Verschrikkelijke actie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef MYV het volgende:
ONZ RadioDAT IK DAAR OOIT EEN JINGLE VOOR HEB INGESPROKEN
wat doe je nog wakker danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef MYV het volgende:
ONZ RadioDAT IK DAAR OOIT EEN JINGLE VOOR HEB INGESPROKEN
hoezo niet kunnen slapen dan?quote:
start op tumblr.com , je verveelt je nooit meerquote:
Wat de neuk is Tumbel Tumbr Tumblr *kutwoordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
start op tumblr.com , je verveelt je nooit meer.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
start op tumblr.com , je verveelt je nooit meer.
Ik ga je zo vastbinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben braaf. Vooral als vrouwen mij vertellen wat te doen.
Slaafse persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben braaf. Vooral als vrouwen mij vertellen wat te doen.
inderdaad, daarnaast hoort het gewoon niet. Behalve tijdens oktoberfest dat mag want duitsers zijn anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef MYV het volgende:
Zag net zo een meisje bier drinken. Meisjes die bier drinkenDaar gaat je kut van stinken zeggen ze.
Nee het mag helemaal niet, nooit. Of hebben die Duitse wijfen dan testostoron teveel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, daarnaast hoort het gewoon niet. Behalve tijdens oktoberfest dat mag want duitsers zijn anders.
Die zoek je maar op Google.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef Stokstaart het volgende:
BAM waar zijn die tieten
Goede TT trouwens
Ze mogen wel bier brengen daarzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, daarnaast hoort het gewoon niet. Behalve tijdens oktoberfest dat mag want duitsers zijn anders.
kind had zeker geen geld en komt uit een boerendorpquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef MYV het volgende:
Zag net zo een meisje bier drinken. Meisjes die bier drinkenDaar gaat je kut van stinken zeggen ze.
si. En de kansen dat je de Duitse wafel mag besproeien met slagroom is nihiel. Dus dan ruik je dat toch niet :").quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee het mag helemaal niet, nooit. Of hebben die Duitse wijfen dan testostoron teveel?
Ik hoopte ze hier te vindenquote:
Sowieso duitse wafelsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
si. En de kansen dat je de Duitse wafel mag besproeien met slagroom is nihiel. Dus dan ruik je dat toch niet :").
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, ik wil een tedere franse. wel een nieuwe, niet eentje van 1990 < want die weten niet wat skeeren onder de okkies is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Sowieso duitse wafelsDuitsers zijn allemaal behaard en daar knap ik op af menn
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:38 schreef JJH het volgende:
[..]Die van je zusje niet van je omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Franse chicksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom, ik wil een tedere franse. wel een nieuwe, niet eentje van 1990 < want die weten niet wat skeeren onder de okkies is.
Hey pokerbabequote:
Hoi Stok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |