Ja en die moet je dus niet op je laminaat spuiten, dat spul is mega glad, ik brak bijna mn benen toen ik de badkamer in wilde lopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Estrys het volgende:
Ik heb de anti klit spray van glisskur. Goed spul! Geen klitjes voor mijn manneke
geen klitjes, wel siliconen. Ik wist wel dat er iets was met dat spulquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Glisskur bevat siliconen wat je er alleen weer uitwast met een shampoo waar sls inzit, en wat haar juist weer uitdroogt. Uiteindelijk geen aanrader dus :-/
quote:
hotdomme, ik zla es ff een gelijkenis voor jou zoeken madamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb vage associaties bij jou, sorry, maar nu moet ik denken aan Calimero's vriendinnetje!
[ afbeelding ]
Kies een willekeurig ei en je bent er al.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hotdomme, ik zla es ff een gelijkenis voor jou zoeken madam
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
net zo gezellig, 8 jaar later
[ afbeelding ]
Seb is een tikkeltje donkerder van kleur. Hij heeft ook een halve dag zon gezien, is nu al drie keer bruiner dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Sonnetje! Wat een smoeltje!
En Estrys!Wauw he! Over op je kind lijken gesproken! Ik zou je zo geloofd hebben als je had gezegd dat dit een foto van Seb was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Op die oudere foto echt wel, het gezicht is echt hetzelfde!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind elin trouwens echt niets op mijn babyfoto lijken, ze was veel fijner, hariger en met donkere uitdrukking.
Ik moest m ff quoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind elin trouwens echt niets op mijn babyfoto lijken, ze was veel fijner, hariger en met donkere uitdrukking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |