Kans is er, dat zeker. De avond is nog jong.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar misschien wil je het gevoel toch even delen. Je weet wel, even de emoties de vrije loop laten. Is er enige kans dat we later op de avond even knuffelen en een mannelijke handshake uitwisselen?
Dat is jouw eigen keuze. Jouw verfokking is niet per se wat iedereen leuk vindt. Als je over heel FOK! kijkt is KLB niet de meerderheid!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het punt betreft de altijd aanwezige verfokking van daarom vragende topics. Zoals deze. Maar dat weet jij ook wel
Typo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niveatje, is dat de nieuwe hont?
Ja want oh oh ok, wat een bedreiging, iemand die aanbiedt om wat ze te kort komt bij te schieten. Ze zou beter moeten weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:37 schreef Sportex het volgende:
[..]
Het kan goed zijn dat ze juist daarom een afkeer tegen andere 'rassen' heeft. De reactie geeft wel aan dat het diep zit.
Zo zag ze het dus blijkbaar niet. Als men er geen kwaad in ziet, neem je dat natuurlijk aan. Al denk ik niet dat het nog een gevolg is van de oorlog die ze heeft meegemaakt, behalve als het in je eerste jaren is gebeurd. Fijne opvoeding krijg je dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ja want oh oh ok, wat een bedreiging, iemand die aanbiedt om wat ze te kort komt bij te schieten. Ze zou beter moeten weten.
Net zoals ik ook een hekel heb aan mensen die met kanker gooien, maar daar hoor je mij toch ook niet over? Daar zeggen mods niets over en daar ga ik ook niet over lopen janken. Als je je daar aan stoort moet je gewoon niet op fok komen. Maar ga me niet lopen afzeiken op een topic wat in essentie gewoon een grappige ondertoon heeft, waar ik geen enkel kwaad mee bedoel en wat - mede door de antichinezengrappenlobby - tot de huidige proporties is uitgegroeid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen keuze. Jouw verfokking is niet per se wat iedereen leuk vindt. Als je over heel FOK! kijkt is KLB niet de meerderheid!
Voel je je misschien een beetje aangesproken? Je kiest er toch zelf voor om er niets van te zeggen als een user met kanker loopt te schelden? Je kan toch voor jezelf spreken, daar heb je de mods helemaal niet voor nodig. Dit stoort me (een beetje, verwacht er niet teveel van, daarvoor kom ik allang op FOK!) en daarom zeg ik er wat van. Omdat ik dat wil. En dat past prima bij FOK.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net zoals ik ook een hekel heb aan mensen die met kanker gooien, maar daar hoor je mij toch ook niet over? Daar zeggen mods niets over en daar ga ik ook niet over lopen janken. Als je je daar aan stoort moet je gewoon niet op fok komen. Maar ga me niet lopen afzeiken op een topic wat in essentie gewoon een grappige ondertoon heeft, waar ik geen enkel kwaad mee bedoel en wat - mede door de antichinezengrappenlobby - tot de huidige proporties is uitgegroeid.
Mensen die alles serieus nemen en nergens tegen kunnen, die kunnen wat mij betreft een enkeltje zandbak krijgen.
Als het letterlijk gezegd werd zoals in de OP staat, dan heeft het wel degelijk iets met racisme te maken. Maar GLC topique, dus xeauixeau hoax.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:13 schreef Absurditeit het volgende:
Het heeft ook nog eens geen fuck met racisme van doen.
Zuiver theoretisch al helemaal niet, maar wellicht heb je idd met een xenofoob dom vrouwtje te maken. Aan zo'n voorval enige waarde hechten is iig waanzin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:15 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Als het letterlijk gezegd werd zoals in de OP staat, dan heeft het wel degelijk iets met racisme te maken. Maar GLC topique, dus xeauixeau hoax.
Misschien was het een nazi oma die Goodluck_Charm verwarde met een joodquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze het geld weigert omdat ze teveel trots heeft om iets aan te nemen, ok, dat mogen oma's. Ze hebben tenslotte de oorlog overleeft enzo. Maar het niet willen aannemen omdat ze een buitenlander is? Ze heeft toch de oorlog overleeft en weet wat rassenhaat doet. Nee, geen toffe oma.
Je haalt dingen door elkaar. Je moet aan de ene kant niet zeggen dat je grappen over Chinezen niet vindt kunnen als je aan de andere kant wel dagelijks gescheld met kanker toestaat. Dat is meten met twee maten en daar stoor ik me aan. Van die personen die aan de ene kant de moraalridder spelen als hen dat zo uitkomt, maar aan de andere kant wegkijken als het even te moeilijk voor ze is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voel je je misschien een beetje aangesproken? Je kiest er toch zelf voor om er niets van te zeggen als een user met kanker loopt te schelden? Je kan toch voor jezelf spreken, daar heb je de mods helemaal niet voor nodig. Dit stoort me (een beetje, verwacht er niet teveel van, daarvoor kom ik allang op FOK!) en daarom zeg ik er wat van. Omdat ik dat wil. En dat past prima bij FOK.
En nu ga ik echt slapen.
Ik zou dat denk ik ook doen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:22 schreef essentieel het volgende:
Ik heb wel eens 10 cent ofzo betaald voor van die kutkinderen die dat tekort kwamen voor hun drinken, maar wie gaat er nou weer 2 euro aan zo'n graftak geven.
Ik vond het vervelend voor haar dat ze dan op en neer moest, terwijl ze niet zo goed op been was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:22 schreef essentieel het volgende:
Ik heb wel eens 10 cent ofzo betaald voor van die kutkinderen die dat tekort kwamen voor hun drinken, maar wie gaat er nou weer 2 euro aan zo'n graftak geven.
Don`t worry girl, ik val wel op mocca.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik had deel II nog niet eens gezien.
Nog maar een keer dan, ik schaam mij niet voor het buitenlands zijn. Ik vóel me niet buitenlands.
Qua gedrag, denkwijze etc. ben ik gewoon Nederlands, maar dan met een ander uiterlijk.
'goed op been'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vond het vervelend voor haar dat ze dan op en neer moest, terwijl ze niet zo goed op been was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |