We hebben de topic gedoubletaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef MrManiak het volgende:
Lekker gepoept. Heb ik wat gemist?
(Heb even nummer 6 van dit topic gemaakt)
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef MrManiak het volgende:
(Heb even nummer 6 van dit topic gemaakt)
Ja squadbased FarCry dit met splinter cell interface. Wel slim qua kosten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef donald_dick het volgende:
dat is het nadeel van ubisoft, alle games gaan door elkaar lopen
dat is het toch ook? naja omgekeerd danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:08 schreef donald_dick het volgende:
splinter cell conviction in een ghost recon jasje met online multiplayer, nu nog local co-op en ik koop hem wel
oke, ik bedoelde meer splitscreenquote:
3, waarvan 2 nostalgisch en de andere zo goed als.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef donald_dick het volgende:
nah, ubisoft heeft al genoeg kuifje spelletjes gemaakt
vond je de laatste splinter cel niet leuk dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef Zolder het volgende:
Het is gewoon echt weer zon nietszeggend spel.
ik kon er 1 niet uitspelen omdat het te moeilijk was, volgens mij was het kuifje in tibetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Zolder het volgende:
[..]
3, waarvan 2 nostalgisch en de andere zo goed als.
Ik heb niet eens de moeite genomen om die te spelen. Maarja ieder zn ding he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vond je de laatste splinter cel niet leuk dan?
ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
4-player co-op kan ik alleen maar toejuichen.
kuifje avontuur onbekend ook gespeeld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kon er 1 niet uitspelen omdat het te moeilijk was, volgens mij was het kuifje in tibet
jup, op de snesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
kuifje avontuur onbekend ook gespeeld?
Die kuifje spellen waren altijd wel echt moeilijk ja
co-op is altijd goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
4-player co-op kan ik alleen maar toejuichen.
kinect was ook veel gameplay, met lieve kindjes enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, die Ubi weet hoe persconferenties te houden: veel gameplaybeelden tonen!
hmm, ben ff in de war met de gevangenen van de zonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is niet voor de snes, is een prima 3d spel voor pc.
Ik neem aan dat hij het als grap bedoelde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:16 schreef RickoKun het volgende:
Zit je nu te trollen forumpimp? Ik ga er niet verder op in!
Is niet van Ubiquote:
Hmmmm!!! Enig idee of dat dan ook zo'n "exclusive" is die out of the blue voorbij komt op gametrailers? (zoals skyrim)quote:
je mag haar helemaal hebbenquote:
Weet ik niet. Ik hoop het wel enormquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm!!! Enig idee of dat dan ook zo'n "exclusive" is die out of the blue voorbij komt op gametrailers? (zoals skyrim)
WHAT A GREAT AUDIENCE, THANK YOUquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef benx het volgende:
flauw met die konijnen, geen mens lacht ook xD
ninty heeft het goed geplant om als laatste te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze conferentie > die van EA. Sowieso qua presentatie en mogelijk ook het aanbod.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef Eenskijken het volgende:
tot nu toe zeker de beste conferentie idd
en vermoord die gast met de baardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef MrManiak het volgende:
Nu komt er een assassin uit het plafond springen met hidden blades... wacht maar...
Gezinnen welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef benx het volgende:
met die shapes, bah, daar zit toch geen mens op te wachten
Je hebt er ook maar 3 nodig gelukkig.quote:
Idd makkelijk cheaten:Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Je hoeft maar 10 meter van de Kinect af te zitten!
ze lopen wel vaker uit. kan nog makkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:27 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb geen hoop meer op AC... Ubi heeft ook maar zestig minuten, toch?
Forget it, die gaan we nu niet meer zienquote:
De vorige twee confs liepen toch wel goed op schema?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze lopen wel vaker uit. kan nog makkelijk
nog even de 450 grap ertegen aan gooien en we hebben alles gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef speknek het volgende:
30 miljoen al. Een van de weinige partygames die ik nog wel een keer wil proberen, schijnt echt hilarisch te zijn.
zou wel heel gemeen zijn na al die reclame op de AC-facebook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Forget it, die gaan we nu niet meer zien
Helemaal mee eens. Liever geen AC voorlopig meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:29 schreef speknek het volgende:
Assassin's Creed, echt niet, die franchise is doodgemolken.
mja ach. ubi gaat echt niet hun pareltje vergeten hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:29 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De vorige twee confs liepen toch wel goed op schema?
Nintendo is wel de laatste van wie ik spektakel verwachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ninty heeft het goed geplant om als laatste te gaan
Harmonix / Neversoft toch?quote:
een nieuwe console, een nieuwe Zelda en een nieuwe Kirby!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nintendo is wel de laatste van wie ik spektakel verwacht.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nintendo is wel de laatste van wie ik spektakel verwacht.
met Mel B he!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Zolder het volgende:
Leuk hoor, dat ze nu met kinect kunnen en doen wat de wii 5 jaar geleden deed.
kom een tank bij een wegversperringquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef g30n het volgende:
Kent iemand nog een goeie mop? om de tijd te doden zeg maar?
Rayman was de opening van ditquote:
Rayman is inderdaad geweest, BG&E is veel te tof voor Ubisoft.quote:
die heb ik ookquote:
Dan ik ga huilenquote:
we maken gewon nog een triologie erbijquote:
http://www.youtube.com/user/E3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ergens een livestream voor Sony press conference straks?
GRATIS GELD !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef themole het volgende:
Wat dachten ze van een echt nieuw deel in de AC serie, niet alleen maar deel 2 spinoffs.
Komt ook nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef themole het volgende:
Wat dachten ze van een echt nieuw deel in de AC serie, niet alleen maar deel 2 spinoffs.
DEMO NU JONGUH, GEDULDquote:
Ga dan eens snel de rest spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef Gamer_V het volgende:
Als iemand die alleen het eerste half uur van AC1 heeft gespeeld vind ik het maar een oninteressante trailer.
3 games in 3 jaar tijd, MILKY MILKYquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |