nja, in de topics waar jij in post danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in ieder topic, hoor. Gewoon lekker FOK!ken toch?
wie is er mooier dan, kom op !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet in ieder topic, hoor. Gewoon lekker FOK!ken toch?
Ik ben gevleid hoor.quote:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
.
Ik snap dat niet hè, waarom zouden mannen zich voordoen als vrouw terwijl het enige wat ze daarmee winnen mannelijke aandacht is. Homo's, allemaal.
Doe eens een andere suggestie dan? Ben benieuwd wie zich kan meten met deze schoonheidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan nog niet het mooiste meisje van fok.
Wat bedoel je met meer duidelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef MajorTom. het volgende:
Heb eerst meer duidelijke pics van monkeyy nodig ter beoordeling.
Waarom is het een man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
.
Ik snap dat niet hè, waarom zouden mannen zich voordoen als vrouw terwijl het enige wat ze daarmee winnen mannelijke aandacht is. Homo's, allemaal.
Dromenvangertje sowieso, omdatappel vind ik persoonlijk ook aantrekkelijker, net als summergirl etc....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
Doe eens een andere suggestie dan? Ben benieuwd wie zich kan meten met deze schoonheid
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet ik veel, ikroep maar wat. En dat werkt blijkbaar.
Omdat Snakey dat zei, maar blijkbaar loog. Kut.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom is het een man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat jullie het zogenaamd mooie foto's vinden is het per definitie een man?
Dan moeten we er maar een poll van maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dromenvangertje sowieso, omdatappel vind ik persoonlijk ook aantrekkelijker, net als summergirl etc....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Saisai het volgende:
Nou Rodawa, als jij dit nou eens even doet. Misschien mag je daarna wel in het broekje van de winnares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |