Kun jij niet een dag het ouderlijk toezicht over bella op je nemen?quote:
Matt Bianco?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Who's side are you oooooooooooooooooooooooooooon?
Ik ben ook aan m'n laatste bezig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:10 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem er nog eentje en dan ga ik slapen.
» Er is al 193 dagen niet in dit topic gepost.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
[ur=http://forum.fok.nl/topic/1560675]Deze[/utl] hè, is nog steeds open.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
» Er is al 193 dagen niet in dit topic gepost.
Is dat alweer zo lang geleden?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
[ur=http://forum.fok.nl/topic/1560675]Deze[/utl] hè, is nog steeds open.
Wiesoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarmee zul je het topic laten overlijden.
Is dat zo'n buikverdikkend drankje, ook wel bier genoemd?quote:
Yepquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat zo'n buikverdikkend drankje, ook wel bier genoemd?
Doe het subtiel en het komt vast goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, dan zien mods het en die willen geen bagger in ttk.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ga d'r nog een keer overheen en dan mag ze weer naar huis toe.
Maar volgens mij denken ze dat we serieus zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, dan zien mods het en die willen geen bagger in ttk.
Nee!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar volgens mij denken ze dat we serieus zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij haalt ze in huis?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan laat ik het rusten, als een monument opgezet voor de WWII, glooiend in de morgenzon, onverschrokken.quote:
Geleerd van de beste natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:18 schreef Rauzer het volgende:
Maar Bellababe, je hebt weer professioneel over mijn uitnodiging heen gelezen!
Waar woon je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:18 schreef Rauzer het volgende:
Maar Bellababe, je hebt weer professioneel over mijn uitnodiging heen gelezen!
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet als je eerst bij JJH op bezoek gaat!
quote:
Geen idee hoe het is om buiten de randstad in NL te wonen eigenlijkquote:
Vooral rustiger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe het is om buiten de randstad in NL te wonen eigenlijk
Ruimtelijk, geen fakking flats en hoofddoekjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe het is om buiten de randstad in NL te wonen eigenlijk
Dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je precies woont. Ik kan me voorstellen dat Meppel 'drukker' is dan bijvoorbeeld Bloemendaalquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ruimtelijk, geen fakking flats en hoofddoekjes
Dat klinkt alsof er meer racisme zou zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is een grap tussen Benny en mij!quote:
Wat een verademingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten de randstad heb je ook meer dan genoeg flats.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, want dat 'vraagstuk' is hier niet aan de orde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er meer racisme zou zijn
Nee, is ook. Maar Drenthe is zo... ja. Niets eigenlijk.quote:
Hoofddoekjes zou ik wel missen. Ik zag er laatst één met hoge hakken, kort rokje en hoofddoekjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik keek even uit mijn eigen raam... schaapjes, molens etc..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Buiten de randstad heb je ook meer dan genoeg flats.
Nou, ik heb geen mening over je politieke voorkeur hoor. Ik krijg alleen dan de indruk dat die gemeenschappen meer besloten zijn zeg maarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, want dat 'vraagstuk' is hier niet aan de orde.![]()
En ik stem PvdA, geen paniek.
Drente is hartstikke tof. Vooral als wij er zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, is ook. Maar Drenthe is zo... ja. Niets eigenlijk.
Dat filmpje van Yolanthe zeker?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoofddoekjes zou ik wel missen. Ik zag er laatst één met hoge hakken, kort rokje en hoofddoekje
Drenthe zie er best leuk uit vanuit de trein naar Groningenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, is ook. Maar Drenthe is zo... ja. Niets eigenlijk.
Oh brrr.. ik maak geen deel uit van welke gemeente dan ook in overdrachtelijke zin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen mening over je politieke voorkeur hoor. Ik krijg alleen dan de indruk dat die gemeenschappen meer besloten zijn zeg maar
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:31 schreef Stuart het volgende:
Dat zeg ik verkeerd. Een mening heb ik wel maar die zal ik hier niet geven
Ja, dan wel. En Artis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Drente is hartstikke tof. Vooral als wij er zijn.
Nou, dan ga ik wel in POL zitten en daar kom ik maar zeldenquote:
Misschien denk ik wel teveel aan bijvoorbeeld Urk of Staphorstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh brrr.. ik maak geen deel uit van welke gemeente dan ook in overdrachtelijke zin.
Ik ben juist vanuit de stad naar het platteland gegaan voor de rust, niet voor de roddels
Dat klinkt wel heel eng ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien denk ik wel teveel aan bijvoorbeeld Urk of Staphorst
Ik woon veel te dichtbij een boel van die gemeentes naar mijn zin. Brrr.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien denk ik wel teveel aan bijvoorbeeld Urk of Staphorst
Kut, ik bedoel Dierentuin Emmen.quote:
Als het toevallig hier ter sprake komt ga je daar toch niet moeilijk over doen hè, suikerhartje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik wel in POL zitten en daar kom ik maar zelden
Het ligt er wel, maar ze doen eigenlijk niet mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Emmen hoort natuurlijk niet echt bij Drenthe.
Dan zal ik er niet inhoudelijk op reagerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als het toevallig hier ter sprake komt ga je daar toch niet moeilijk over doen hè, suikerhartje?
Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ik er niet inhoudelijk op reageren
Klopt..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef Bellatrix het volgende:
Artis is ook nog echt een kutdierentuin ook.
Moet je beter duwen.quote:
Laat ik zeggen dat ik hier meer voor de lol komquote:
Maar politiek kan toch ook lollig zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik hier meer voor de lol kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |