Verschrikkelijke actie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef MYV het volgende:
ONZ RadioDAT IK DAAR OOIT EEN JINGLE VOOR HEB INGESPROKEN
wat doe je nog wakker danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef MYV het volgende:
ONZ RadioDAT IK DAAR OOIT EEN JINGLE VOOR HEB INGESPROKEN
hoezo niet kunnen slapen dan?quote:
start op tumblr.com , je verveelt je nooit meerquote:
Wat de neuk is Tumbel Tumbr Tumblr *kutwoordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
start op tumblr.com , je verveelt je nooit meer.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
start op tumblr.com , je verveelt je nooit meer.
Ik ga je zo vastbinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben braaf. Vooral als vrouwen mij vertellen wat te doen.
Slaafse persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben braaf. Vooral als vrouwen mij vertellen wat te doen.
inderdaad, daarnaast hoort het gewoon niet. Behalve tijdens oktoberfest dat mag want duitsers zijn anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef MYV het volgende:
Zag net zo een meisje bier drinken. Meisjes die bier drinkenDaar gaat je kut van stinken zeggen ze.
Nee het mag helemaal niet, nooit. Of hebben die Duitse wijfen dan testostoron teveel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, daarnaast hoort het gewoon niet. Behalve tijdens oktoberfest dat mag want duitsers zijn anders.
Die zoek je maar op Google.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
BAM waar zijn die tieten
Goede TT trouwens
Ze mogen wel bier brengen daarzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, daarnaast hoort het gewoon niet. Behalve tijdens oktoberfest dat mag want duitsers zijn anders.
kind had zeker geen geld en komt uit een boerendorpquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef MYV het volgende:
Zag net zo een meisje bier drinken. Meisjes die bier drinkenDaar gaat je kut van stinken zeggen ze.
si. En de kansen dat je de Duitse wafel mag besproeien met slagroom is nihiel. Dus dan ruik je dat toch niet :").quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee het mag helemaal niet, nooit. Of hebben die Duitse wijfen dan testostoron teveel?
Ik hoopte ze hier te vindenquote:
Sowieso duitse wafelsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
si. En de kansen dat je de Duitse wafel mag besproeien met slagroom is nihiel. Dus dan ruik je dat toch niet :").
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, ik wil een tedere franse. wel een nieuwe, niet eentje van 1990 < want die weten niet wat skeeren onder de okkies is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Sowieso duitse wafelsDuitsers zijn allemaal behaard en daar knap ik op af menn
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:38 schreef JJH het volgende:
[..]Die van je zusje niet van je omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Franse chicksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom, ik wil een tedere franse. wel een nieuwe, niet eentje van 1990 < want die weten niet wat skeeren onder de okkies is.
Hey pokerbabequote:
Hoi Stok.quote:
Aangenaam kennis te maken, madame.quote:
Mooi meisje ben je wel btw. Kijk maar uit. Heel maagdelijk FOK! komt over je heen gewalst. Ben er gelukkig van af. Of van die vieze pedofielen als _Fonzquote:
Ja, maar foks bant alle keizer mensen en dan krijgen we kinderen als utopie voor terugquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:40 schreef MYV het volgende:
Serieus in die oude tijden was NB zo veel leuker
Utopie is niks bij Snaavelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, maar foks bant alle keizer mensen en dan krijgen we kinderen als utopie voor terug.
_Fonzie bear heeft dan ook een verbanning volgens mij, sowieso in het fotoboek dacht ik. Gewoon, omdat virtuele verkrachter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef MYV het volgende:
[..]
Mooi meisje ben je wel btw. Kijk maar uit. Heel maagdelijk FOK! komt over je heen gewalst. Ben er gelukkig van af. Of van die vieze pedofielen als _Fonz
Of die nieuwe Sociosquote:
bijna iedereen ja. Niet haten op onze gemeenschap. foks is er voor jou en voor mij. In makkelijke en in kak tijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:44 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk is iedereen op FOK! pure kanker. Daarom zitten ze ook op FOK! de maatschappij accepteert dit niet.
Zelfs met de mensen waar niets mis mee lijkt te zijn blijkt uiteindelijk wel iets mis. FOK! trekt het aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:44 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk is iedereen op FOK! pure kanker. Daarom zitten ze ook op FOK! de maatschappij accepteert dit niet.
Het is beter zo. Ik hoef die kneus niet te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef napoleonfour het volgende:
ik had snaavel gifs, maar gifsoup account kwijt
Ik moet er soms wel om lachen om bepaalde PM's enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef MYV het volgende:
[..]
Mooi meisje ben je wel btw. Kijk maar uit. Heel maagdelijk FOK! komt over je heen gewalst. Ben er gelukkig van af. Of van die vieze pedofielen als _Fonz
Stiekem ben ik ook super lekker alleen doe ik mijzelf voor als jongen zodat ik geen kansloze pms krijg. echt verhaal daarom;quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet er soms wel om lachen om bepaalde PM's enzo.
FOK! is gewoon kut. maar toch ben ik er. Het trekt me aan. Ik ben een vliegje in het web mennn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef TonnyLoorbach het volgende:
Met sommige mensen is niets mis wel, maar die weten wel, of hebben een verbanning. Eigenlijk krijg je op dit forum sowieso een verbanning als je niet meedoet met de achterlijkheid alhier.
En jij moet eens gezellig meeposten of optyfen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef TonnyLoorbach het volgende:
Met sommige mensen is niets mis wel, maar die weten wel, of hebben een verbanning. Eigenlijk krijg je op dit forum sowieso een verbanning als je niet meedoet met de achterlijkheid alhier.
Ik kom soms ook weer opeens even terug, zoals vandaag. Dan zie ik de achterlijkheid weer, ben ik blij dat ik een verbanning heb van deze plek en ga ik weer weg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:48 schreef MYV het volgende:
[..]
FOK! is gewoon kut. maar toch ben ik er. Het trekt me aan. Ik ben een vliegje in het web mennn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En jij moet eens gezellig meeposten of optyfen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En jij moet eens gezellig meeposten of optyfen.
Wat vind jij een nerd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:50 schreef MYV het volgende:
Die zogenaamde Keizers hier zijn in het echt gewoon zielige nerdjes. Mark my Words.
Zeker geen winnaars in Google.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:50 schreef MYV het volgende:
Die zogenaamde Keizers hier zijn in het echt gewoon zielige nerdjes. Mark my Words.
quote:
haha god was geen nurd haha nee grapje alles. hier snavelquote:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:
drop gewoon fok.rar hier. vonnes fotos allesquote:
Was een blog begonnen met wat foto's van haar uit de FOK!rar erop, dat mocht blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eh wtf. kreeg je mail? :"). Vraag dan welk strafbaar feit.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:02 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Was een blog begonnen met wat foto's van haar uit de FOK!rar erop, dat mocht blijkbaar niet.
Ze is zelf bejaard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. ze is toch zelf zo dom geweest om die fotos online te zetten
. Tevens alsof die bejaarden bij haar interwebs hebben.
Geen idee, fijn om te zien zijn ze ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:07 schreef monkyyy het volgende:
Waarom heeft ze in godsnaam die foto's gemaakt?
Ik word er ook niet heel blij van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:07 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Geen idee, fijn om te zien zijn ze ook niet.
baybayquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:09 schreef MYV het volgende:
Liefste schattigste suikersnoepjes van me, Ik ga wer slapenBubaiii.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:09 schreef MYV het volgende:
Liefste schattigste suikersnoepjes van me, Ik ga wer slapenBubaiii.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Handheld consoles.quote:
Gameboyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Handheld consoles.
Nooit gehad, en ik vind het over het algemeen teveel geld voor een opgevoerde gameboy.
O deze gaat de 3DS zo hard (anaal) vernederenquote:
Ik heb er geen ervaring mee. Ook 3d?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O deze gaat de 3DS zo hard (anaal) vernederen.
3D en touchscreen alles maar niet op een gay manier zoals Nintendoquote:
En dat van Nintendo schijnt al goed te zijn. We zullen zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3D en touchscreen alles maar niet op een gay manier zoals Nintendo
quote:
quote:
quote:
Barneyquote:
quote:
Dom wijf ofniequote:
Bah zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:05 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Over prettig wakker worden gesproken.
quote: