Dat zal niet meer lukken nadat ik haar gedragen stringetje heb gevraagdquote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef CyberJesus het volgende:
En TS probeert monkyyy te hosselen via dit topic
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Dat zal niet meer lukken nadat ik haar gedragen stringetje heb gevraagd
In elk topic ben jij een van de eerste die post. How???quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef Socios het volgende:
Ik ken mooiere FOK!sters.
Maar monkyyy mag er zeker wezen, ja.
Fiporadar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
In elk topic ben jij een van de eerste die post. How???
Oh, maar dit topic ging over Monkyyy.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Jij bent ook mooi zeg, alleen iets te jong voor mij... maar echt een schatje !
Jijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Quibi het volgende:
[..]
En quibi? die enige echt kloon verrader, vertaler en toch lief is?
Ja maar is toch belangrijke informatie !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar dit topic ging over Monkyyy.
Hehe I know verdien best veelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, maar dit topic ging over Monkyyy.
[..]
Jij![]()
Ok ok, dankjewel dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Ja maar is toch belangrijke informatie !
Niet in ieder topic, hoor. Gewoon lekker FOK!ken toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef UnitedStates het volgende:
In elk topic ben jij een van de eerste die post. How???
nja, in de topics waar jij in post danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in ieder topic, hoor. Gewoon lekker FOK!ken toch?
wie is er mooier dan, kom op !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in ieder topic, hoor. Gewoon lekker FOK!ken toch?
Ik ben gevleid hoor.quote:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
.
Ik snap dat niet hè, waarom zouden mannen zich voordoen als vrouw terwijl het enige wat ze daarmee winnen mannelijke aandacht is. Homo's, allemaal.
Doe eens een andere suggestie dan? Ben benieuwd wie zich kan meten met deze schoonheidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan nog niet het mooiste meisje van fok.
Wat bedoel je met meer duidelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef MajorTom. het volgende:
Heb eerst meer duidelijke pics van monkeyy nodig ter beoordeling.
Waarom is het een man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
.
Ik snap dat niet hè, waarom zouden mannen zich voordoen als vrouw terwijl het enige wat ze daarmee winnen mannelijke aandacht is. Homo's, allemaal.
Dromenvangertje sowieso, omdatappel vind ik persoonlijk ook aantrekkelijker, net als summergirl etc....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Doe eens een andere suggestie dan? Ben benieuwd wie zich kan meten met deze schoonheid
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet ik veel, ikroep maar wat. En dat werkt blijkbaar.
Omdat Snakey dat zei, maar blijkbaar loog. Kut.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom is het een man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat jullie het zogenaamd mooie foto's vinden is het per definitie een man?
Dan moeten we er maar een poll van maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dromenvangertje sowieso, omdatappel vind ik persoonlijk ook aantrekkelijker, net als summergirl etc....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Saisai het volgende:
Nou Rodawa, als jij dit nou eens even doet. Misschien mag je daarna wel in het broekje van de winnares
Ja maar even serieus hé, waarom moet dit nou?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat Snakey dat zei, maar blijkbaar loog. Kut.
een kusje op je wangquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar even serieus hé, waarom moet dit nou?!
Het lijkt echt net alsof 99,9% van FOK! nog nooit een vrouw heeft gezien, 80% van de vrouwen op mijn school zien er 10x beter uit dan deze chick. Ik weet niet, ze heeft geen eens normale duidelijke foto's joh, wss heeft ze een rotte bek, is voor de hand liggend.
Ik kan hier niet mee omgaan. Ik vind het beschamend om alle mannen zo triest bezig te zien.
Ik vind je best een lachen usert, maar ga nou niet klonen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:19 schreef Rodawa het volgende:
Of ik maak gewoon heel veel accounts en ik stem steeds op dezelfde persoon.
Precies, fucking triest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
.
Dikzakquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:18 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar even serieus hé, waarom moet dit nou?!
Het lijkt echt net alsof 99,9% van FOK! nog nooit een vrouw heeft gezien, 80% van de vrouwen op mijn school zien er 10x beter uit dan deze chick. Ik weet niet, ze heeft geen eens normale duidelijke foto's joh, wss heeft ze een rotte bek, is voor de hand liggend.
Ik kan hier niet mee omgaan. Ik vind het beschamend om alle mannen zo triest bezig te zien.
Je hebt gelijk. Ik zal het niet doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vind je best een lachen usert, maar ga nou niet klonen!
Gewoon één origineel FOK!account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ja weenie, iemand moet een poll maken. Ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:23 schreef Biogarde het volgende:
Bij wie moet ik zijn en langs wie moet ik als ik haar wil geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |