Nah, het wordt een beetje een gokspelletje zo. Deze zat er dicht genoeg bij, het zijn the Polecats.quote:
quote:
Nee, toch wel iets bekender.quote:
quote:
It wasn't mequote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef MadMaster het volgende:
NBDBD heb ik de bandnaam hier voor mijn vakantie nog zien posten en a.s. vrijdag bezetten ze het podium waar eind oktober de jury van de Nationale Popquiz meestal verblijft...
Ook niet van je boekenlijst Engels?quote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook niet van je boekenlijst Engels?
Idd typisch zo'n Skabandjesnaamquote:
Ik ging enkel op jouw hint af,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd typisch zo'n Skabandjesnaam
Dat mag, ik dacht het iets makkelijker zou zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Als je geen goeie hints meer weet, kan ik er nog wel 1 geven, Felagund.
Slaughterhouse 5?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, die hint heb ik al zo'n beetje gegeven. Bekende WW II roman.
Nee, titel bevat overigens wel een cijfer.quote:
Nee, een getalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, titel bevat overigens wel een cijfer.
quote:"We did bits in Moscow for thevideo simply because we were going to Moscow for the launch of Russian MTV It was just a coincidence, and we thought, 'Where do you go when you're East? You
, so we did some filming in Red Square, pointing. But according to this artist we know in Russia, people thought that we had done a song that was based on the Soviet national anthem, and these Hungarian fans wrote to us and said, 'I hear this song and I am frightened,' because they thought it was suggesting that the Russians should invade Eastern Europe again, because they would
. Maybe that's why the Russians like it."
quote:We share the same biology
Regardless of ideology
What might save us, me, and you
n00bie +2quote:
Nou was niet op school, maar in een bandje voor the Police, maar de rest klopt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:30 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Hij had vroeger op school vaak een shirt/trui (?) aan met gele en zwarte strepen. Leek op een bij/wesp dus...
Nog een verlate Iggy +2quote:
Dat is volgens mij van MARRS, maar dat vroeg ie niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:40 schreef ranja het volgende:
Pump Up the Volume? Alleen geen idee van wie dan.
Pump Up the Volume klinkt in het Marrs nummer toch wel als sample dus zal toch ergens vandaan komen lijkt mij. Bovendien stond al in de vraag dat er een ander nummer met dezelfde titel was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Daarbij zei ik over Public Enemy en die andere dat het in de goede richting was. Daarmee doelde ik op het genre...
Is uiteraard ook een sample, want het hele nummer bestaat uit samples. Goed punt, ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Pump Up the Volume klinkt in het Marrs nummer toch wel als sample dus zal toch ergens vandaan komen lijkt mij. Bovendien stond al in de vraag dat er een ander nummer met dezelfde titel was.
Hoewel een orgineel in 1988 dan wel vrij laat is.
Wie ?quote:underwent several genre (and line-up) changes during its 7-year existence (1984–1991), from old school hip hop to electro funk to house music, but the group is primarily remembered for its original, heavily synthesized blend of old school hip-hop and electro funk.
Mantronix it is...quote:Mantronix
Die zijn nooit op het Songfestival geweest.quote:
Het album heet Electric warrior.quote:
Conny Vandenbos.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik weet wel de Nederlandse inzending van 1965.
Damn, dan was de vraag dus eigenlijk ook voor Blogman.quote:
Welk lied van wie?quote:You're my knight in shining armour
chase the devil and the dragons away.
From manana to manana do I am love you
yes I do do.
Eerder British pop/R&b nummer uit 1986...quote:do I am love you
Vast iets nederlands uit de 60's
Dan valt Hasta Manana van ABBA af...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef pipster het volgende:
[..]
Eerder British pop/R&b nummer uit 1986...
Nee, die andere, hun grootste hit in the UK.quote:All Fall Down ?
Blogman +1+1=2quote:Rain or Shine dan.
Dit is de origineel Engelse tekst van een heel bekend Nederlands nummer. Welk Nederlands nummer van wie wordt hiermee bedoeld ?quote:Telling me just what a fool I've been
I wish that it would go and let me cry in vain
And let me be alone again
The only girl I care about has gone away
Looking for a brand new start
But little does she know
That when she left that day
Along with her she took my heart
NoobdeNijs +2quote:Ritme van de regen van Rob de Nijs
quote:is een Duitse Eurodance-act die bestaat uit het producersduo Manuel Reuter (DJ Manian) en Yann (Yanou). Yanou had eerder een kleine hit in Nederland met het nummer 'On & On' (feat. Do) en werkte samen met DJ Sammy aan de grote hit 'Heaven' (eveneens feat. Do/cover van Bryan Adams). Volgens hem zat vooral Yanou achter 'Heaven' en had DJ Sammy er weinig mee te maken gehad.
Naast deze jonge producers bestaatuit de zangeres Natalie Horler (Bonn, 23 september 1981), een Duitse met Engelse ouders. Door haar vader, die jazzmuzikant is, kwam ze al op jonge leeftijd in aanraking met muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Liverpool, lijkt me...quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:16 schreef bukgeit het volgende:
Dag vraag.
In welke stad ontmoetten Paul McCartney en John Lennon elkaar voor het eerst?
de neus lijkt mij lenny kravitzquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:16 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Bon Jovi, Lenny Kravitz, Enrique Iglesias?
quote:
quote:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef bukgeit het volgende:
Met dank aan de nieuwe OOR (pagina 107) zeg ik: Dan Mangan. Maar ben niet zeker.
Heeft Ranja dus wel of niet de punten ?quote:Mijn American Music Club klopt ook niet.
The Beatles - Hey Judequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Beregd het volgende:
the beatles - penny lane
the beatles - michelle
the beatles - yesterday
the beatles - she loves you
the beatles - help
Het staat er, dus zal het wel zo zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:18 schreef Blogman het volgende:
[..]
Heeft Ranja dus wel of niet de punten ?
En hij telt nog af...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik vond het nog zo'n mooie
maar er komt een well voor, zie ik...
Ik moest ze allemaal opzoeken en de laatste kan ik niet eens vinden, maar het zal wel goed zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:33 schreef bukgeit het volgende:
The Clientele - Bookshop Casanova
Tindersticks - Another Night In
Yo La Tengo - Tom Courtenay
Crystal Castles - Alice Practice
Pictureplane - Goth Star
nog niet goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef pipster het volgende:
Mike Oldfield - Tubular Bells
Nova - Aurealis
Electronica's - Vogeltjesdans
Shadows - Apache
PPK - resurrection
pipster +2quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef pipster het volgende:
Mike Oldfield - Tubular Bells
Nova - Aurora
Electronica's - Vogeltjesdans
Shadows - Apache
PPK - resurrection
JM Jarre - Oxygen IV
en die Conquest of Paradise zit toch wat teveel gehum in om echt instrumentaal te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:12 schreef Beregd het volgende:
had er maar drie waarvan pipster er al twee noemde...
Ja, de vogeltjesdans is een stuk minder irritantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:05 schreef pipster het volgende:
Brrrrr, de Safri Duo, die had ik uit mijn geheugen verbannen, wat een irritant nummer was dat zeg.
Ranja +2quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is het Popcorn, heeft op 1 gestaan in 3 versies tegelijk:
- Hot Butter
- Popcorn Makers
- Anarchic System
van wie de hoes is weet ik niet
De versie van Hot Butter haalde volgens mij de #1 positie, daar is de getoonde cover ook van.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:34 schreef ranja het volgende:
Voor mij de bekendste die van de Popcorn Makers. Heb ik ook op 7" maar zonder 'picturesleeve'.
Ze stonden gezamelijk op 1 volgens alle hitdossiers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef MadMaster het volgende:
De versie van Hot Butter haalde volgens mij de #1 positie, daar is de getoonde cover ook van.
Blijft een magistraal nummer...
Destijds in de platenzaak op de Top 40-plank niet, daar stonden ze apart.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze stonden gezamelijk op 1 volgens alle hitdossiers.
Ja, sorry hoor. ik ging er van uit dat het punt al vergeven was, en postte daarom maar mijn ingevingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:07 schreef ranja het volgende:
Mark als je nou een 5e bedacht had en dan pas gepost had had je een punt kunnen verdienen
Nu is het een zootje. Ik heb nog van niemand 5 goede. Had ik er echt weer bij moeten zeggen van alleen lijstjes van 5?
Ik trap wel af:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef ranja het volgende:
Degene die de 10e juiste noemt krijgt de punten. (Je hoeft dit keer dus geen complete lijstjes te posten)
4 goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik trap wel af:
Bohemian Rhapsody - Queen
De Meeste Dromen Zijn Bedrog - Marco Borsato
My Heart Will Go On - Celin Dion
Everything I Do (I Do It For You) - Bryan Adams
Conquest Of Paradise - Vangelis
Time Of My Life - Bill Medley & jennifer Warnes
Edit:
Stayin' Alive - Bee Gees
You're the One That I Want - John Travolta & Olivia Newton John
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:42 schreef pipster het volgende:
Hmm now playing op F***ing 538, Bruno Mars met Grenade, maar The way you are, die stond ook wel erg lang op 1.
allemaal nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Puff Daddy -I'll Be Missing You
Jody Bernal - Que Si, Que No
Amy MacDonald - This is The Life
O-Zone - Dragostea Din Tei
Oh, gemist, laatste post van de vorige pagina (bij mij).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarvan er 1tje volgens mij al genoemd is..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:41 schreef iggyinthehouse het volgende:
No More Boleros van Gerard Joling?
Hazes en Joling - Blijf Bij Mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:30 schreef ranja het volgende:
Nog 4: 3
Nog 1 11 weken, een nederlands duet
quote:
sympathiekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:22 schreef ranja het volgende:
Ja, dat heb ik net gezien...ik doe even niet mee.
Hoi NKquote:
Volgens mij is die goedquote:
gecheckt en lijkt me goedquote:
+ nog 1 = 2quote:gecheckt en lijkt me goed
Noa0501 + 1
Band klopt, nu de nummers nog.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:26 schreef Blogman het volgende:
Ok, Boom, Boom, Boom, We Like to Party, Uncle from Brazil, We're Going to Ibiza, maar wat was die laatste ook alweer ?
Zo is hij goed, alleen was het To Brazil ipv Uncle From Brazilquote:
Kiss kwam een paar weken daarna binnen toen We're Going to Ibiza eruit wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We're going to Ibiza
Boom Boom Boom Boom
We Like to Party
Up and Down
Kiss (When (where?) the Sun don't Shine)
Uncle from Brazil
edit: ow 5
Uncle eraf
!!!quote:Nakatomi?
Van mij mag je de punten uiteraard.quote:Gelukkig geen discussie over wie de 5 nu volmaakte en gewoon een vraag voor 2 punten, nu het nog kan..zo mag ik het graag zien.
quote:In April 2010,revealed to Billboard.com that he and
broached the idea of a
reunion in 2011. He explained, "I could lie to you and say 'Not in a million years,' but...if
wasn't tied up with Gorillaz it might happen this year.
has looked at me and said, 'Maybe next year,' but who knows. I've got to admit that in the past I'm not a great one for reformations; I always think if you're lucky in life, you get a window of opportunity, use it to the best of your ability and then fuck off and let someone else have their turn. But here I am 25 years down the line considering the thing."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |