SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze is echt kklelijk boyquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:04 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
ze is echt kklelijk boy [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
Een kloon van Steffi Graff meer is die hoer niet
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Viesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Gadverdamme wat een lelijke vette snol hey
Deze man spreekt keihard de waarheid mang.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:25 schreef marcel-o het volgende:
zeggen dat zij lelijk is(terwijl je fappend op je zolderkamertje zit)
[ afbeelding ]
homo's
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:25 schreef marcel-o het volgende:
zeggen dat zij lelijk is(terwijl je fappend op je zolderkamertje zit)
[ afbeelding ]
homo's
Deze mannen begrijpen hetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Deze man spreekt keihard de waarheid mang.
die moet je zelf op pompe met je slangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Frummpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DubbelklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede morgen/middag/avond/nacht![]()
The Pain Game is mooi leedvermaak
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.![]()
Toffe gastquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:28 schreef UnitedStates het volgende:
Ik kijk dit programma niet en dat heeft maar 1 reden.
[ afbeelding ]
Er zijn slechtere presentatoren, Jeroen v. d. Boom, die kale van de Lama's die andere dude bij WipeOut.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ze hadden hem maar fijn op dat kut eiland moeten laten zitten.Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Ruben van der Meer is ook geen echte presentator, die Weening wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Er zijn slechtere presentatoren, Jeroen v. d. Boom, die kale van de Lama's die andere dude bij WipeOut.![]()
Weening is wel een baas hoor.
Hij doet ook gewoon mee die spellen jwz bij dat programma
Neem nou eens ;
Martijn krabbé
Henk jan smits
Tooske
Nance
Wendy van Dijk
Yolanthé
Quinty Trustfull
Danny de Munk
Victor Reinier
etc etc.
Die kunnen daar mooi een puntje aan zuigen
hihi ik zei zuigen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Die klaasquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Er zijn slechtere presentatoren, Jeroen v. d. Boom, die kale van de Lama's die andere dude bij WipeOut.
irritant ventje welOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!![]()
Yolanthe etc staan er om te staan en om naar gekeken te worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef Pixie. het volgende:
Weening is wel een baas hoor.
Hij doet ook gewoon mee die spellen jwz bij dat programma
Neem nou eens ;
Martijn krabbé
Henk jan smits
Tooske
Nance
Wendy van Dijk
Yolanthé
Quinty Trustfull
Danny de Munk
Victor Reinier
etc etc.
Die kunnen daar mooi een puntje aan zuigen
hihi ik zei zuigen
Dennis Weening is gewoon een rasmongool![]()
![]()
Agh ieder zijn meningquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:05 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Yolanthe etc staan er om te staan en om naar gekeken te worden.
Dennis Weening is gewoon een rasmongool
Ik vind het een toffe peer
Hij past wel bij die Pain gamequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Agh ieder zijn mening
Ik vind het een toffe peerlolquote:
Wat een engerds op die website zegquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.fleurvosse.nl/?tag=the-pain-game
Met daarin de link naar Fok![]()
Hier zou ik dr wel in dr grot willen roeren though
Ik dacht even dat het Fergie was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:08 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wat een engerds op die website zeg
Hier zou ik dr wel in dr grot willen roeren though
[ afbeelding ]
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Waag het niet om kritiek te hebben op Dennis!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:28 schreef UnitedStates het volgende:
Ik kijk dit programma niet en dat heeft maar 1 reden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is wat mij betreft de beste mol ooit (uit het programma Wie Is De Mol? dus), en dat heeft hem onschendbaar gemaakt.
Iedereen die kritiek heeft op Dennis, krijgt met mij te maken.![]()
![]()
En ik ben heel eng.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
vrouwenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waag het niet om kritiek te hebben op Dennis!![]()
![]()
Hij is wat mij betreft de beste mol ooit (uit het programma Wie Is De Mol? dus), en dat heeft hem onschendbaar gemaakt.
![]()
En ik ben heel eng.![]()
![]()
Klets niet, beste Mol was Inge.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waag het niet om kritiek te hebben op Dennis!![]()
![]()
![]()
En ik ben heel eng.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
quote:
Inge was een van de slechtse mollen ooit. Voerde bijna niks uit (Nadja deed al het werk) en werd redelijk snel ontmaskerd door de kijkers thuis.
Dennis.![]()
![]()
Nadja zorgde inderdaad wel voor het nodige vermaak in dat jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 16:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inge was een van de slechtse mollen ooit. Voerde bijna niks uit (Nadja deed al het werk) en werd redelijk snel ontmaskerd door de kijkers thuis.
Dennis.![]()
![]()
Dat moment waarin Nadja het vrijstellingstentje van Inge induikt is nog steeds een van de mooiste momenten van Wie is de Mol?
Nico was trouwens de slechtste Mol
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Nadja vond ik zo verschrikkelijk irritant ... ik heb regelmatig scheldwoorden geroepen naar m'n scherm.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nadja zorgde inderdaad wel voor het nodige vermaak in dat jaarDat moment waarin Nadja het vrijstellingstentje van Inge induikt is nog steeds een van de mooiste momenten van Wie is de Mol?
Nico was trouwens de slechtste Mol
Nadja en Eva op het vlot was trouwens wel erg grappig ... vooral Karels woorden achteraf: "Wat hebben jullie in godsnaam al die tijd gedaan? Jullie nagels gevijld?"
En natuurlijk het gekibbel van Renate en Dick op het vlot.
Grappigste Wie Is De Mol? moment tot nu toe komt wat mij betreft uit seizoen 8, aflevering 4.
Dennis en Patrick krijgen de opdracht over Prinsjesdag, wat best een makkelijke vraag was.
Die hele lange stilte als ze het antwoord niet weten ... ik lig elke keer weer dubbel als ik dat terugzie.
Ik vond Nadja geweldig. Eva ook trouwens. Eva vooral tijdens die opdracht met die tempel, toen ze de hele tijd Menno na deedquote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nadja vond ik zo verschrikkelijk irritant ... ik heb regelmatig scheldwoorden geroepen naar m'n scherm.
Nadja en Eva op het vlot was trouwens wel erg grappig ... vooral Karels woorden achteraf: "Wat hebben jullie in godsnaam al die tijd gedaan? Jullie nagels gevijld?"
En natuurlijk het gekibbel van Renate en Dick op het vlot.
Grappigste Wie Is De Mol? moment tot nu toe komt wat mij betreft uit seizoen 8, aflevering 4.
Dennis en Patrick krijgen de opdracht over Prinsjesdag, wat best een makkelijke vraag was.
Die hele lange stilte als ze het antwoord niet weten ... ik lig elke keer weer dubbel als ik dat terugzie.
De grappigste opdracht die ik me uit seizoen 8 kan herinneren is die in het cruise ship, toen Regina en Patrick als twee kleuters door die portofoon zaten te kletsen, en ook die opmerking van Edo toen, geweldig
Of Marc-Marie bij die opdracht dat Yvonne en Isabelle moesten gaan duiken en bij elk plaatje een persoon moesten binden, en dat Isabelle toen maar door bleef roepen en dat Marc-Marie toen boos werd
Dit. Gerriequote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
Ze doet me denken aan Gerrie alleen een tikkie lelijker.Fleur
Of toch du vader?![]()
Edo:"Zullen we een theekransje houden over de portofoon? "quote:Op zondag 19 juni 2011 16:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vond Nadja geweldig. Eva ook trouwens. Eva vooral tijdens die opdracht met die tempel, toen ze de hele tijd Menno na deed
De grappigste opdracht die ik me uit seizoen 8 kan herinneren is die in het cruise ship, toen Regina en Patrick als twee kleuters door die portofoon zaten te kletsen, en ook die opmerking van Edo toen, geweldig
Of Marc-Marie bij die opdracht dat Yvonne en Isabelle moesten gaan duiken en bij elk plaatje een persoon moesten binden, en dat Isabelle toen maar door bleef roepen en dat Marc-Marie toen boos werd
Isabelle: "Yvonne is eigenwijs. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS."
Marc-Marie: "Ja, Yvonne is eigenwijs, we weten het."
Isabelle: "YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS." '
In seizoen 9 vooral de uitspraken van Sanne Vogel:
"Ik wil vandaag mijn blauwe broekpak aan."
Ik heb nooit wie is de mol gekeken
Ben ik nu een slecht mens ?
Geen Wie is de Mol kijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef Pixie. het volgende:
Ben ik nu een slecht mens ?__!
Of toch du vader?![]()
Isabelle: "MARC-MARIE IS GEDULDIG, MARC-MARIE IS GEDULDIG, MARC-MARIE IS GEDULDIG."quote:Op zondag 19 juni 2011 16:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edo:"Zullen we een theekransje houden over de portofoon? "
Isabelle: "Yvonne is eigenwijs. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS."
Marc-Marie: "Ja, Yvonne is eigenwijs, we weten het."
Isabelle: "YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS. YVONNE IS EIGENWIJS." '
In seizoen 9 vooral de uitspraken van Sanne Vogel:
"Ik wil vandaag mijn blauwe broekpak aan."
Marc-Marie: "Jaaaaaaa, en ook heel boos!"
*vijf seconden stil*
Marc-Marie: "Als ze het nou nog één keer zegt..."
Isabelle: "MARC-MARIE IS GEDULDIG, MARC-MARIE IS GEDULDIG, ZWAAI MET DE DOEK ALS JE ME HOORT."
Geweldig
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:29 schreef Pixie. het volgende:
Ben ik nu een slecht mens ?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FLEUR NAAKT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amateur, ik heb de echte naaktpics gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
Amateur, ik heb de echte naaktpics gevonden.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist dat Forum mensen altijd de grootste zeikerd zijn die er bij lopen maar kom op zeg.. Wat heeft Fleur jullie misdaan om haar een snol en lelijk te noemen.. Vooral CyberJesus met je achterlijke gebruikersnaam.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef lromeijn het volgende:
Ik wist dat Forum mensen altijd de grootste zeikerd zijn die er bij lopen maar kom op zeg.. Wat heeft Fleur jullie misdaan om haar een snol en lelijk te noemen.. Vooral CyberJesus met je achterlijke gebruikersnaam.___!!
LEAVE FLEUR ALONEquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef lromeijn het volgende:
Ik wist dat Forum mensen altijd de grootste zeikerd zijn die er bij lopen maar kom op zeg.. Wat heeft Fleur jullie misdaan om haar een snol en lelijk te noemen.. Vooral CyberJesus met je achterlijke gebruikersnaam._!!
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Lawdie lawd, iemand heeft lange tenen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef lromeijn het volgende:
Ik wist dat Forum mensen altijd de grootste zeikerd zijn die er bij lopen maar kom op zeg.. Wat heeft Fleur jullie misdaan om haar een snol en lelijk te noemen.. Vooral CyberJesus met je achterlijke gebruikersnaam.
even zoeken wat ik ook alweer gepost heb.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef lromeijn het volgende:
Ik wist dat Forum mensen altijd de grootste zeikerd zijn die er bij lopen maar kom op zeg.. Wat heeft Fleur jullie misdaan om haar een snol en lelijk te noemen.. Vooral CyberJesus met je achterlijke gebruikersnaam.quote:quote:
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Kijk hier hebben we de zus van Fleur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef lromeijn het volgende:
Ik wist dat Forum mensen altijd de grootste zeikerd zijn die er bij lopen maar kom op zeg.. Wat heeft Fleur jullie misdaan om haar een snol en lelijk te noemen.. Vooral CyberJesus met je achterlijke gebruikersnaam.![]()
Wat doe jij nou weer uit de keukenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef lromeijn het volgende:
Ik wist dat Forum mensen altijd de grootste zeikerd zijn die er bij lopen maar kom op zeg.. Wat heeft Fleur jullie misdaan om haar een snol en lelijk te noemen.. Vooral CyberJesus met je achterlijke gebruikersnaam..
Anonieme tievesclown
Forum Opties Forumhop: Hop naar: