Ik kreeg scholierenbijdrage, maar nu niet meer omdat ik klaar ben met m'n vwo.quote:
Ik krijg vooralsnog helemaal niets, zeik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg scholierenbijdrage, maar nu niet meer omdat ik klaar ben met m'n vwo.![]()
Dus hele vakantie alleen zorgtoeslag en salaris krijgen.
Ik hoef geen geld. Spullen zijn leuker.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt vaag, maar hij had geld over ofzo.
Scholierenbijdrage ook niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik krijg vooralsnog helemaal niets, zeik niet
Woahquote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zorgtoeslag, ik was dat vergeten aan te vragen, toen kreeg ik in een keer geld van 10 maanden. Dat is ook lekker
Nee, want 17quote:
Oktober pas, sloeburrururur.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want 17
September krijg ik ook nog geen OV/studiefinanciering
Ik was ook 17 toen ik scholierenbijdrage kreeg volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want 17
September krijg ik ook nog geen OV/studiefinanciering
Hoeveel is dat eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zorgtoeslag, ik was dat vergeten aan te vragen, toen kreeg ik in een keer geld van 10 maanden. Dat was ook lekker
Ik krijg 70quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
66 of 69 euro per maand of inmiddels al 71, geen idee
WAT. HOE. WANNEER.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was ook 17 toen ik scholierenbijdrage kreeg volgens mij.
Dat moet je aan m'n ma vragen, die regelt het allemaal.quote:
Dat is nou ook niet bijster veelquote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
66 of 69 euro per maand of inmiddels al 71, geen idee
Als je ouders je boeken betalen en je collegegeld ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk is het leven van een student niet zo zwaar als je het gewoon goed regelt qua financiën.
3000 euro per jaar ofzo? Da's niet veel. Je kan de helft al verdienen door de hele vakantie te werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je ouders je boeken betalen en je collegegeld ja.
Ik werk sinds mn 16e en ben nu 19. Ik krijg stufi en zorgtoeslag en die 1k van mn vader toen. En elke maand krijg ik 6 hele euro's gestort van mn vaderquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
3000 euro per jaar ofzo? Da's niet veel. Je kan de helft al verdienen door de hele vakantie te werken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk sinds mn 16e en ben nu 19. Ik krijg stufi en zorgtoeslag en die 1k van mn vader toen. En elke maand krijg ik 6 hele euro's gestort van mn vader![]()
Inmiddels al over de 10k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |