We hebben de topic gedoubletaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef MrManiak het volgende:
Lekker gepoept. Heb ik wat gemist?
(Heb even nummer 6 van dit topic gemaakt)
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef MrManiak het volgende:
(Heb even nummer 6 van dit topic gemaakt)
Ja squadbased FarCry dit met splinter cell interface. Wel slim qua kosten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef donald_dick het volgende:
dat is het nadeel van ubisoft, alle games gaan door elkaar lopen
dat is het toch ook? naja omgekeerd danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:08 schreef donald_dick het volgende:
splinter cell conviction in een ghost recon jasje met online multiplayer, nu nog local co-op en ik koop hem wel
oke, ik bedoelde meer splitscreenquote:
3, waarvan 2 nostalgisch en de andere zo goed als.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef donald_dick het volgende:
nah, ubisoft heeft al genoeg kuifje spelletjes gemaakt
vond je de laatste splinter cel niet leuk dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef Zolder het volgende:
Het is gewoon echt weer zon nietszeggend spel.
ik kon er 1 niet uitspelen omdat het te moeilijk was, volgens mij was het kuifje in tibetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef Zolder het volgende:
[..]
3, waarvan 2 nostalgisch en de andere zo goed als.
Ik heb niet eens de moeite genomen om die te spelen. Maarja ieder zn ding he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vond je de laatste splinter cel niet leuk dan?
ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
4-player co-op kan ik alleen maar toejuichen.
kuifje avontuur onbekend ook gespeeld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kon er 1 niet uitspelen omdat het te moeilijk was, volgens mij was het kuifje in tibet
jup, op de snesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
kuifje avontuur onbekend ook gespeeld?
Die kuifje spellen waren altijd wel echt moeilijk ja
co-op is altijd goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
4-player co-op kan ik alleen maar toejuichen.
kinect was ook veel gameplay, met lieve kindjes enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, die Ubi weet hoe persconferenties te houden: veel gameplaybeelden tonen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |