Foutje, kan gebeurenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kudo`s voor de moeite, dat dan weer wel.
ter beenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Is dat geen correct nederlands?
Je had liever dat ze had gezegd:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:20 schreef Antilliaan010 het volgende:
Moeten ze is bij mij in Rotterdam proberen, daarom nooit wat gunnen een oud vrouwtje hoorde ik zeggen tegen haar kleinzoon: die zwarte die daar loopt weet misschien wel de weg naar cs rotterdam is, gelukkig vroeg ze niks aan mij want dat zou tot een uitbarsting kunnen leiden bij mij..
Jij bent echt zo funnyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je had liever dat ze had gezegd:
"die extra-gepigmenteerde afstammeling van bewoners van het Afrikaanse continent die daar loopt weet misschien wel de weg naar cs rotterdam"
Ondanks dat sarcasme...quote:
... respect voor deze instelling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik had deel II nog niet eens gezien.
Nog maar een keer dan, ik schaam mij niet voor het buitenlands zijn. Ik vóel me niet buitenlands.
Qua gedrag, denkwijze etc. ben ik gewoon Nederlands, maar dan met een ander uiterlijk.
Het was niet sarcastisch. Verkeerde poppeke gebruikt misschien. Zo dan:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ondanks dat sarcasme...
[..]
... respect voor deze instelling.
wtf man ik ben antilliaan, geen afrikaan man..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je had liever dat ze had gezegd:
"die extra-gepigmenteerde afstammeling van bewoners van het Afrikaanse continent die daar loopt weet misschien wel de weg naar cs rotterdam"
Schat waarom funny?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch. Verkeerde poppeke gebruikt misschien. Zo dan:
Jij bent echt zo funny
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch. Verkeerde poppeke gebruikt misschien. Zo dan:
Jij bent echt zo funny
We zijn allemaal uiteindelijk (afstammelingen van) Afrikanen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:52 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
wtf man ik ben antilliaan, geen afrikaan man..![]()
Je kan toch gewoon zeggen ''die man''
Het mooie Brabant, waar zelfs de mocro's een zachte G hebben en houdoe zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik had deel II nog niet eens gezien.
Nog maar een keer dan, ik schaam mij niet voor het buitenlands zijn. Ik vóel me niet buitenlands.
Qua gedrag, denkwijze etc. ben ik gewoon Nederlands, maar dan met een ander uiterlijk.
'die zwarte' is wat duidelijker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:52 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
wtf man ik ben antilliaan, geen afrikaan man..![]()
Je kan toch gewoon zeggen ''die man''
Gewoon een duw geven, waarschijnlijk lijd die vrouw aan een sociaal isoloment, en ziet alleen allochtonen van opsporings verzocht, en ja dan zijn alle allochtonen zo ja, volgens die ouwe bitches.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het mooie Brabant, waar zelfs de mocro's een zachte G hebben en houdoe zeggen.
Volgende keer geen sorry zeggen trouwens en het je verder niet aantrekken.
Dude, je bent zwart. Blanken gaan toch ook niet over de zeik van het woord blanke? Had ze 'nikker' gezegd dan was het wat anders geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:20 schreef Antilliaan010 het volgende:
Moeten ze is bij mij in Rotterdam proberen, daarom nooit wat gunnen een oud vrouwtje hoorde ik zeggen tegen haar kleinzoon: die zwarte die daar loopt weet misschien wel de weg naar cs rotterdam is, gelukkig vroeg ze niks aan mij want dat zou tot een uitbarsting kunnen leiden bij mij..
Een beetje oude vrouwtjes gaan duwen omdat ze iets zeggen wat je niet bevalt. Nee jij bent een sociaal licht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Gewoon een duw geven, waarschijnlijk lijd die vrouw aan een sociaal isoloment, en ziet alleen allochtonen van opsporings verzocht, en ja dan zijn alle allochtonen zo ja, volgens die ouwe bitches.
Dan gaat haar duwen de situatie niet verbeteren natuurlijk, maar jij bent Antilliaan dus die reactie snap ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:54 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Gewoon een duw geven, waarschijnlijk lijd die vrouw aan een sociaal isoloment, en ziet alleen allochtonen van opsporings verzocht, en ja dan zijn alle allochtonen zo ja, volgens die ouwe bitches.
Ja, zo'n overgewaaide Amerikaanse straatterm onder mekaar, maar in die zin zou een oud vrouwtje het niet gebruiken, dan is het gewoon echt nikker, als in het oude scheldwoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:56 schreef Antilliaan010 het volgende:
Vind ik minder erg, nigger![]()
Nigger is gewoon een straatterm..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef SpecialK het volgende:
Je verwacht geen vrijspraak morgen bij de rechter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |