200. Die kan je met een App bedienen (heb ik nog niet geprobeerd want ze waren betaald.) en via een webinterface.
Hij slikte alles wat ik op disk bij me had. Inclusief zelf geripte Blu-Ray met MakeMKV en een 1-op-1 Blu-Ray ISO. DVD's worden gewoon geladen inclusief menu.
Er kan een HDD in, maar je kan er ook een PC-BluRay lezer op aansluiten. En natuurlijk via de 2 USB poorten.
Er zijn Apps op te installeren, zo is AirPlay er ook werkend op te krijgen. Maar dit kon ik niet uittesten door dat ik een iPhone 3G heb. (Daar zo meer over)
En hij had diverse dingen van zijn computer afgestreamd via windows deling (samba). Maar volgens mij kan deze zogoed als alles aan op streaming gebied.
Minpunten:
- De afstandbediening moet je recht op het apparaat mikken. Dus raad je een Logitech Harmony o.i.d. aan. (Had die van mij even geprogrammeerd en die werkte stukken beter.)
- En het menu en de Apps hebben soms rare onafgewerkte vaagheden.
- Je schijnt er een USB toetsenbord op te kunnen aansluiten, maar ik kon wel door het menu navigeren. Maar bij invul-vlakken werkte het niet. Dit zal vast nog te fixen zijn, maar ik we konden niet in het menu vinden.
Het is dus echt te merken dat het een Linux ding is. Het kan vanalles, maar soms beetje vaag.
Precies het punt dat van de week ook op Gizmodo gemaakt werd: Lion bereidt de weg voor Modal Computing.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat moment is naar mijn idee voor Mac OS X aan het naderen.
De interface in mwhaa...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks Junkie
Ik kwam die Popcorn Hour al vaker tegen ja, maar voor het streaming-only ding dat ik zoek, leek het me een beetje overkill. Schijven branden doe ik echt nooit (meer). Maar als 'ie met een goede app te bedienen is, en een goede interface heeft, ga ik 'm zeker even checken.
Zijn hier verder mensen met goede NAS-tips? Ik kom Qnap, Synology en Netgear tegen als bekendste opties. Iemand ervaring?
Het gebruik van die smiley verkleind de kans dat iemand je helpt al naar -100quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef rihago het volgende:
En de mijne
Heb je eigenlijk een Mac nodig voor 10.5?
Kan het filmpje nu even niet vinden maar zo'n 1.5 jaar geleden was er een mockup van ongeveer precies dit systeem. Dus als ze het al gejat hebben is het niet van Android.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Notification Center
"We've designed..". Nee. Goed gejat van Android.
Ah, bedankt voor de artikelen! Leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies het punt dat van de week ook op Gizmodo gemaakt werd: Lion bereidt de weg voor Modal Computing.
http://gizmodo.com/580823(...)be-the-last-mac-os-x
Was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gebruik van die smiley verkleind de kans dat iemand je helpt al naar -100
Leuk, 1,5 jaar geleden, Android bestaat al sinds 2007.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kan het filmpje nu even niet vinden maar zo'n 1.5 jaar geleden was er een mockup van ongeveer precies dit systeem. Dus als ze het al gejat hebben is het niet van Android.
Vergeet trouwens niet dat bovengenoemde ongeveer zijn hele OS gebaseerd heeft op iOS
Net een update gedaan van 4.3.1 naar 4.3.3. En ja nu zie ik de aankopen wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie nog steeds geen geschiedenis van mijn aankopen in de app store (ipad)
Moet ik daarvoor per se updaten naar 4.3.3?
ja maar toen was dat systeem er nog nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leuk, 1,5 jaar geleden, Android bestaat al sinds 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |