quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Tegen de muur er mee!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
Klanten die in de ochtend per mail afzeggen![]()
Onbehoorlijk gedrag
Clusterbom erop!quote:
Let them feel the wrath of Godt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Echt onbehoorlijk gedrag. Heb dan minimaal het fatsoen om te bellen.
Oh, jakkes...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
Klanten die in de ochtend per mail afzeggen![]()
Onbehoorlijk gedrag
Het staat er gewoon. Lezen!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer IS die verkiezing uit de OP nou trouwens eigenlijk?
Ow, ik zag gewoon die grijze monotone kwak tekstquote:
Het zijn ook best veel categorieënquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon die grijze monotone kwak tekst
Zo lang we als users van danny geen html mogen gebruiken zal dat ook wel zo blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon die grijze monotone kwak tekst
Ik vul gewoon overal jouw naam inquote:
quote:
quote:
Hoezo niet?quote:
geen goeie categorie...quote:
quote:
Ja maar bellen is ENG!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Echt onbehoorlijk gedrag. Heb dan minimaal het fatsoen om te bellen.
Truequote:
Haha ik heb meestal het probleem dat ik wel weet waar ik heen wil, maar dat ik die dagen niet krijgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje wat een stilte.
Mijn vakantie dagen zijn goed gekeurd, nu nog bedenken waar ik heen ga
We hebben adhock besloten samen op vakantie te gaan en meteen een week uitgezocht die een beetje handig uit komt. Nu zijn de opties: Italie, maar dan moet ik eerst naar NL/DE vliegen of meteen naar Italie en dat zij alleen met de auto er heen komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha ik heb meestal het probleem dat ik wel weet waar ik heen wil, maar dat ik die dagen niet krijg
Niet zo nuilen, ga je lift maar oefenenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen jullie ff wat stiller zijn? Kan ik ff een dutje doen....
Je bedoeld dekens over je hoofd en rukken terwijl je stiekem aan hetero denkt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen jullie ff wat stiller zijn? Kan ik ff een dutje doen....
eng he?quote:
Ja, en saai.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eng he?
bwuh, ik moet me zo aankleden om naar de apotheek te gaan, en waarschijnlijk moet ik gaan lopen want ik heb mijn oude mensen/turken boodschappentrolley vol met lege colaflessen
Zaterdag weer. Vanavond 2 andere dansen oefenen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet zo nuilen, ga je lift maar oefenen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Spijker83 het volgende:
Zullen we maar een liedje zingen dan?
Maar in welk genre..
Het is Ke$haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag weer. Vanavond 2 andere dansen oefenen!
Pffff, ik heb er echt te veel.....
Cursisten 1: Kei$ha () en Janet Jackson
Cursisten 2: Thriller (MJ)
Tranox: 3 nummers
Black Snow: Pulp Fiction & Janet Jackson (Rythm natiooooon)
Moulin rouge: Diamonds, Hindi sad diamonds, Rythm of the night, Roxanne
12 choreografieen moeten er af zijn deze maand
sja, er zijn wel meer saaie dingen.. ik heb gtst van vanavond al gekeken, dus ik heb naast dat naar de winkel gaan niks meer te doen en raad eens waar ik geen zin in heb?quote:
Sja, jij wilt dansen, ik heb dat probleem nooitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook goed. Ze boeit me niet zo.quote:
Jahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, jij wilt dansen, ik heb dat probleem nooitRoxanne
Dat zou wel gemeen zijn tov kei$ha ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straks heb je aan de verkeerde een hekel.
Preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou wel gemeen zijn tov kei$ha ja!
En dan komt ke$ha er mooi mee weg!
Zomaar? Gratis en voor niks?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahIk mag de buurvrouw zo langs m'n benen naar beneden duwen... en d'r boobies vastpakken!
beetje shoppen is toch niet zo ergquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, er zijn wel meer saaie dingen.. ik heb gtst van vanavond al gekeken, dus ik heb naast dat naar de winkel gaan niks meer te doen en raad eens waar ik geen zin in heb?
jawel.. ik ben niet zo'n soort vrouwquote:
Lijkt me dus echt helemaal niks.. Werkt toch altijd niet zoals ik dat wil.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
is zo'n laptop knietafel handig?? mijn laptop wordt best heet namelijk aan de onderkant en hij is nu keigoedkoop bij de blokker
Heb er ook weleens over zitten denken om zo'n ding te kopen, maar geen idee idd of het nu echt fijn werktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
is zo'n laptop knietafel handig?? mijn laptop wordt best heet namelijk aan de onderkant en hij is nu keigoedkoop bij de blokker
Jah!quote:
Waarom doet dat lampje me aan War of the Worlds denken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Nerd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom doet dat lampje me aan War of the Worlds denken?
als je nou hetero was he...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!
En dat ze dan zo d'r benen om me heen slaat... en dat ik 'r dan omdraai, bij d'r boebelies pak en zo rondspin in een lift!
moulin rougequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik weet niet, het enige spelletje wat ik speel is farm frenchy en patiencequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom doet dat lampje me aan War of the Worlds denken?
war of the worlds de films, niet world of warcraftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet, het enige spelletje wat ik speel is farm frenchy en patience
sja, nu een 10tje bij de blokker.. maar zou mn klaptop erop passen, hoe breed is een 17"??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er ook weleens over zitten denken om zo'n ding te kopen, maar geen idee idd of het nu echt fijn werkt
ach, die heb ik dus ook niet gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
war of the worlds de films, niet world of warcraft
Ja hij komt bijna m'n neus uit nu ondertussen.quote:
Rond de 40 cmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, nu een 10tje bij de blokker.. maar zou mn klaptop erop passen, hoe breed is een 17"??
en nee, ik heb geen meetlat of liniaal of iets in huis
Huh, boerderij fransoosje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet, het enige spelletje wat ik speel is farm frenchy en patience
oh, wacht, nu ik kijk, het is frenzyquote:
oke thanksquote:
ik heb farm frenzy 3quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, die heb ik dus ook niet gezien
ah, verklaard een hoop.. Tom Cruisequote:
Je hebt er wel zin in hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke thanks
oke.. om 14.00 uur ga ik me aankleden.. denk ik
en dan als ik toch in het dorp ben, ga ik gelijk even kijken naar dat ding
ik vind die tango zo gaafquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij komt bijna m'n neus uit nu ondertussen.
Nog maar ene paar weken "I only speak the truth" en dan smijt ik het de deur uit
nee, het liefst zou ik de hele dag op de bank hangenquote:
erger: dakota fanningquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, verklaard een hoop.. Tom Cruise
Daar heb ik minder problemen mee, ik kan die kop van Tom gewoon echt niet uitstaanquote:
officieel welquote:
Heb daar momenteel ook zin in, gewoon de hele dag een beetje nutteloos op de bank hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het liefst zou ik de hele dag op de bank hangenmaar ik moet ook nog wat aan mn woning doen vandaag, en dat gaat m ook niet worden denk ik
Ja kom.. een beetje 30 euro gaan betalen voor iets dat ik in dezelfde kwaliteit gratis kan krijgen, ik zou wel gek zijn (of rijk)quote:
Sja, ik heb nog heul wat films op mn dvr staan die ik nog moet kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb daar momenteel ook zin in, gewoon de hele dag een beetje nutteloos op de bank hangen.
Beetje gamen/tv kijken met een biertje erbij.
Ja maar, mijn inkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja kom.. een beetje 30 euro gaan betalen voor iets dat ik in dezelfde kwaliteit gratis kan krijgen, ik zou wel gek zijn (of rijk)
Ja ik ook, en een zooi aan series die ik nog moet zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik heb nog heul wat films op mn dvr staan die ik nog moet kijken
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ach, het feit dat ik het gratis afneem wil niet zeggen dat iedereen dat doetquote:
Ik kom er wel aan toe, maar het zijn altijd dingen waar ik op dat moment geen zin in hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en een zooi aan series die ik nog moet zien.
Maar kom er niet aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |