Ik kreeg scholierenbijdrage, maar nu niet meer omdat ik klaar ben met m'n vwo.quote:
Ik krijg vooralsnog helemaal niets, zeik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg scholierenbijdrage, maar nu niet meer omdat ik klaar ben met m'n vwo.![]()
Dus hele vakantie alleen zorgtoeslag en salaris krijgen.
Ik hoef geen geld. Spullen zijn leuker.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt vaag, maar hij had geld over ofzo.
Scholierenbijdrage ook niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik krijg vooralsnog helemaal niets, zeik niet
Woahquote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zorgtoeslag, ik was dat vergeten aan te vragen, toen kreeg ik in een keer geld van 10 maanden. Dat is ook lekker
Nee, want 17quote:
Oktober pas, sloeburrururur.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want 17
September krijg ik ook nog geen OV/studiefinanciering
Ik was ook 17 toen ik scholierenbijdrage kreeg volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want 17
September krijg ik ook nog geen OV/studiefinanciering
Hoeveel is dat eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zorgtoeslag, ik was dat vergeten aan te vragen, toen kreeg ik in een keer geld van 10 maanden. Dat was ook lekker
Ik krijg 70quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
66 of 69 euro per maand of inmiddels al 71, geen idee
WAT. HOE. WANNEER.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was ook 17 toen ik scholierenbijdrage kreeg volgens mij.
Dat moet je aan m'n ma vragen, die regelt het allemaal.quote:
Dat is nou ook niet bijster veelquote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
66 of 69 euro per maand of inmiddels al 71, geen idee
Als je ouders je boeken betalen en je collegegeld ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk is het leven van een student niet zo zwaar als je het gewoon goed regelt qua financiën.
3000 euro per jaar ofzo? Da's niet veel. Je kan de helft al verdienen door de hele vakantie te werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je ouders je boeken betalen en je collegegeld ja.
Ik werk sinds mn 16e en ben nu 19. Ik krijg stufi en zorgtoeslag en die 1k van mn vader toen. En elke maand krijg ik 6 hele euro's gestort van mn vaderquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
3000 euro per jaar ofzo? Da's niet veel. Je kan de helft al verdienen door de hele vakantie te werken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk sinds mn 16e en ben nu 19. Ik krijg stufi en zorgtoeslag en die 1k van mn vader toen. En elke maand krijg ik 6 hele euro's gestort van mn vader![]()
Inmiddels al over de 10k.
Collegegeld is 1000 voor mijn eerste jaar, en ik ga 310 per maand krijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
3000 euro per jaar ofzo? Da's niet veel. Je kan de helft al verdienen door de hele vakantie te werken.
Ik zei niet dat ik je niet geloof. Ik praat er alleen niet graag over.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geloof je me niet?Beetje jammer dit.
3000 euro was ook heel ruim genomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Collegegeld is 1000 voor mijn eerste jaar, en ik ga 310 per maand krijgen
Welke studie ga je doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Collegegeld is 1000 voor mijn eerste jaar, en ik ga 310 per maand krijgen
Geld boeit me eigenlijk niet zo. Het is fijn dat ik het heb maar ik geef het bijna niet uitquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik je niet geloof. Ik praat er alleen niet graag over.Want dat vinden sommigen hier niet zo leuk denk ik.
Ja dat ja. Sparen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geld boeit me eigenlijk niet zo. Het is fijn dat ik het heb maar ik geef het bijna niet uit
Inderdaad sparen. En niet alles kopen wat je leuk vindt. Goed nadenken of je het echt nodig hebt dit dat.quote:
Maar ik vind shoppen leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad sparen. En niet alles kopen wat je leuk vindt. Goed nadenken of je het echt nodig hebt dit dat.
Informatica, ik hoop met heel mijn hart dat het geen wolvenshirt parade wordtquote:
Mijn vriendin doet dat ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica, ik hoop met heel mijn hart dat het geen wolvenshirt parade wordt
Ik faal dan als man zijndequote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik geef nooit extreem veel uit. Ik faal als vrouw zijnde.
Als ik mijn rijbewijs heb mag je die porsche wel voor me kopenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik geef nooit extreem veel uit. Ik faal als vrouw zijnde.
Dat gaat me ietwat te ver.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als ik mijn rijbewijs heb mag je die porsche wel voor me kopen
Uni of hbo? Als ze hbo doet, kan je haar vragen hoe het daar is wat dat betreft? Ik begin een beetje bedenkingen te krijgenquote:
HBO. Ze vindt het makkelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Uni of hbo? Als ze hbo doet, kan je haar vragen hoe het daar is wat dat betreft? Ik begin een beetje bedenkingen te krijgen
Opel astraquote:
Welterustenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen welterusten poesjes van me.
[..]
Geen geld daarvoor gr gr.
Wat de neuk, wat voor dan?quote:
drugs dealerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
Iemand uit mijn klas heeft trouwens een ford focus cabrio, nieuwste serie. Waar hij het geld vandaan haalt is me een raadsel, maar het is een heersding
In tussenuur naar starbucks
Dat type is ie niet, ik denk dat hij hem gewoon van zijn ouders heeft gekregen, net als die gast met die audi hierquote:
Zwart zo en zo iddquote:
Wat vind jij mooi dan?quote:
JA MAAR WELKENquote:
Dat kan het ook zijn, misschien denk ik gewoon teveel vooruitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
Weetikveel, heb me er niet in verdiept. Eerst autorijbewijs halen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
Godver, ik ben nu al helemaal verliefd geraakt op die porsche en het duurt nog zoooooo lang voordat ik uberhaupt mijn rijbewijs heb
Echt hč, altijd bij mijquote:
good for youquote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geloof je me niet?Beetje jammer dit.
quote:
wel niet echt flex weertje achja, ik ga lekker autistisch studerenquote:
Goed goed, zin in dadelijk, weer een dag met zuipen voor de boeg. Je moet toch wat hequote:
Ook goed hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Goed goed, zin in dadelijk, weer een dag met zuipen voor de boeg. Je moet toch wat he
En met jou?
Ja normaal wel ja, maar het toernooi begint om half 12quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goed hoor.
Zuipen.Ik dacht dat je tot half 4 in je nest bleef rotten omdat dat de normaalste zaak van de wereld was?
Zeker, morgen weer een dag om te niksen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:20 schreef Etsu het volgende:
Too bad.
Het ga je goed jongen, morgen weer een nieuwe dag.
maareuhm, ga je nu wel of niet je hers proberen te halen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:21 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Zeker, morgen weer een dag om te niksen.
Nu eerst maar eens mijn noodles eten.
Wat ga jij doen vandaag?
misschienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:15 schreef BaasD het volgende:
Thatim, kom jij morgen beeetje biertjes doen hiero met de enige eckte limbofan?
FOK!ken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:21 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Zeker, morgen weer een dag om te niksen.
Nu eerst maar eens mijn noodles eten.
Wat ga jij doen vandaag?
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Lekker alleen thuis, dus lekker rustig
Geen rare dingen doen hč.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, ik kan al een week lang doen waar ik zin in heb
quote:
Link naar gaypron?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:05 schreef BaasD het volgende:
[..]
ga beetje internet pron kijken. er is genoeg te zien
jij vroeg hetquote:
Waarom weet jij de link?quote:
Het is gewoon basiskennis. Echter nooit verder dan de homepage geweest.quote:
Smoesjes. Ik houd je in de gaten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het is gewoon basiskennis. Echter nooit verder dan de homepage geweest.
Mag je doen.quote:
Etsu vroeg erom.quote:
Soms zit het mee, vandaag zit het blijkbaar tegen.quote:
Eensch!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:16 schreef ThaTim het volgende:
Je had het moeten weten, BaasD. Er stond toch' je vroeg erom'!
ik dacht dat het een of ander kut filmpje wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:16 schreef ThaTim het volgende:
Je had het moeten weten, BaasD. Er stond toch' je vroeg erom'!
quote:
zal beide niet doenquote:
ook dit nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
niet plassen in het water
Thatim is echt baas met zijn ingegraven zwembadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ThaTim heeft geen eigen zwembad. Hij heeft een opblaaszwembadje.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ThaTim heeft geen eigen zwembad. Hij heeft een opblaaszwembadje.
Ik zag jou nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
Trouwens BaasD. 12 uur op RC, perron 2. Ik heb je niet gezien.
Zie, je scheet 7 regenboogkleuren. Lafaard.
Ewah mattie dat heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was herkenbaar. Ik had een bord met 'ETSU HIER' opgehangen.
Zie: kip zonder kop.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef BaasD het volgende:
[..]
Ewah mattie dat heb ik niet gezien
Liegen dat je ergens was:')
op zn minst als CEO van een beursgenoteerde organisatie neem ik aan?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef BaasD het volgende:
[..]
op zn minst als CEO van een beursgenoteerde organisatie neem ik aan?
Vegen erg vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gelukkig
Zolang ik maar niet hoef te vegen.
Laat mij maar schoffelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:36 schreef Etsu het volgende:
JE MOEST EENS WETEN HOE VAAK IK VEEG![]()
Lui kreng.
Doe dat jongen. Ik hoop voor je dat je mag dweilen. Da's ook cool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Morgen is mijn eerste werkdag, dus ik zal het je laten weten
Dat hoef ik sowieso niet denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe dat jongen. Ik hoop voor je dat je mag dweilen. Da's ook cool.
Maarmaarmaar de parkeerplaatsen moeten ook schoon worden hoor, weet je hoe vies met die auto's enzo bah.quote:
Zulke mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit op de bus de wachten. Komt er een meisje met een kort pittig kapsel ook bij zitten. Ze heeft een paarse pluk en de rest is zwart. En zo'n piercing bij haar onderlip. Ok.
Iel, daar zou ik echt bang van worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit op de bus de wachten. Komt er een meisje met een kort pittig kapsel ook bij zitten. Ze heeft een paarse pluk en de rest is zwart. En zo'n piercing bij haar onderlip. Ok.
Ik zou moeten lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Iel, daar zou ik echt bang van worden.
Ook prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lach daar niet om, ik zet het op fok.
PARTY ROCKERS IN THE HOUSE TONIGHT!quote:
we kennen hem amperquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heeft Rellende_Rotscholier een ban?
Ok ik dacht die zijn dikke matties geworden alles. Helaas helaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
we kennen hem amperdus alsof wij weten waarom..
Wat voor prive-info?quote:
Het was ook een verkapte postcount-opkrikpost.quote:
Salami is ranzig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef xCore het volgende:
Wat voor pizza moet ik straks bestellen? Ik zit te twijfelen tussen döner of salami
HELLUP!
quote voor motorbloempe voor banquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het was ook een verkapte postcount-opkrikpost.
pizza calzonequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef xCore het volgende:
Wat voor pizza moet ik straks bestellen? Ik zit te twijfelen tussen döner of salami
HELLUP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |