Koop ze altijd wat later, maar ik vind wel dat ze altijd veel verzorging stoppen in de omgeving/achtergrond. En daar speel ik het voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:45 schreef NrTH het volgende:
Ziet er wel goed uit, maar zie te weinig vernieuwing om er nu alweer aan te gaan beginnen. Misschien over 2 jaar weer eens.
Hij moet in GAM, niet in PTAquote:
Touchpad kan een hel zijn, zo af en toequote:
Kevin Butlerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:58 schreef Eenskijken het volgende:
Sony zal eerst wel 10 minuten gaan strooien met getallen hoeveel move's ze wel verkocht hebben. doen ze elk jaar: ff opscheppen over hoe goed de sales wel niet zijn.
Zouden ze nog grapjes maken over de hacks? wel respect als ze dat doen
Geen idee...quote:
Haha.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:02 schreef Beaudelaire het volgende:
Daar moest staan 'topicvoetbal is verboden'.
Maar sterf autocorrect en sterf per ongeluk op verzenden drukken.
Handpaintedquote:
Mh, niet bijzonder...quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:05 schreef Stuurver het volgende:
Zou best vet kunnen zijn mits Steven Seagal in de hoofdrol
is dat iJustine ?quote:
Past heel wat inquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Vincenzo, kom ff naar #gam joh! We missen je!
Zitten er nog serieus mensen op IRC?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Vincenzo, kom ff naar #gam joh! We missen je!
jij zou haar je bed uittrappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef Stuurver het volgende:
Zou niks verbazen als het vroeger een vent was
Geen Kinect.quote:
Ik wacht al uren op een kritische vraagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Gametrailer zijn wel een beetje de hoeren van de gamesindustrie
Die kiezen ze niet uit. Ze kiezen alleen de meest brave en oppervlakkig vragen uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik wacht al uren op een kritische vraag
Komt het op de nieuwe console van Nintendoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
No Beyond Good & Evil 2 this generation![]()
Sterf Ubi.
Hij wil er natuurlijk nog wel op vannachtquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
No Beyond Good & Evil 2 this generation![]()
Sterf Ubi.
Op een party is drank. Op een persco wat minder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:39 schreef Eenskijken het volgende:
Sony heeft persco van 1.5 uur maar daarna een afterparty van 5 uur? wtf..
Moet daar wild aan toe gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:40 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Op een party is drank. Op een persco wat minder.
Gimme to !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:42 schreef Stuurver het volgende:
Ik ga nog wat friet en wat frikadellen in de frituur doen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:42 schreef Stuurver het volgende:
Ik ga nog wat friet en wat frikadellen in de frituur doen
zeg jongeman, waar ken ik jou ook alweer van?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef merino het volgende:
Ik dacht net welke dag was de Sony E3 conference nou ook al weer?
en voila, ik hoef maar 15 minuten te wachten en het begint al
Nopequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:48 schreef maxburger het volgende:
Ja fuck it. Ik wil dit gewoon live zien. Dus ik pak een slaatje uit de fridge, slingermijn oerdegelijke pc uit 2003 weer aan en ga genieten zoals het een echte baas betaamt.
goeie vraag, geen idee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
zeg jongeman, waar ken ik jou ook alweer van?
Morgen 18:00 pasquote:
De Persconferentiesquote:
Dat zou dieptriest zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef Stuurver het volgende:
Wat als nou die display van hun gehackt wordt tijdens de persconferentie
Zoals ik al zei lijkt wel of ik naar CNN aan het kijken ben ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef Eenskijken het volgende:
die gasten lullen een komma achter een punt
Krijgen we weer gratis games voor de emotionele schade!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef Stuurver het volgende:
Wat als nou die display van Sony gehackt wordt tijdens de persconferentie
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals ik al zei lijkt wel of ik naar CNN aan het kijken ben ..
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony start weer eens later dan gepland. Verrassend.
mja dat zei ik ook al. Deus Ex ziet er gewoon echt goed uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
Zaten er hier nou mensen te QQ"en over Deus ExDie game ziet er mooi uit man, als je dat lelijk vindt dan is MW3 super lelijk, wat het ook is met 2007 graphics. Anyway, Konami met hun 1 million troops is de ergste conference van de eeuw.
Precies ja, fijn toch dat soort traditiesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony start weer eens later dan gepland. Verrassend.
Heb je microsoft gezien? Oh wat was dat erg met al die kid games zoals sesamstraat enz voor kinect. En fablequote:
Pre-eindelijk.quote:
Ja, vooral van al die oudere wijven die kid games maken en de wat oudere mannen. Ze moeten echt betaald krijgen om zulk gedrag te vertonenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:10 schreef Stuurver het volgende:
Word ondertussen wel al ziek van die geforceerde vrolijkheid van die Amerikanen
Hij schijnt speelbaar aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaat Nintendo morgen de nieuwe console aankondigen of alleen wat specs?
Zal wel weer vastgebonden zijn aan zo'n b-modelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:11 schreef maxburger het volgende:
[..]
Hij schijnt speelbaar aanwezig te zijn.
GamesCom is de grootste game expo ter wereld. 120.000 m². Het is koln van 18-21 augustus en kost 9 euro voor een studentquote:
BioShock was een AAA-titelquote:
Ik was vorig jaar op weg, kapte de auto ermee vlakbij Veenendaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
BTw, gaat er hier iemand naar GamesCom in augustus?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef Stuurver het volgende:
Ze moeten alle ingehackte goatse foto's verwijderen
Lolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar op weg, kapte de auto ermee vlakbij Veenendaal
Maar Gametrailers zuigt. Met hun x360 en COD Bias.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
GT heeft Bioshock Infinite als #1 op de "Most Anticipated Games for E3 List".
Ja het was een impulsuitje. Die helaas in het water viel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LolIk woon in Amsterdam, dus ik ga gewoon met ICE naar koln
Komop man, Infinite verdient het!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Gametrailers zuigt. Met hun x360 en COD Bias.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Gametrailers zuigt. Met hun x360 en COD Bias.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Komop man, Infinite verdient het!
Ach dit jaar wordt toch beter met miss HL2, BF3, ME3, SC2: HotS etc etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja het was een impulsuitje. Die helaas in het water viel.
die kerel is fucking baas man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laat die kankerlijer ze bek is houden godverdomme teringzooi.
WAAR BLIJFT KINECT?quote:
QFT!quote:
Hij zit gewoon te lezen van een paar schermen, net zag je een shot met die schermen in beeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:26 schreef benx het volgende:
Waar haalt die gast zijn info, ingestudeerd of ?
ik zie 'm niet ergens iets aflezen ofzo. zal ie wel geleerd hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:26 schreef benx het volgende:
Waar haalt die gast zijn info, ingestudeerd of ?
Mwahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef maxburger het volgende:
Dit ziet er wel pretty f'ing awesome uit.
http://e3.gamespot.com/pr(...)t_nav%3Bvideo%3Bsonyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef Stuurver het volgende:
die balk verpest de sfeer wel als je fullscreen zit
Ja, ik had het over de graphicsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vet, het gaat vooral om de supervette gameplay he Smoofie.
En wat een games komen er uit, mijn portemonnee..
COD ziet er sowieso fing lelijk uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef benx het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het water real time en niet zoals in een Modern Warfare (4) ofzo waar het op sommige momenten een keer hoger is.
water was wel scripted. ook hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef benx het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het water real time en niet zoals in een Modern Warfare (4) ofzo waar het op sommige momenten een keer hoger is.
Zijn wel mooi ja, maar het kan beter. The witcher 2 zag er beter uit. Maareh, loopt jullie stream ook vast?quote:
Zit een code bij Infamous 2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:34 schreef emokid het volgende:
Is die Uncharted 2 MP Beta public of closed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |