quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Tegen de muur er mee!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
Klanten die in de ochtend per mail afzeggen![]()
Onbehoorlijk gedrag
Clusterbom erop!quote:
Let them feel the wrath of Godt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Echt onbehoorlijk gedrag. Heb dan minimaal het fatsoen om te bellen.
Oh, jakkes...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
Klanten die in de ochtend per mail afzeggen![]()
Onbehoorlijk gedrag
Het staat er gewoon. Lezen!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer IS die verkiezing uit de OP nou trouwens eigenlijk?
Ow, ik zag gewoon die grijze monotone kwak tekstquote:
Het zijn ook best veel categorieënquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon die grijze monotone kwak tekst
Zo lang we als users van danny geen html mogen gebruiken zal dat ook wel zo blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon die grijze monotone kwak tekst
Ik vul gewoon overal jouw naam inquote:
quote:
quote:
Hoezo niet?quote:
geen goeie categorie...quote:
quote:
Ja maar bellen is ENG!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Echt onbehoorlijk gedrag. Heb dan minimaal het fatsoen om te bellen.
Truequote:
Haha ik heb meestal het probleem dat ik wel weet waar ik heen wil, maar dat ik die dagen niet krijgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje wat een stilte.
Mijn vakantie dagen zijn goed gekeurd, nu nog bedenken waar ik heen ga
We hebben adhock besloten samen op vakantie te gaan en meteen een week uitgezocht die een beetje handig uit komt. Nu zijn de opties: Italie, maar dan moet ik eerst naar NL/DE vliegen of meteen naar Italie en dat zij alleen met de auto er heen komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha ik heb meestal het probleem dat ik wel weet waar ik heen wil, maar dat ik die dagen niet krijg
Niet zo nuilen, ga je lift maar oefenenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen jullie ff wat stiller zijn? Kan ik ff een dutje doen....
Je bedoeld dekens over je hoofd en rukken terwijl je stiekem aan hetero denkt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen jullie ff wat stiller zijn? Kan ik ff een dutje doen....
eng he?quote:
Ja, en saai.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eng he?
bwuh, ik moet me zo aankleden om naar de apotheek te gaan, en waarschijnlijk moet ik gaan lopen want ik heb mijn oude mensen/turken boodschappentrolley vol met lege colaflessen
Zaterdag weer. Vanavond 2 andere dansen oefenen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet zo nuilen, ga je lift maar oefenen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Spijker83 het volgende:
Zullen we maar een liedje zingen dan?
Maar in welk genre..
Het is Ke$haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag weer. Vanavond 2 andere dansen oefenen!
Pffff, ik heb er echt te veel.....
Cursisten 1: Kei$ha () en Janet Jackson
Cursisten 2: Thriller (MJ)
Tranox: 3 nummers
Black Snow: Pulp Fiction & Janet Jackson (Rythm natiooooon)
Moulin rouge: Diamonds, Hindi sad diamonds, Rythm of the night, Roxanne
12 choreografieen moeten er af zijn deze maand
sja, er zijn wel meer saaie dingen.. ik heb gtst van vanavond al gekeken, dus ik heb naast dat naar de winkel gaan niks meer te doen en raad eens waar ik geen zin in heb?quote:
Sja, jij wilt dansen, ik heb dat probleem nooitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook goed. Ze boeit me niet zo.quote:
Jahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, jij wilt dansen, ik heb dat probleem nooitRoxanne
Dat zou wel gemeen zijn tov kei$ha ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straks heb je aan de verkeerde een hekel.
Preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou wel gemeen zijn tov kei$ha ja!
En dan komt ke$ha er mooi mee weg!
Zomaar? Gratis en voor niks?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahIk mag de buurvrouw zo langs m'n benen naar beneden duwen... en d'r boobies vastpakken!
beetje shoppen is toch niet zo ergquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, er zijn wel meer saaie dingen.. ik heb gtst van vanavond al gekeken, dus ik heb naast dat naar de winkel gaan niks meer te doen en raad eens waar ik geen zin in heb?
jawel.. ik ben niet zo'n soort vrouwquote:
Lijkt me dus echt helemaal niks.. Werkt toch altijd niet zoals ik dat wil.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
is zo'n laptop knietafel handig?? mijn laptop wordt best heet namelijk aan de onderkant en hij is nu keigoedkoop bij de blokker
Heb er ook weleens over zitten denken om zo'n ding te kopen, maar geen idee idd of het nu echt fijn werktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
is zo'n laptop knietafel handig?? mijn laptop wordt best heet namelijk aan de onderkant en hij is nu keigoedkoop bij de blokker
Jah!quote:
Waarom doet dat lampje me aan War of the Worlds denken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Nerd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom doet dat lampje me aan War of the Worlds denken?
als je nou hetero was he...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!
En dat ze dan zo d'r benen om me heen slaat... en dat ik 'r dan omdraai, bij d'r boebelies pak en zo rondspin in een lift!
moulin rougequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik weet niet, het enige spelletje wat ik speel is farm frenchy en patiencequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom doet dat lampje me aan War of the Worlds denken?
war of the worlds de films, niet world of warcraftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet, het enige spelletje wat ik speel is farm frenchy en patience
sja, nu een 10tje bij de blokker.. maar zou mn klaptop erop passen, hoe breed is een 17"??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er ook weleens over zitten denken om zo'n ding te kopen, maar geen idee idd of het nu echt fijn werkt
ach, die heb ik dus ook niet gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
war of the worlds de films, niet world of warcraft
Ja hij komt bijna m'n neus uit nu ondertussen.quote:
Rond de 40 cmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, nu een 10tje bij de blokker.. maar zou mn klaptop erop passen, hoe breed is een 17"??
en nee, ik heb geen meetlat of liniaal of iets in huis
Huh, boerderij fransoosje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet, het enige spelletje wat ik speel is farm frenchy en patience
oh, wacht, nu ik kijk, het is frenzyquote:
oke thanksquote:
ik heb farm frenzy 3quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, die heb ik dus ook niet gezien
ah, verklaard een hoop.. Tom Cruisequote:
Je hebt er wel zin in hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke thanks
oke.. om 14.00 uur ga ik me aankleden.. denk ik
en dan als ik toch in het dorp ben, ga ik gelijk even kijken naar dat ding
ik vind die tango zo gaafquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij komt bijna m'n neus uit nu ondertussen.
Nog maar ene paar weken "I only speak the truth" en dan smijt ik het de deur uit
nee, het liefst zou ik de hele dag op de bank hangenquote:
erger: dakota fanningquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, verklaard een hoop.. Tom Cruise
Daar heb ik minder problemen mee, ik kan die kop van Tom gewoon echt niet uitstaanquote:
officieel welquote:
Heb daar momenteel ook zin in, gewoon de hele dag een beetje nutteloos op de bank hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het liefst zou ik de hele dag op de bank hangenmaar ik moet ook nog wat aan mn woning doen vandaag, en dat gaat m ook niet worden denk ik
Ja kom.. een beetje 30 euro gaan betalen voor iets dat ik in dezelfde kwaliteit gratis kan krijgen, ik zou wel gek zijn (of rijk)quote:
Sja, ik heb nog heul wat films op mn dvr staan die ik nog moet kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb daar momenteel ook zin in, gewoon de hele dag een beetje nutteloos op de bank hangen.
Beetje gamen/tv kijken met een biertje erbij.
Ja maar, mijn inkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja kom.. een beetje 30 euro gaan betalen voor iets dat ik in dezelfde kwaliteit gratis kan krijgen, ik zou wel gek zijn (of rijk)
Ja ik ook, en een zooi aan series die ik nog moet zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik heb nog heul wat films op mn dvr staan die ik nog moet kijken
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ach, het feit dat ik het gratis afneem wil niet zeggen dat iedereen dat doetquote:
Ik kom er wel aan toe, maar het zijn altijd dingen waar ik op dat moment geen zin in hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en een zooi aan series die ik nog moet zien.
Maar kom er niet aan toe.
Die is idd nog erger dan Tom en dat zegt watquote:
Nou, dan helemaal niet meer nuilenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op dit moment niet meer, maar heb het wel gedaan.
Ja maar net dat ene spel... geloof ik. Ik weet het niet eens meer, het lijkt allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, dan helemaal niet meer nuilen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is Partyflock toch een mooi medium, een gast van 17 vraagt naar lichte XTC pillen voor zijn maat, die hartritmestoornissen heeft....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar net dat ene spel... geloof ik. Ik weet het niet eens meer, het lijkt allemaal op elkaar.
als je van die hartritmestoornis af wilt...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is Partyflock toch een mooi medium, een gast van 17 vraagt naar lichte XTC pillen voor zijn maat, die hartritmestoornissen heeft....
haha, en volgens mij heb ik de engelse versie zelfs hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar net dat ene spel... geloof ik. Ik weet het niet eens meer, het lijkt allemaal op elkaar.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, en volgens mij heb ik de engelse versie zelfs hoor
Say whud?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind Tom Cruise eigenlijk helemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is idd nog erger dan Tom en dat zegt wat![]()
![]()
Tropic Thunderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind Tom Cruise eigenlijk helemaal niet zo erg.
Ja hij is een beetje vreemd met dat hele scientology gebeuren maar verder wel een goede acteur.
zijn hoofd verpest zijn acteerkunstenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje vreemd met dat hele scientology gebeuren maar verder wel een goede acteur.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Daar let ik ik ook niet echt op he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zijn hoofd verpest zijn acteerkunsten
Ik krijg de kriebels van die man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar was hij dan wel weer epischquote:
Ik vind het echt een halfgod, alleen jammer van al die media-aandacht. Nu heb je het idee dat je naar Tom Cruise zit te kijken en niet naar het personage ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zijn hoofd verpest zijn acteerkunsten
Ben weer eens mijn lunch vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
Verdomme, wat heb ik weer een heerlijke lunch.
Neequote:
En Top Gun blijft top he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee
Hoewel Tropic Thunder wel weer leuk was ja.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Top Gun blijft top he.
En Cocktail natuurlijk ook.
nee, Johnny Depp is een halfgod... Tom Cruise is walgelijk gespuis uit een of andere verlaten grot vol giftige zooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het echt een halfgod, alleen jammer van al die media-aandacht. Nu heb je het idee dat je naar Tom Cruise zit te kijken en niet naar het personage ofzo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, Johnny Depp is een halfgod... Tom Cruise is walgelijk gespuis uit een of andere verlaten grot vol giftige zooi.
En mijn mama is het met me eensquote:
Ik ben al een tijdje Johnny Depp-moequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, Johnny Depp is een halfgod... Tom Cruise is walgelijk gespuis uit een of andere verlaten grot vol giftige zooi.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje Johnny Depp-moe
Ja natuurlijk, Overgewaardeerde kwal dat het is.quote:
Wel meer dan een ook..quote:
Ik vind z'n films niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]hoe kan dat nou, die stem, die ogen.. en vooral: Die neus!
inderdaad. Dood door steniging is nog teveel moeite voor hem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Overgewaardeerde kwal dat het is.
Ik vind zn films geweldig.. vooral de wazigerequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind z'n films niet leuk meerHet is een knappe kerel, dat wel.
quote:
dat wil NL even van tevoren weten denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-boven-noordzee.html
Heb ik iets gemist en hebben we oorlog met Rusland?
W'rom mogen die niet boven de Noordzee vliegen?
Jaquote:
Jason Stathamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb sowieso niet zo veel met die 'grote' acteurs.. Oke Johnny ziet er lekker uit, maar toch.. Doe mij dan maar een mooie karakterkop
uhuh .. en dat accent!quote:
Javier Bardem. In Vicky Cristina Barcelona. Bijvoorbeeld.quote:
Johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb helemaal niets met acteurs. Het zijn net mensen.
Maar dan vaak wel supergeilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef L-E het volgende:
Ik heb helemaal niets met acteurs. Het zijn net mensen.
Ik haat Javier Bardem. Niet alleen kan hij steengoed acteren, hij doet ook nog eens Penelope Cruz. Dat vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Javier Bardem. In Vicky Cristina Barcelona. Bijvoorbeeld.
Dat heb ik al tijdens international suit-up daytm gedaanquote:
Volgens mij zat ie naast me in Miamiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat Javier Bardem. Niet alleen kan hij steengoed acteren, hij doet ook nog eens Penelope Cruz. Dat vind ik niet leuk.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat Javier Bardem. Niet alleen kan hij steengoed acteren, hij doet ook nog eens Penelope Cruz. Dat vind ik niet leuk.
Heb je die vis ook opgegeten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik al tijdens international suit-up daytm gedaan
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie naast me in Miami
Is de Noordzee van ons dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat wil NL even van tevoren weten denk ik
Yups!quote:
Goed kunnen acteren en Penelope Cruz doen? Echt welquote:
En in Vicky Christina Barcelona deed ie veul vrouwkes ineens!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Close enoughquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik hem maar aangeraakt
Ik wist het niet zeker, hij leek er verdomd veel op.
Ja, verdommequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En in Vicky Christina Barcelona deed ie veul vrouwkes ineens!
Nee man.. te close up.. ga je staren naar de haartjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
http://www.celebritywallp(...)ington-Wallpaper.jpg
sproetjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man.. te close up.. ga je staren naar de haartjes
Maar niet dusdanig dat je het voor jezelf hield ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef L-E het volgende:
Ik blader door de Allerhande, staat er een advertentie in van worst:
The best worst of the world
Ik schaam me er een beetje voor dat ik dat heel leuk vond.
Ik ken geen gene, dat was toch al duidelijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar niet dusdanig dat je het voor jezelf hield ?
Touchéquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken geen gene, dat was toch al duidelijk?
Whehehehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef L-E het volgende:
Ik blader door de Allerhande, staat er een advertentie in van worst:
The best worst of the world
Ik schaam me er een beetje voor dat ik dat heel leuk vond.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond komt er een hele leuke meid een film kijken bij mij
We flirten al een hele tijd, en een goede portie sex ligt in het verschiet.
Ik heb de ballen inmiddels ontdaan van hun wintervacht
Nu nog een paar kaarsjes halen, 2 goede flessen wijn en wat lekkers om op tafel te zetten
TMI was de TT van het vorige topicquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Nu nog een paar kaarsjes halen, 2 goede flessen wijn en wat lekkers om op tafel te zetten
Leuk, die details.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Fijn dat je dat even met ons komt delen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Hou je je wel in als zij er is dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik euforisch ben , dan zeg ik altijd dit soort dingen
Sorry iig!
Kaarsje, wijntje, romantisch muziekje.quote:
Ja, ik ga de echte gentlemen uithangen. Ik maak lekkere hapjes, zorg voor een ontbijtje, deken bij de film op de bank, kaarsjes aanzetten enzoquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaarsje, wijntje, romantisch muziekje.
'Ik heb m'n ballen speciaal voor jou geschoren.'
Welke film dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Je zorgt voor een ontbijtje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik ga de echte gentlemen uithangen. Ik maak lekkere hapjes, zorg voor een ontbijtje, deken bij de film op de bank, kaarsjes aanzetten enzo
Die kijken ze toch nietquote:
Als dat geen trouwen en kinderen en een golden retriever krijgen en een stationwagon gaat wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn autodropjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vergeet de caravan niet hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen trouwen en kinderen en een golden retriever krijgen en een stationwagon gaat worden
De volgorde is ook erg interessant. Eerst ontbijten, dan neuken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zorgt voor een ontbijtje?
Goed zo Mono, er gewoon vanuit gaan dat ze blijft slapen.
Inderdaad. Ik neuk altijd voordat ik ga ontbijten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De volgorde is ook erg interessant. Eerst ontbijten, dan neuken.
Dan kan de tweede date alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het schaamhaar van een ex-vriendje (deels) geschoren, dat was wel heel intiem en romantisch eigenlijk.
Maar niet iets voor een eerste date zeker?
Dat denk jij maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan elk weekend op de camping gaan staan met een kist bier
En passende trainingspakken dragen he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan elk weekend op de camping gaan staan met een kist bier
Leuk verhaal voor de kinderen laterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen trouwen en kinderen en een golden retriever krijgen en een stationwagon gaat worden
Kijk kinders, hier begon het allemaal mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk verhaal voor de kinderen later
Heb je het dons ook bewaard in een potje? 'Voor later?'
Ik had vroeger een supertof roze trainingspak. M'n zus en m'n nichtjes hadden de paarse.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En passende trainingspakken dragen he?
Jij zorgt zelf voor de creamer in de koffie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ontbijt meestal tijdens het neuken.
Bruine boterham met pindakaas en hagelslag tijdens doggystyle.
Laptop op haar rug zodat je de laatste nieuwsberichten ook even kan doornemen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ontbijt meestal tijdens het neuken.
Bruine boterham met pindakaas en hagelslag tijdens doggystyle.
En je Singlesvrienden up-to-date kan houden. Zoals we wel eens hebben zien gebeuren hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laptop op haar rug zodat je de laatste nieuwsberichten ook even kan doornemen!
Intiem kan ik me inkomen. Geil wellicht nog. Maar romantisch?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het schaamhaar van een ex-vriendje (deels) geschoren, dat was wel heel intiem en romantisch eigenlijk.
Maar niet iets voor een eerste date zeker?
Nah ik drink zwart.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zorgt zelf voor de creamer in de koffie?
Jij hebt duidelijk nog nooit iemand geschoren onder het genot van een goede Chardonnay en Marvin Gaye op de achtergrond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Intiem kan ik me inkomen. Geil wellicht nog. Maar romantisch?!![]()
Je had erbij moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee we gaan echt niet zeggen dat het RZ/kentekenplaat was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
En je Singlesvrienden up-to-date kan houden. Zoals we wel eens hebben zien gebeuren hier.
Haren in je wijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit iemand geschoren onder het genot van een goede Chardonnay en Marvin Gaye op de achtergrond.
'Hou je ballen stil!'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is op zich wel extreem sneu!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
En je Singlesvrienden up-to-date kan houden. Zoals we wel eens hebben zien gebeuren hier.
Neuh. Ik vind dat iemand dat maar mooi zelf mag doen. PERSOONLIJKE verzorgingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn.
Jou kennende had je dat wel gewild ook.
Partypooper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind dat iemand dat maar mooi zelf mag doen. PERSOONLIJKE verzorging
Het is ook gewoon te veelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat is er nu persoonlijker dan om het te delen met degene om wie je geeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elkaar een lange tijd in de ogen (kunnen) aankijken vind ik persoonlijkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat is er nu persoonlijker dan om het te delen met degene om wie je geeft.
En plus dat jij wil dat hij kale ballen heeft dan mag je er ook wel wat voor doen.
Moet je het zeker nog gaan bijhouden ook, met die harde stoppels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En plus dat jij wil dat hij kale ballen heeft dan mag je er ook wel wat voor doen.
Dan kun je iig ''blind'' scheren, ook een talent !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Elkaar een lange tijd in de ogen (kunnen) aankijken vind ik persoonlijker
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit iemand geschoren onder het genot van een goede Chardonnay en Marvin Gaye op de achtergrond.
Maar om dat nu romantisch te noemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mezelf geen probleem.. maar bij een anderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan kun je iig ''blind'' scheren, ook een talent !
En dat ze van schrik uitschiet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Wat het dan nog romantisch zou kunnen maken is dat je tussen je oerwoud aan schaamhaar een verlovingsring verbergt die zij dan al scherende vindt.
Instant castratiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Wat het dan nog romantisch zou kunnen maken is dat je tussen je oerwoud aan schaamhaar een verlovingsring verbergt die zij dan al scherende vindt.
Dus jij kunt jezelf kaal scheren daaro, terwijl je iemand anders continu in de ogen kijkt ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mezelf geen probleem.. maar bij een ander
Het tegelijk staren in iemands ogen heb ik nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus jij kunt jezelf kaal scheren daaro, terwijl je iemand anders continu in de ogen kijkt ?
Zonder wondjes ?
Jij expert !
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het tegelijk staren in iemands ogen heb ik nog niet geprobeerd![]()
Maar vroeger moest het wel zowat blind, wantja lenzen uit enzo
Haha!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
En er komt ongetwijfeld een keer een kans om het te doen terwijl je in de ogen van je lover staart !
Romantiek is een gevoel en zit voor mij niet in onzin als kaarsjes en wijn, denk dat we daar dus een ander idee bij hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar om dat nu romantisch te noemen?
Sexy, geil, nodig... a la. Romantisch?!
Ik zie nu idd ene glas wijn, kaarslicht en een scheermesje
Was jij nou degene van de Andre rieu kaarten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Romantiek is een gevoel en zit voor mij niet in onzin als kaarsjes en wijn, denk dat we daar dus een ander idee bij hebben.
Ik maak indruk, altijd fijn. Maar, ja, dat was ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was jij nou degene van de Andre rieu kaarten?.
Ik wist het oprecht niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik maak indruk, altijd fijn. Maar, ja, dat was ik.
Jaja, zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PM even je adres dan, dan ram ik ze zo op de post
Dat is ook lief ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef Ripley het volgende:
Romantiek! Ik vond het heel romantisch toen ik net verkerings had en ik griep had en hij een blikje kippensoep voor me mee nam
is dat tegenwoordig al lief? een conservenblik meenemen uit de supermarkt?quote:
Dat snap ik dat het niet daar in zit, maar dan nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Romantiek is een gevoel en zit voor mij niet in onzin als kaarsjes en wijn, denk dat we daar dus een ander idee bij hebben.
En toen heb je z'n soepballen geschoren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef Ripley het volgende:
Romantiek! Ik vond het heel romantisch toen ik net verkerings had en ik griep had en hij een blikje kippensoep voor me mee nam
Vind zoiets eigenlijk vrij normaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef Ripley het volgende:
Dat ligt aan de situatie, maar ja... dat kan inderdada lief zijn ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
is dat tegenwoordig al lief? een conservenblik meenemen uit de supermarkt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen heb je z'n soepballen geschoren?
Wat?! Heb je nou mijn Andre Rieu kaarten weggegeven?!quote:
Jij hebt een vriendje, jou hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Heb je nou mijn Andre Rieu kaarten weggegeven?!
Consider him dumped. Now bend over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendje, jou hoef ik niet meer![]()
.
Voor 2 andre rieu kaarten? Zeg dan gewoon meteen dat je hem afzichtelijk en oninteressant vindtquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen heb je z'n soepballen geschoren?
Hier schijnt volop de zon weerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
pff.. t is echt niet koud buiten, liep ik dan met mn jas en een bloesje
Nja, het zag er bewolkt uit en ik dacht aan de winter, dus ik had nog net niet mn sjaal en mn muts opquote:
Niet zo handig dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het zag er bewolkt uit en ik dacht aan de winter, dus ik had nog net niet mn sjaal en mn muts op
maar ik durfde mn jas niet uit te trekken want dat bloesje dat ik aanhad is fucking fugly, maar ja, bijna alles ligt bij ma want die had het gewassen, en aangezien ik dacht dat het alleen voor onder mn jas was, vond ik het veilig om dat bloesje aan te trekken..
Een kleine 30 graden hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag hopen dat het straks enigszins lekker weer is, vanochtend was het stervens koud
Nope.. en ik stond echt op het punt om mn jas uit te trekken toen ik een keilekker ding zag langslopen.. dus toen kon het ook echt nietquote:
Dat kan niet, ik was aan het werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope.. en ik stond echt op het punt om mn jas uit te trekken toen ik een keilekker ding zag langslopen.. dus toen kon het ook echt niet
Nee dat zou een ramp zijn natuurlijk als hij je in een lelijk bloesje zietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope.. en ik stond echt op het punt om mn jas uit te trekken toen ik een keilekker ding zag langslopen.. dus toen kon het ook echt niet
Kut, ik had jou als single met de meeste zelfkennis moeten nominerenquote:
uiteraard.. niet dat het wat uitmaakte, maar ook ik heb mn trotsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zou een ramp zijn natuurlijk als hij je in een lelijk bloesje ziet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kut, ik had jou als single met de meeste zelfkennis moeten nomineren
1/3e daarvan hieroquote:
10 graden? waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1/3e daarvan hiero![]()
wel mooi, zaterdag kwam mn meisje uit NL, daar was het 30+ hier was het +/- 20 graden, ik had het heel erg warm, zij had t koud
"nee ik ga niet"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
o god, britney spears komt naar nederland en daar wil m'n zus vast naartoe met mij
wordt het dan niet tijd om je zus in een psychiatrisch ziekenhuis op te sluiten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
o god, britney spears komt naar nederland en daar wil m'n zus vast naartoe met mij
Bij mij thuis en kantoor.quote:
hier in beuningen is het volgens mijn telefoon 18 graden.. en ik geloof dat ook best wel.. *pfff... nog steeds rode wangen ervan*quote:
Hier is bij mij in Dublinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier in beuningen is het volgens mijn telefoon 18 graden.. en ik geloof dat ook best wel.. *pfff... nog steeds rode wangen ervan*![]()
Jesses, wat koudquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1/3e daarvan hiero![]()
wel mooi, zaterdag kwam mn meisje uit NL, daar was het 30+ hier was het +/- 20 graden, ik had het heel erg warm, zij had t koud
Hier in Beneden-leeuwen 20 gradenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier in beuningen is het volgens mijn telefoon 18 graden.. en ik geloof dat ook best wel.. *pfff... nog steeds rode wangen ervan*![]()
Jesses, wat koudquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |