Ja en die moet je dus niet op je laminaat spuiten, dat spul is mega glad, ik brak bijna mn benen toen ik de badkamer in wilde lopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Estrys het volgende:
Ik heb de anti klit spray van glisskur. Goed spul! Geen klitjes voor mijn manneke
geen klitjes, wel siliconen. Ik wist wel dat er iets was met dat spulquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Glisskur bevat siliconen wat je er alleen weer uitwast met een shampoo waar sls inzit, en wat haar juist weer uitdroogt. Uiteindelijk geen aanrader dus :-/
quote:
hotdomme, ik zla es ff een gelijkenis voor jou zoeken madamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb vage associaties bij jou, sorry, maar nu moet ik denken aan Calimero's vriendinnetje!
[ afbeelding ]
Kies een willekeurig ei en je bent er al.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hotdomme, ik zla es ff een gelijkenis voor jou zoeken madam
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
net zo gezellig, 8 jaar later
[ afbeelding ]
Seb is een tikkeltje donkerder van kleur. Hij heeft ook een halve dag zon gezien, is nu al drie keer bruiner dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Sonnetje! Wat een smoeltje!
En Estrys!Wauw he! Over op je kind lijken gesproken! Ik zou je zo geloofd hebben als je had gezegd dat dit een foto van Seb was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Op die oudere foto echt wel, het gezicht is echt hetzelfde!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind elin trouwens echt niets op mijn babyfoto lijken, ze was veel fijner, hariger en met donkere uitdrukking.
Ik moest m ff quoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind elin trouwens echt niets op mijn babyfoto lijken, ze was veel fijner, hariger en met donkere uitdrukking.
omdat je de clou mist.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m niet eens grappig
ouwewijvenhumor
ik vind jou wel lijken fee, alleen wat meer pinda als baby
Ik vind dat Rienk hier op mij lijkt, November 84, toen was ik 6 maandenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur, die onderste foto is gewoon Rienk met lang haar![]()
en bij KD en BE zie je ook meteen welk kind erbij hoort, echt grappig!
In de zomer ben ik gewoon nog steeds een pinda heurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m niet eens grappig
ouwewijvenhumor
ik vind jou wel lijken fee, alleen wat meer pinda als baby
achgosquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
ik gooi mezelf ook nog erin 2.5 was ik hier
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had tot mn 12e 2 vingers in mn mondquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
vlindur rienk lijkt idd wel op je, vooral van de slaapfoto's zie je wel de gelijkenissen..
ja die duim he, daar mocht je echt niet aankomen hihi![]()
Ik had laatst nog een piemel gepast, smaakte best goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had tot mn 12e 2 vingers in mn mond![]()
Ik heb ze laatst nog gepast, dat ik dat ooit lekker vond
hahaha herkenbaar, mijn duim stond vroeger ook overdreven krom van het duimen, is mooi bijgetrokken nadat ik stoptequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had tot mn 12e 2 vingers in mn mond![]()
Ik heb ze laatst nog gepast, dat ik dat ooit lekker vond
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een piemel gepast, smaakte best goed.
[..]
das ook 'lullig' zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef chacama het volgende:
maar tegenwoordig past er niets meer in mijn mond
[..]
Whahah, daar moet een tekstballonstickertje bijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde de opmerking niet makenquote:
Moest je zo huilen omdat je laarsjes veel te groot waren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder heeft nog heel veel oude foto's op haar hyves staan. Hier was ik 2,5 ongeveer:
[ afbeelding ]
cutequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder heeft nog heel veel oude foto's op haar hyves staan. Hier was ik 2,5 ongeveer:
[ afbeelding ]
Ach, ik heb er niet zo'n moeite mee.... helaas geldt het alleen voor 'harde' voorwerpen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt wel wat weg van Knofjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:00 schreef flugeltje het volgende:
Uit lurkstand kruipt...
[..]
Ik wilde de opmerking niet maken
Als we dan toch allemaal kjoet gaan lopen doen hier...
[ afbeelding ]
slappe peni!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef chacama het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet zo'n moeite mee.... helaas geldt het alleen voor 'harde' voorwerpen.
"Rode laarsjes voor in de regen'
Geen idee...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Moest je zo huilen omdat je laarsjes veel te groot waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Jeetje dat is dus echt sprekend!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
2!
met elin ernaast (was toen om te vergelijken, maar elin nu, lijkt zoveel meer)
Wat een mooie fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:00 schreef flugeltje het volgende:
Uit lurkstand kruipt...
[..]
Ik wilde de opmerking niet maken
Als we dan toch allemaal kjoet gaan lopen doen hier...
[ afbeelding ]
wauw een gezicht, het is dat je ziet dat de rechter foto ouder is, anders zou ik het verschil amper zienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
2!
met elin ernaast (was toen om te vergelijken, maar elin nu, lijkt zoveel meer)
wat zij zegt!quote:
En niet zo'n beetje ook!quote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:21 schreef Kleurdoos het volgende:
whaha ik hoefde niet eens omhoog te scrollen om te zien dat t bix was, een vrouwenpiet
[easygoing]Billendoekjes![/easygoing]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz iemand een tip om watervaste stift van t gezicht van kindjes van 2 te krijgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |