Mja, wie noemt z'n apparaat nou naar een voetbalclubquote:
Bleeh ik kan ook maar niet wakker worden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, wie noemt z'n apparaat nou naar een voetbalclub.
Voor 1 minuut spelen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:19 schreef koei het volgende:
Goedemorgen!
Net terug vanSony
Wat een geweldig goed georganiseerd feestje! Alleen jammer dat er zo weinig Vita's waren. Heb 1,5 uur in de rij gestaan
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.quote:
En vervolgens loop je na 5 minuten met knallende hoofdpijn weg (ik althans, ik trek die 3DS totaal niet)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.
Tof Koei! Is het wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, 5x4 minuten. Was eerst langer, maar de rij was de lang om iedereen nog te kunnen laten spelen, dus toen zijn de tijden ingekort. Maar op de beurs schijnen de rijen straks nog veel langer te zijn. De 3DS vorig jaar had een rij van drie uur... en dan kun je één spel tien minuten spelen.
Ik was om 5 uur wakker maar toch in slaap grdommeld. voel me er niet beter door..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bleeh ik kan ook maar niet wakker worden.
Dat stukje heb ik ook gespeeld!quote:
Maar niet 250 euro supermooiquote:
Mijn PSP ligt ook te verstoffen in de kast (ziet alleen het licht op sommige vakanties) maar nee ik koop ook geen nieuwe handheld meer denk ik. Ik speelde op de PSP voornamelijk pro cycling manager en daar heb ik nou niet echt een vita voor nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar niet 250 euro supermooi
sowieso, ik game al jaren niet meer op handhelds, dus ik laat de PSV ook wel gaan
ja, ik gebruikte de PSP veelal als ik in de trein zat naar ouders, maar dat doe ik nooit meer en bij lange treinreizen lees ik tegenwoordig liever een boek of krant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de PSV ook niet halen denk ik. We hebben een DS, en die komt amper de kast uit eigenlijk.
Behalve met de vakantie, of andere noodzakelijke momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |