ow dus de rest van de dag kan jij chillenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, voor de ingang van een attractiepark..
Gotta love Diabetes Type 2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal is het de hele bus die aan de buschauffeur vertelt dat ze moeten pissen.
Uurtje of wat, daarna andere taken, maar daar begin ik pas rond 13:00 mee, nu even chillen, straks gratis koffie halen binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow dus de rest van de dag kan jij chillen
Ach, in dit geval kiezen of delen, jij moet weg dus dat hebben ze dan even te accepterenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt ja maar dan kan men ook geen verzoekjes doen.
Ik heb één of andere Logitech game lasermuis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet ook geen goeikope wibra muis gebruiken![]()
???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef ToT het volgende:
Hey het probleem met het verspringende beeld is trouwens verdwenen!
Gisteren had ik (en meerderen) het probleem dat het beeld continu terug sprong naar ergens halverwege het topic.quote:
Heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren had ik (en meerderen) het probleem dat het beeld continu terug sprong naar ergens halverwege het topic.
Dat was echt héél irritant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren had ik (en meerderen) het probleem dat het beeld continu terug sprong naar ergens halverwege het topic.
Nergens last van gister niet en nu nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, dat is vervelend. Ik heb hier nergens last van iig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Done!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:47 schreef TWP het volgende:
Ja ik heb het probleem ook nog. Toch maar weer alles op dezelfde pagina zetten.
Heb ik ook last van, je kan wel bij advanced settings je micrfoon instellen en dan als apart deck instellen. Dan kaakt hij het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef ToT het volgende:
De krakende microfoon in VDJ heb ik trouwens ook nog niet opgelost!
Hoe stel je hem als apart deck in dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, je kan wel bij advanced settings je micrfoon instellen en dan als apart deck instellen. Dan kaakt hij het niet.
Bij welk park sta je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goh, park is net een uurtje open en 80% van de kinderen hier is al nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |