iCloud is idd nog niet beschikbaar. Ik ga dat iMessage of whatever 's proberen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
Laat ons even weten hoe dat wireless syncen bevalt.
Kan je nu ook al gebruik maken van de iCloud? Of is dat later pas beschikbaar?
Jezus, dat filmpje afkijken is wel echt godmodequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef Junkie het volgende:
Uit dit filmpje (vanaf +/- 02m:00s) begrijp ik dat het in de SMS App zit, en je niet kan zien of je een iMessage aan het sturen bent of een normale SMS.
Dat gaat KPN leuk vinden.
Edit:
Owh, wacht zie iets in het witte text vlakje.
Dan zal dat wel werken als je een naar een iPhone (met iMessage) stuurt dat daar iMessage staat, en bij een nomaal nummer 'text ofzow'.
Geluid uitzetten, en het is te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jezus, dat filmpje afkijken is wel echt godmodefoei wat irritant
Hier kunnen ze er niets aan doen. Of ze moeten geen iPhones meer verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef Junkie het volgende:
Uit dit filmpje (vanaf +/- 02m:00s) begrijp ik dat het in de SMS App zit, en je niet kan zien of je een iMessage aan het sturen bent of een normale SMS.
Dat gaat KPN leuk vinden.
Edit:
Owh, wacht zie iets in het witte text vlakje.
Dan zal dat wel werken als je een naar een iPhone (met iMessage) stuurt dat daar iMessage staat, en bij een nomaal nummer 'text ofzow'.
Volgens mij is het nog steeds 1 app, maar hebben ze het gewoon hernoemd naar Music.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zie ik nu dat Music en Video's gescheiden apps zijn, net zoals bij de iPod Touch, en niet gezamelijk als iPod-app meer? Of is dat alleen omdat het om een beta versie gaat?
Dus dan zouden ze ook niet meer in staat zijn om te zien of ik een sms verstuur of een iMessage? Dan zouden ze helemaal geen smsjes meer in rekening kunnen brengen, namelijk. En dat is niet zo. Sms gaat naar provider en wordt daar behandeld. iMessage gaat anders, in het geval van BB Ping naar een RIM server. En dat kan prima geblokkeerd worden door een provider.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier kunnen ze er niets aan doen. Of ze moeten geen iPhones meer verkopen.
Klopt, maar aangezien het een service is die geïntegreerd is in de iPhone wordt het voor providers moeilijk om hier extra kosten voor te rekenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus dan zouden ze ook niet meer in staat zijn om te zien of ik een sms verstuur of een iMessage? Dan zouden ze helemaal geen smsjes meer in rekening kunnen brengen, namelijk. En dat is niet zo. Sms gaat naar provider en wordt daar behandeld. iMessage gaat anders, in het geval van BB Ping naar een RIM server. En dat kan prima geblokkeerd worden door een provider.
Dat kunnen ze we wel willen, maar ze mogen het niet blokkeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus dan zouden ze ook niet meer in staat zijn om te zien of ik een sms verstuur of een iMessage? Dan zouden ze helemaal geen smsjes meer in rekening kunnen brengen, namelijk. En dat is niet zo. Sms gaat naar provider en wordt daar behandeld. iMessage gaat anders, in het geval van BB Ping naar een RIM server. En dat kan prima geblokkeerd worden door een provider.
Helemaal niet. Internet zit ook geïntegreerd, en hier brengen ze ook extra kosten voor in rekening. Internet op een BB is ook extra duur vanwege het pingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het een service is die geïntegreerd is in de iPhone wordt het voor providers moeilijk om hier extra kosten voor te rekenen.
Dus... je betaalt $25 per jaar om niet te hoeven syncen (wat dalijk over wifi kan) en om non iTunes-store muziek die je eventueel in lagere bitrate hebt in een hogere bitrate te krijgen...quote:iTunes Match
If you want all the benefits of iTunes in the Cloud for music you haven’t purchased from iTunes, iTunes Match is the perfect solution. It lets you store your entire collection, including music you’ve ripped from CDs or purchased somewhere other than iTunes. For just $24.99 a year.2
Here’s how it works: iTunes determines which songs in your collection are available in the iTunes Store. Any music with a match is automatically added to your iCloud library for you to listen to anytime, on any device. Since there are more than 18 million songs in the iTunes Store, most of your music is probably already in iCloud. All you have to upload is what iTunes can’t match. Which is much faster than starting from scratch. And all the music iTunes matches plays back at 256-Kbps iTunes Plus quality — even if your original copy was of lower quality
http://www.apple.com/icloud/features/
Dat vind ik prima. Zolang een provider maar niet voor de gebruiker gaat bepalen welke diensten hij wel en niet mag gebruiken of evt. tegen extra betaling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Internet zit ook geïntegreerd, en hier brengen ze ook extra kosten voor in rekening. Internet op een BB is ook extra duur vanwege het pingen.
Waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...DP4 gevonden. Nu hopen dat Ziggo 's stabiel blijft.
Dat is gaar, en verwarrend voor een hoop nieuwe gebruikers. Waarom niet gewoon "iPod"? Bij een applicatie die "Music" heet, is het logisch dat je denkt dat dat voor muziek is, dus als het echt zo is, verwacht ik dat veel mensen op zoek gaan naar de "Video's" applicatie. Helemaal omdat die wel op de iPod Touch zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds 1 app, maar hebben ze het gewoon hernoemd naar Music.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |