Ik snij nog liever mijn polsen doorquote:
Geeft niets, ik lees in allbeiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik zit bijna zaken van de ene SC in de andere te posten
jahquote:
Ik was hier toch best snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah
vooral als een topic vol is en je in My AT zit te kijken of er al een volgens is
paar keer al fout geschoten
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
paar keer gehad dat ik met exact dezelfde mensen in verschillende SC's zat
en maar blijven doorouwehoeren op verschillende plekken
Dat is wel humor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
paar keer gehad dat ik met exact dezelfde mensen in verschillende SC's zat
en maar blijven doorouwehoeren op verschillende plekken
ik had dat laatst met KSC en GRTDquote:
Dat doe ik sowieso wel bij bekende fokkers, ook als de TS een bekende is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had dat laatst met KSC en GRTD
Laatst zaten GF, LL en Solique in GRTD... en dankzij laatste poster klikte ik op GRTD
Kom ik ook regelmatig, alleen was het toen onbedoeld
zitten in GRTD een paar posters die ik wel graag mag en nergens anders komenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel bij bekende fokkers, ook als de TS een bekende is.![]()
GRT heb ik niet in m'n MyAT staan.
Dat heb ik dus ook met TAL en de KSC. Vandaar dat ik in beiden kom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zitten in GRTD een paar posters die ik wel graag mag en nergens anders komen
ik heb nog wel een tijdje pogingen gedaan iedereen bij elkaar te harken maar dat lukt maar lastigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met TAL en de KSC. Vandaar dat ik in beiden kom.
Ja ik snap. Ctrl + - heeft ook geen zin want dat ziet er ook niet uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mn scherm ingezoomed had staan
1x ctrl+ - is wel te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik snap. Ctrl + - heeft ook geen zin want dat ziet er ook niet uit
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
hihi, bella ging bijna plat in de moshpit, ik moest lachendebachen
Nou, echte niet helemaal. Maar ik voel het me wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Elke keer zo blij en verbaasd!
[..]
Een echte Zwollenaar!
Weedtaxiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef JJH het volgende:
Ik heb opeens zin om wat anders te roken. Maar ik heb niets in huis, mag geen auto meer rijden, en ga er ook geen taxi meer voor bellen.
hmmm dat heb ik al zo'n 15 jaar niet meer opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef JJH het volgende:
Ik heb opeens zin om wat anders te roken. Maar ik heb niets in huis, mag geen auto meer rijden, en ga er ook geen taxi meer voor bellen.
Dat kennen we hier niet. Of ik moet een concullega even bellen. Maar daar word het me veel te duur van.quote:
Wat een kutwedstrijd vorige week hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, echte niet helemaal. Maar ik voel het me wel.
Bella ging niet in de pit, de pit ging om Bella heenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom stuur je dat kleine meiske dan ook die pit in.
Ik twee weken geleden nog, ik voel m'n longen nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat heb ik al zo'n 15 jaar niet meer op
Oooohquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kennen we hier niet. Of ik moet een concullega even bellen. Maar daar word het me veel te duur van.
Het is niet anders.quote:
Ze heeft het wel overleeft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella ging niet in de pit, de pit ging om Bella heen
en we zagen het niet aankomen, het hele concert stond iedereen een beetje tam op zijn plek, bij het laatste nummer ging het dak er af
alsof ze maar een nummer kenden of zo
Ik ben er twee keer geweest dit seizoen, eerst tegen Dordrecht toen ze geloof ik nog 11 punten voorsprong hadden, en toen tegen RKC toen ze de zes punten verspeelde. Anders had ik volgend seizoen een seizoenkaart gehad, echt een baggereinde van het seizoen zo. Ze waren er twee keer zo dicht bij. Al hebben ze tegen Cambuur wel geluk gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Zwolle en nacompetities is al jaren geen goede combi.
Ze hadden verdorie al de eerste weel van april met die schaal op de Grote Markt moeten staan.
Spamkeverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
03. 449 JJH
Die dagstats. Dat is gewoon in mijn persoonlijke top 3 geloof ik.
Dat is zo Bella.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, bella is dood helaas, heb haar in de gracht gekieperd, zo had ze het gewild
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest dit seizoen, eerst tegen Dordrecht toen ze geloof ik nog 11 punten voorsprong hadden, en toen tegen RKC toen ze de zes punten verspeelde. Anders had ik volgend seizoen een seizoenkaart gehad, echt een baggereinde van het seizoen zo. Ze waren er twee keer zo dicht bij. Al hebben ze tegen Cambuur wel geluk gehad.
Ja, nogal jaquote:
hmmm de reden isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, nogal ja. Ben vorig jaar augustus afgestudeerd en vanaf de herfstvakantie heb ik fulltime m'n eigen klas gehad, dus had er vaak geen tijd en zin meer voor/in. Maar ben nu weer gedeeltelijk werkloos dus heb weer wat tijd gevonden.
Leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, nogal ja. Ben vorig jaar augustus afgestudeerd en vanaf de herfstvakantie heb ik fulltime m'n eigen klas gehad, dus had er vaak geen tijd en zin meer voor/in. Maar ben nu weer gedeeltelijk werkloos dus heb weer wat tijd gevonden.
Schoolvakantie natuurlijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die is er al een paar weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef Rauzer het volgende:
Komt Symphonic hier nog wel eens? Anders wil ik graag TAL-mod worden
.
Zelden. Maar die heeft ook wel wat anders aan zijn kop op 't moment.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef Rauzer het volgende:
.
Wel in een halve moshpit terecht gekomen, maar inderdaad.quote:
Nee in de vakanties kreeg ik gewoon doorbetaald. Maar de persoon die ik verving is sinds vandaag weer volledig terug (ze was al een aantal maanden op therapeutisch basis terug), dus ik was niet meer nodig. Ben nu voorlopig de ma, di en wo vrij.quote:
Nou, laat de MED maar komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is er al een paar weken niet meer geweest
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelden. Maar die heeft ook wel wat anders aan zijn kop op 't moment.
Zwabber zei dat je dood was en dat ie je in een gracht gedumpt had.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel in een halve moshpit terecht gekomen, maar inderdaad.
Grachtendel was ik al!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwabber zei dat je dood was en dat ie je in een gracht gedumpt had.
En ik ben nog wel zo'n betrouwbare bron!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwabber zei dat je dood was en dat ie je in een gracht gedumpt had.
Woont tegenwoordig half (bijna helemaal) samen met Marijkezwolle, en heeft een maand of twee geleden zijn ex op de stoep gezet. Boel zooi in huis wat geruimd en opgeruimd moest worden, en als klap op de vuurpijl woont Wel.o.k. (ksc-er) ook nog bij hem op het moment.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok al. Wat is er aan de hand?
Nannyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee Stuart, heb je die baan als au-pair nog gekregen?
Nou, er word hard aan je poten gezaagd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik ben nog wel zo'n betrouwbare bron!
Leuk! Dat was de eerste groep waarin ik destijds stage liepquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Woont tegenwoordig half (bijna helemaal) samen met Marijkezwolle, en heeft een maand of twee geleden zijn ex op de stoep gezet. Boel zooi in huis wat geruimd en opgeruimd moest worden, en als klap op de vuurpijl woont Wel.o.k. (ksc-er) ook nog bij hem op het moment.
echt een soap dat KSCquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Woont tegenwoordig half (bijna helemaal) samen met Marijkezwolle, en heeft een maand of twee geleden zijn ex op de stoep gezet. Boel zooi in huis wat geruimd en opgeruimd moest worden, en als klap op de vuurpijl woont Wel.o.k. (ksc-er) ook nog bij hem op het moment.
En wat doe je nu tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nanny
Ik heb 3 aanbiedingen gehad en geweigerd maar die baan die ik wilde heb ik helaas niet gekregen
Nou, de laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]![]()
! Wat is er gebeurd met z'n ex dan, dacht altijd dat zij echt de ware was, hij vertelde altijd zo vol passie over haar en over haar kinderen + pleegkinderen.
Ik heb ontslag genomen bij mijn laatste baan en heb nu sinds 1 week nietsquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:55 schreef Rauzer het volgende:
Die blauwe kleur schiet ook niet op Benny, zet er eens wat vaart achter!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd.
Ze was zover dat z'n eigen dochters hem niet meer vertrouwden.
En meer ga ik er niet over zeggen, ik weet niet wat er allemaal online staat, en wat ie allemaal online wil hebben.
Maar nog steeds in Engeland?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ontslag genomen bij mijn laatste baan en heb nu sinds 1 week niets
Maar goed, er komt wel iets anders hoor. Een baan vinden is niet moeilijk. Daarentegen is een 'leuke' baan vinden nog best lastig
Nou, dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar goed, hij heeft het lek boven. En het gaat prima met hem.
Ja hier zal ik niet zo snel weggaanquote:
Oh ik meen me te herinneren dat je daar de vorige keer twijfels over had, maar dat kan ik mishebben.quote:
Kom je wel eens in Murphys? Dat was altijd mijn stamkroeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, zeker leuke stad, mooi stappen hier!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Murphys? Dat was altijd mijn stamkroeg.
Daar heb je gelijk in! Ik zie alleen nu onvoldoende plussen om terug naar NL te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik meen me te herinneren dat je daar de vorige keer twijfels over had, maar dat kan ik mishebben.
Nou mooi dat je je plekje weer hebt gevonden dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Ik zie alleen nu onvoldoende plussen om terug naar NL te gaan
Wij hadden altijd die tafel achterin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]!
Dat is tegenwoordig ook mijn stamkroeg, kom vrijwel nergens anders!
Daar stond ik vorige week ook nog opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hadden altijd die tafel achterin.
Bij dat bankje.
*kuch*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Ik zie alleen nu onvoldoende plussen om terug naar NL te gaan
Dat is niet echt het geval eigenlijk maar dat komt wel weerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou mooi dat je je plekje weer hebt gevonden dan.
Dan hebben ze bijna de helft voor rokers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar stond ik vorige week ook nog op.
Is tegenwoordig het rokershok, dus sta daar sowieso wel veel
Wanneer gaan julie neuken?quote:
Jij komt filmen schat? Wil natuurlijk wel gechanteerd wordenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij komt filmen schat? Wil natuurlijk wel gechanteerd worden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En jij stelt je busje natuurlijk wel even beschikbaar !quote:
Is goed, neem ook de desinfecterende gel mee, je weet nooit!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gooi de banken wel even plat, hebben jullie de ruimte.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En jij stelt je busje natuurlijk wel even beschikbaar !
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, neem ook de desinfecterende gel mee, je weet nooit!
Captain Stu schijnt nogal breed te zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gooi de banken wel even plat, hebben jullie de ruimte.
Nee niet de helft, zit nu een wand die loopt gelijk met de trap. En buiten het rokershok staat ook een automaat. Hoewel ze nog wel eens vaag doen, soms mag je nergens roken, soms alleen in het rokershok, en soms ineens overalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan hebben ze bijna de helft voor rokers.
Wij mochten gewoon nog roken toen.
Is ook best handig want de automaat staat daar ook.
Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Captain Stu schijnt nogal breed te zijn...
Jazeker!quote:
Hoi Rauzer!quote:
Dus zeg maar parallel aan de bar naar achter toe? Ik snap het geloof ik al.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee niet de helft, zit nu een wand die loopt gelijk met de trap. En buiten het rokershok staat ook een automaat. Hoewel ze nog wel eens vaag doen, soms mag je nergens roken, soms alleen in het rokershok, en soms ineens overal
Jullie gaan ook neuken?quote:
Mja, daar heb ik geen talent voor... kan jij dat niet doen? Ga ik wel een rokertje doen en zo..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat je halverwege de camera mag overnemen.
Ik kan beter andere dingen 'bedienen.'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik geen talent voor... kan jij dat niet doen? Ga ik wel een rokertje doen en zo..
Bedienen nog wel!quote:
Ik had gehoopt op kopjes.. koffie wel te verstaanquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus zeg maar parallel aan de bar naar achter toe? Ik snap het geloof ik al.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Ben je ook al wel eens van die trap afgepleurt, voor de deur dan?
Nog eentje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:17 schreef Stuart het volgende:
Ik zit gewoon een zak Haribo Starmix leeg te vreten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:17 schreef Stuart het volgende:
Ik zit gewoon een zak Haribo Starmix leeg te vreten
Gelukkig maar, dan hoef ik me er niet slecht om te voelenquote:
Was van Secret Storyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Juist.Heb geen idee wat het betekent alleen
!
En wel meer dan eens ook. Een zakje snoep dat ik bij de pomp haal haalt het eind van mijn dienst over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik me er niet slecht om te voelen
Ja, dat het van SST was weet ik, jij een Kally hebben er wekenlang m'n twitter mee ondergespamtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was van Secret Story
Hoe kom je daar opeens mee dan?
Hahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En wel meer dan eens ook. Een zakje snoep dat ik bij de pomp haal haalt het eind van mijn dienst over het algemeen niet.
Je bedoelt c_aquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat het van SST was weet ik, jij een Kally hebben er wekenlang m'n twitter mee ondergespamt
Hehehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Net trouwens bijna een boete gekregen. Was aan het roken, stond op de rand, tussen het dak en de buitenlucht, komt er zo'n sjaak aan die even belangrijk wil doen. Waarschuwing gekregen.
Moet je ook niet zo stoer doen met je roken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Net trouwens bijna een boete gekregen. Was aan het roken, stond op de rand, tussen het dak en de buitenlucht, komt er zo'n sjaak aan die even belangrijk wil doen. Waarschuwing gekregen.
Dank U edelachtbare, welgestrenge etcquote:
Ik ben siewosie stoer. :3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo stoer doen met je roken.
Baaad gurl.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
Smoking on the edgequote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef Rauzer het volgende:
.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef Rauzer het volgende:
.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is er al een paar weken niet meer geweest
quote:
Wat heeft de buurman van je buurman er mee te maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hehe, ok, ik neem 'm mee twee deurtjes verder.
Dan hoor ik het snel hopelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hehe, ok, ik neem 'm mee twee deurtjes verder.
Rauzer weet genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat heeft de buurman van je buurman er mee te maken?
Neem wat zout:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snapte je ook wel denk ik, ben meer een beetje flauw vanavond denk ik.
wtf is dat voor onzinquote:
I just can't get enough...quote:
Ze heeft wel ballen. Voor hetzelfde geld had ze een keukenmes van hem gekregen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:34 schreef Bellatrix het volgende:
En de trein zaten een paar dronken Kubo's. Ging zo'n vrouwke naast een Turk zitten zegt ze: Ge lekt himmel nie Turks witte da?
Hij: Oke...
''Want de miste turke zen kut, verrekte kutturken, maar jou mag ik wel!''
Echt ik werd gek van dat mens.
Tsja, baas boven baas hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
wtf is dat voor onzin? Rauzer verdwijnt voor meer dan een half jaar, is een avond terug en direct weer mod
?
Dat maakt nog niet dat zij ballen heeft, eerder hij geen mesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft wel ballen. Voor hetzelfde geld had ze een keukenmes van hem gekregen.
Misschien ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet dat zij ballen heeft, eerder hij geen mes
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
wtf is dat voor onzin? Rauzer verdwijnt voor meer dan een half jaar, is een avond terug en direct weer mod
?
Je lult, nerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Goffer jij hebt er ook een hoop notes bijgekregen!
Erg hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Benny is zo'n badboy.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij lult, Rauzer kan nooit in ene weer mod zijn, hij kan dat helemaal niet zien.quote:
Goh, je meent het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij lult, Rauzer kan nooit in ene weer mod zijn, hij kan dat helemaal niet zien.
Ja lach maar, maar als het wel zo is zeg ik m'n FOK!-lidmaatschap op.quote:
Dan moet je bij remmie zijn. Ik ga verder nergens over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar als het wel zo is zeg ik m'n FOK!-lidmaatschap op.
Knurftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar als het wel zo is zeg ik m'n FOK!-lidmaatschap op.
De inbox "remmie" is niet beschikbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij remmie zijn. Ik ga verder nergens over.
Vooral zo doorgaan vriend, dan kom je er wel achter.quote:
Lijken je voeten tenminste wat kleiner, mister bigfoot. Gadverdamme, wat ben jij een walgelijk mannetjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry Ben. Maar van zulke mensen krijg ik kromme tenen
.
Nice burnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lijken je voeten tenminste wat kleiner, mister bigfoot. Gadverdamme, wat ben jij een walgelijk mannetje
Dankjewel manquote:
Knap hoor.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef iBenny het volgende:
Sorry JJH ik zal stoppen, de grap heeft nu lang genoeg geduurd![]()
Dan was je wel een enorme spammerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:55 schreef Rauzer het volgende:
Nog steeds gemiddeld 27 posts per dag met Svensational, na bijna twee jaar niet posten
Ha, je had wel eens een hint gegeven maar dat had ik nooit gewetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:55 schreef Rauzer het volgende:
Nog steeds gemiddeld 27 posts per dag met Svensational, na bijna twee jaar niet posten
Nou iBenny heeft me al ruimschoots ingehaald en heeft er veel minder lang over gedaan dus in principe is dat wel te relativeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan was je wel een enorme spammer
Jawel tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ha, je had wel eens een hint gegeven maar dat had ik nooit geweten
Ja, maar ik wist niet welk account het wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jawel toch? Was een van onze laatste discussies geloof ik, Benny heeft de notes er nog bijgezocht toen
!
Benny is in alles goed/ beterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou iBenny heeft me al ruimschoots ingehaald en heeft er veel minder lang over gedaan dus in principe is dat wel te relativeren.
Oh sorry, dacht dat ik het er wel bij had gezegd toenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet welk account het was
Ik vind het juist knapquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat ik het er wel bij had gezegd toen!
Dat je dat zolang 'stil' kon houdenquote:
Kun je daar goed/ beter in zijn?quote:
Zelfs ik rook het met mijn poezelige neus!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:59 schreef JJH het volgende:
Whut? Ik snap het niet. Was jij Svenstational Rauz?
Poezen ruiken sowieso beter dan mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs ik rook het met mijn poezelige neus!
Er zal wel teveel tijd hebben tussen gezeten. Ik ben ook 3 jaar weggeweest hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs ik rook het met mijn poezelige neus!
Ik kom hier net 2 weken en ken heel Rauzer niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zal wel teveel tijd hebben tussen gezeten. Ik ben ook 3 jaar weggeweest hier
Jij bent goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kom hier net 2 weken en ken heel Rauzer niet!
Misschien maakt dat het makkelijker? Geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kom hier net 2 weken en ken heel Rauzer niet!
Nou het was niet echt geheim ofzo hoor, heel veel mensen weten ervanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je dat zolang 'stil' kon houden
Bovendien vind ik dat je heel anders post nu
Ja, daarom bood ik net m'n excuses aan met zowel Rauzer als Svensational. Dacht dat het kwartje al gevallen wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:59 schreef JJH het volgende:
Whut? Ik snap het niet. Was jij Svenstational Rauz?
Ja. Ik blijf altijd ouder dan Benny, dus daarin kan hij mij nooit verslaanquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou het was niet echt geheim ofzo hoor, heel veel mensen weten ervan. Alleen als mensen er naar vroegen ging ik lekker irritant vaag lopen doen natuurlijk, dus ik kan me voorstellen dat ik het destijds niet verteld heb
[..]
Ja, daarom bood ik net m'n excuses aan met zowel Rauzer als Svensational. Dacht dat het kwartje al gevallen was.
Maar wel tof dat je de ruzie met mezelf probeerde te sussenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is zoveel van fok wat ik nog niet weet. :d
En er is misschien nog wel meer dat ik niet wil weten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar wel tof dat je de ruzie met mezelf probeerde te sussen!
Als ik overlijd neem ik Benny mee, simple as that.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee, als jij komt te overlijden kan benny je ook qua leeftijd inhalen .
*wrijft liefdevol over wiskundeknobbel*
Oh, da's ware liefde!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik overlijd neem ik Benny mee, simple as that.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar wel tof dat je de ruzie met mezelf probeerde te sussen!
Hoezo, staat heul geen vraagteken achter .quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo, staat heul geen vraagteken achter .
Werkt dat potentieverhogend?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef Rauzer het volgende:
[ Bericht 54% gewijzigd door Rauzer op 07-06-2011 01:56 ]
Heerlijk dat ik dit weer kan btw!
Je liegt homo, dat kan je helemaal niet, dat kopieer je gewoon van die Benny.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef Rauzer het volgende:
[ Bericht 54% gewijzigd door Rauzer op 07-06-2011 01:56 ]
Heerlijk dat ik dit weer kan btw!
Ik moet 'm terugduwen op 't momentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werkt dat potentieverhogend?
Indien ja....
nee johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:07 schreef Bellatrix het volgende:
Heb ik nu een noot? Is gruwelijk lang geleden joh.
Mijn laatste is van begin maart.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:07 schreef Bellatrix het volgende:
Wat kan jou dat nou schelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:07 schreef Bellatrix het volgende:
Niet veel, op één dag zal ik ze tentoonstellen, zul je zien man, hoe het was in die dagen. Niet normaal.quote:
Krabbendijke ftw.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet veel, op één dag zal ik ze tentoonstellen, zul je zien man, hoe het was in die dagen. Niet normaal.
Never forget.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet veel, op één dag zal ik ze tentoonstellen, zul je zien man, hoe het was in die dagen. Niet normaal.
Moet toch nog even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |