Ja en die moet je dus niet op je laminaat spuiten, dat spul is mega glad, ik brak bijna mn benen toen ik de badkamer in wilde lopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Estrys het volgende:
Ik heb de anti klit spray van glisskur. Goed spul! Geen klitjes voor mijn manneke
geen klitjes, wel siliconen. Ik wist wel dat er iets was met dat spulquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Glisskur bevat siliconen wat je er alleen weer uitwast met een shampoo waar sls inzit, en wat haar juist weer uitdroogt. Uiteindelijk geen aanrader dus :-/
quote:
hotdomme, ik zla es ff een gelijkenis voor jou zoeken madamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb vage associaties bij jou, sorry, maar nu moet ik denken aan Calimero's vriendinnetje!
[ afbeelding ]
Kies een willekeurig ei en je bent er al.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hotdomme, ik zla es ff een gelijkenis voor jou zoeken madam
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
net zo gezellig, 8 jaar later
[ afbeelding ]
Seb is een tikkeltje donkerder van kleur. Hij heeft ook een halve dag zon gezien, is nu al drie keer bruiner dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Sonnetje! Wat een smoeltje!
En Estrys!Wauw he! Over op je kind lijken gesproken! Ik zou je zo geloofd hebben als je had gezegd dat dit een foto van Seb was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Op die oudere foto echt wel, het gezicht is echt hetzelfde!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind elin trouwens echt niets op mijn babyfoto lijken, ze was veel fijner, hariger en met donkere uitdrukking.
Ik moest m ff quoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind elin trouwens echt niets op mijn babyfoto lijken, ze was veel fijner, hariger en met donkere uitdrukking.
omdat je de clou mist.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m niet eens grappig
ouwewijvenhumor
ik vind jou wel lijken fee, alleen wat meer pinda als baby
Ik vind dat Rienk hier op mij lijkt, November 84, toen was ik 6 maandenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur, die onderste foto is gewoon Rienk met lang haar![]()
en bij KD en BE zie je ook meteen welk kind erbij hoort, echt grappig!
In de zomer ben ik gewoon nog steeds een pinda heurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m niet eens grappig
ouwewijvenhumor
ik vind jou wel lijken fee, alleen wat meer pinda als baby
achgosquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
ik gooi mezelf ook nog erin 2.5 was ik hier
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had tot mn 12e 2 vingers in mn mondquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
vlindur rienk lijkt idd wel op je, vooral van de slaapfoto's zie je wel de gelijkenissen..
ja die duim he, daar mocht je echt niet aankomen hihi![]()
Ik had laatst nog een piemel gepast, smaakte best goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had tot mn 12e 2 vingers in mn mond![]()
Ik heb ze laatst nog gepast, dat ik dat ooit lekker vond
hahaha herkenbaar, mijn duim stond vroeger ook overdreven krom van het duimen, is mooi bijgetrokken nadat ik stoptequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had tot mn 12e 2 vingers in mn mond![]()
Ik heb ze laatst nog gepast, dat ik dat ooit lekker vond
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een piemel gepast, smaakte best goed.
[..]
das ook 'lullig' zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef chacama het volgende:
maar tegenwoordig past er niets meer in mijn mond
[..]
Whahah, daar moet een tekstballonstickertje bijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde de opmerking niet makenquote:
Moest je zo huilen omdat je laarsjes veel te groot waren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder heeft nog heel veel oude foto's op haar hyves staan. Hier was ik 2,5 ongeveer:
[ afbeelding ]
cutequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder heeft nog heel veel oude foto's op haar hyves staan. Hier was ik 2,5 ongeveer:
[ afbeelding ]
Ach, ik heb er niet zo'n moeite mee.... helaas geldt het alleen voor 'harde' voorwerpen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt wel wat weg van Knofjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:00 schreef flugeltje het volgende:
Uit lurkstand kruipt...
[..]
Ik wilde de opmerking niet maken
Als we dan toch allemaal kjoet gaan lopen doen hier...
[ afbeelding ]
slappe peni!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef chacama het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet zo'n moeite mee.... helaas geldt het alleen voor 'harde' voorwerpen.
"Rode laarsjes voor in de regen'
Geen idee...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Moest je zo huilen omdat je laarsjes veel te groot waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Jeetje dat is dus echt sprekend!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
2!
met elin ernaast (was toen om te vergelijken, maar elin nu, lijkt zoveel meer)
Wat een mooie fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:00 schreef flugeltje het volgende:
Uit lurkstand kruipt...
[..]
Ik wilde de opmerking niet maken
Als we dan toch allemaal kjoet gaan lopen doen hier...
[ afbeelding ]
wauw een gezicht, het is dat je ziet dat de rechter foto ouder is, anders zou ik het verschil amper zienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
2!
met elin ernaast (was toen om te vergelijken, maar elin nu, lijkt zoveel meer)
wat zij zegt!quote:
En niet zo'n beetje ook!quote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:21 schreef Kleurdoos het volgende:
whaha ik hoefde niet eens omhoog te scrollen om te zien dat t bix was, een vrouwenpiet
[easygoing]Billendoekjes![/easygoing]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz iemand een tip om watervaste stift van t gezicht van kindjes van 2 te krijgen ?
brillo!quote:
tsja, ik ben nogal een control-freak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die is gaaf! Dikke pret!
En Bix!Tjemig! Daar hoef je idd niet voor te scrollen om te zien wie daar bij hoort!
Is Ghaven er uberhaupt wel aan te pas gekomen?![]()
och jee, dat is niet echt een handige plek voor ZEEP... laten slijten dan maar!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
brillo!
[ afbeelding ]
t lijkt mee te vallen op de foto, maar t is er helemaal ingetrokken, t zijn WIMPAHS volgens mevroi
van die make up reinigings pads met olie wil vaak wel werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
brillo!
[ afbeelding ]
t lijkt mee te vallen op de foto, maar t is er helemaal ingetrokken, t zijn WIMPAHS volgens mevroi
Dat zou je niet zeggen op de foto.quote:
elin is toevallig echt heel heel heel erg fijntjes gebouwd. echt heel.quote:
Ik denk dat je haar ook best nog wel in een maatje 74 kan stoppen. Makkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin is toevallig echt heel heel heel erg fijntjes gebouwd. echt heel.
ze krijgt dan ook maar een halve broodkorst per dag
met een beetje geweld lukt allesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar ook best nog wel in een maatje 74 kan stoppen. Makkelijk.
Zo keek ik echt op álle foto's!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef trui het volgende:
sorbo, weet je zeker dat mick jagger niet stiekem je vader is?ik vind je daar trouwens ook wel iets van lente weg hebben.
JA... Of de broek net een maat te klein.. Zonde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met een beetje geweld lukt alles
wie mooi wil zijn
doet me denken aan die net iets te dikke tienermeisjes in een iets te strak stringetje
omg, wat een eh aparte hobbelpaardezelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:37 schreef She-Wolf het volgende:
Ik had er toch wel een online staan, bedacht ik me. Echt jaren '70![]()
[ afbeelding ]
Ja, lelijk is die hè? Maar ik was er wel heel gek op, volgens mijn moeder.quote:
leugens da ben ik!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind elin nu iig veel meer van jou weghebben dan Amelie, maar die heeft dat ronde koppie van bart, jij en elin wat langer
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Toevallig heb ik net 2 foto's van vroeger van mijn overleden oma (terug)gekregen.
Deze is samen met mijn grote zus:
[ afbeelding ]
En deze is uit 1975, dus toen was ik 3:[ afbeelding ]
precies dat!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik herken je feilloos in het gezicht van je grote zus!
Gaaf om te zien!
En die onderste is een mooie mix van je eigen kinderen!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
post nu elins pasfoto en die foto van de vorige pagina eens onder elkaar dan
Die eerste is Leyla.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Die eerste is zooooo Jennefer!![]()
Die staart echt dwars door je heen: wat nou???
Noem je mijn kind nu dik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw die bovenste foto uit je vorige post, wat is leyla al groot zeg
Neequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat knappe koppie hebben ze van mij <3
dan heb je je antwoord...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]lekker wijf
![]()
doe die met dat plakband es?
quote:
Ik wil gewoon weer een leuke hippe heupbroek zonder buikrol...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef huuphuup het volgende:
hahaha oh die plakbandfoto![]()
still funny.
En ik vind je meiden echt op elkaar lijken jageen kopietjes van elkaar ofzo maar gewoon heel duidelijk zusjes. <3
Ik heb een spijkerbroek besteld bij wehkamp, hij past, een maat kleiner dan wat ik haddus ik ben gelukkig
ohja en hij staat nog leuk ook én hij is hip én hij is lief voor mn buikrol. Wat wil je nog meer <#
Ze vond de jungle lekker smaken denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:59 schreef lily het volgende:
welke jeans heb je gekocht, huup?
[..]
coole foto!
lief zeg, de zusjes
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Kleurdoos het volgende:
de huisvrouw van 2011, zwanger aan t aanrecht, laptop erop, ondertussen mn peuter voeren, stroganoff maken en zwanger zijn
dat zit er voor mij voorlopig niet meer in denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer een leuke hippe heupbroek zonder buikrol...
ja nouja, t is maar net hoe je het bekijkt hèquote:
oh, daar zit elasthan in. Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef huuphuup het volgende:
Lily het is deze. Vero Moda jeans, ik wist heul niet dat ze dat tegenwoordig ook bij wehkamp verkopen
mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:19 schreef lily het volgende:
[..]
oh, daar zit elasthan in. Dat wil ik niet![]()
Ik heb laatst deze gekocht. Ben er blij mee
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef Ticootje het volgende:
Over korstje krabben gesproken inderdaad. Sterretjes, beau en een maandverbandje.
Shame on me!quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zag tips voor de weerbarstige kl (iPhone) en hoopte op tips voor weerbarstige kleuters. Zelden zo vreselijk boos geweest als vandaag. Wat een poepzak heb ik soms
verkopen aan het asiel. werkt hier altijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zag tips voor de weerbarstige kl (iPhone) en hoopte op tips voor weerbarstige kleuters. Zelden zo vreselijk boos geweest als vandaag. Wat een poepzak heb ik soms
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het wordt pas echt genieten, met uitzicht op de leugenaars tieten
Mietje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja dat mocht ik niet meer zeggen van jodokus
Ja en voor t geval je het had gemist, gewoon 6x per uur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
echt welt staat nog op mn netvlies
en dat in jouw huis!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en voor t geval je het had gemist, gewoon 6x per uur.
Oei, daar zou ik ook goed pissig om worden idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Koude douche werkte zelfs niet om af te koelen
Grote vriend kleuter heeft sinds een paar dagen de mode kleine vriend kneumes echt in zijn gezichtje te slaan of stompen als iets hem niet zint. Dat deed ie dus ook in de winkel vanmiddag. Ik pissy, beloof hem na zijn vraag om chocolade dat hij dat krijgt als hij niet meer slaat. Deed ie dus tochdus hij kreeg geen chocolade. En toen heeft hij de hele weg terug achterop de fiets zitten te blehren
Ik zeg dan altijd dat ze even op haar kamer een boekje kan gaan lezen om een beetje tot rust te komen. Het is ook vermoeiend, maar door te bedenken dat het de moeheid is, kan ik gemakkelijker mijn geduld bewaren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Saffier het volgende:
'Te moe om te luisteren' heet dat hier en gaat meneer op tijd naar bedMaar het is heel vermoeiend als ze zo'n bui hebben
Juli pas. Ik twijfel een beetje om erover te bellen. Vrijdag CB, dan kaart ik het wel aan. Ik hoop dat het gewoon door de warmte is hoor. Zal je net zien. Ik wil gewoon op vakantie en haar verjaardag vieren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh das minder Tico!
Moet je binnenkort naar de cardioloog?
Dat hoop ik wel. Maar het was niet zo warm vandaag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Oke... Da's gelijk verontrustend. Kan dus niet met de warmte of vochtigheidsgraad van doen hebben?
Ik zou t idd even in de gaten houden en bellen/aankaarten op cb (afhankelijk of je je meer zorgen gaat maken de komende dagen). Ik zou t iig vrijdag aankaarten, voor je eigen gemoedsrust.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Juli pas. Ik twijfel een beetje om erover te bellen. Vrijdag CB, dan kaart ik het wel aan. Ik hoop dat het gewoon door de warmte is hoor. Zal je net zien. Ik wil gewoon op vakantie en haar verjaardag vieren.
wat staat er in jouw boek over jongens van 9 jaar? Die van mij luistert momenteel nergens naar en heeft grote mond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeuj Rocka, heftig! In mijn jongensboek staat ook over een testosteronpiek tussen 4 en 7 (jaar) dat verklaarde voor mij het fysieke ook wel een beetje. Plus dat het idee dat ze er net zoveel aan kunnen doen als een puber. Niet dat je het dan maar goed moet keuren, dat gemep. Merk aan oudste hier nu ook ineens weer behoefte aanstoeien, krachtmeten en een verdacht kort lontje. Wellicht he.pt het wat in het begrip.
ik pas... Ik heb 3 mannen in huis, voorlopig meer dan genoeg. Vlak trouwens jongens van 2 en 9 niet uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
en trouwens, wil iemand mn aankomende zoon dan lenen van zijn 4e tot 7e?
mn vent heeft genoeg testosteron voor 2
ja, daar zit ook nog een sprongetje ofzo. Het komt mij wel bekend voor, die aanloop bij 9quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat staat er in jouw boek over jongens van 9 jaar? Die van mij luistert momenteel nergens naar en heeft grote mond.
Rocka, fijn dat juf een gesprekje met hem aangaat.
trap je gewoon je vent eruit.. zijn taak zit er toch op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ik ben eigenlijk heel blij dat mijnese eindelijk 7 is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
De vraag is, vond ze het lekker?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef huuphuup het volgende:
's middags! ik heb pijn in mn harses, t is pas 2 uur maar t voelt als 7 uuren mn buurvrouw duwt mn kind zo hop een cornetto in dr handjes. Ffrt. Dat je je eigen kind zo overvoert moet je zelf weten maar vraag het even aan me ofzo
![]()
En nu zit dreumes in kwestie lamlendig te zijn in de zandbak, die zal wel misselijk zijn
inmiddels niet meer denk ikquote:
Ow jij krijgt het dan echt zwaar te verduren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik ben eigenlijk heel blij dat mijnese eindelijk 7 is.en over 4 jaar zijn ze 15, 13 en 11. Dan heb ik genoeg Testosteron van m'n eigen zeg maar.
er zitten toch ook nootjes op een cornetto? misschien toch maar even uitleggen aan de lieve buuf dat je niet echt blij van wordtquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
inmiddels niet meer denk ik![]()
t probleem is niet per se het ijsje, maar wel dat ze er ten eerste al een op had (perenijsje dus), ten tweede dat ze niet alles mag hebben. Waterijs okay maar dingen met melk dus niet. liever niet zomaar geven dus.
echt not done, zomaar een cornetto aan een peuter geven vind ik, overleg het zo wie zo even lijkt mij.. nu ben ik niet van de cornetto's maar meer waterijs (en dan vinden ze hier die stengels in zakjes het lekkerstquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
er zitten toch ook nootjes op een cornetto? misschien toch maar even uitleggen aan de lieve buuf dat je niet echt blij van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |