WAAR BLIJFT KINECT?quote:
QFT!quote:
Hij zit gewoon te lezen van een paar schermen, net zag je een shot met die schermen in beeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:26 schreef benx het volgende:
Waar haalt die gast zijn info, ingestudeerd of ?
ik zie 'm niet ergens iets aflezen ofzo. zal ie wel geleerd hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:26 schreef benx het volgende:
Waar haalt die gast zijn info, ingestudeerd of ?
Mwahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:28 schreef maxburger het volgende:
Dit ziet er wel pretty f'ing awesome uit.
http://e3.gamespot.com/pr(...)t_nav%3Bvideo%3Bsonyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:29 schreef Stuurver het volgende:
die balk verpest de sfeer wel als je fullscreen zit
Ja, ik had het over de graphicsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vet, het gaat vooral om de supervette gameplay he Smoofie.
En wat een games komen er uit, mijn portemonnee..
COD ziet er sowieso fing lelijk uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef benx het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het water real time en niet zoals in een Modern Warfare (4) ofzo waar het op sommige momenten een keer hoger is.
water was wel scripted. ook hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef benx het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het water real time en niet zoals in een Modern Warfare (4) ofzo waar het op sommige momenten een keer hoger is.
Zijn wel mooi ja, maar het kan beter. The witcher 2 zag er beter uit. Maareh, loopt jullie stream ook vast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |