Vegen erg vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gelukkig
Zolang ik maar niet hoef te vegen.
Laat mij maar schoffelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:36 schreef Etsu het volgende:
JE MOEST EENS WETEN HOE VAAK IK VEEG![]()
Lui kreng.
Doe dat jongen. Ik hoop voor je dat je mag dweilen. Da's ook cool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Morgen is mijn eerste werkdag, dus ik zal het je laten weten
Dat hoef ik sowieso niet denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe dat jongen. Ik hoop voor je dat je mag dweilen. Da's ook cool.
Maarmaarmaar de parkeerplaatsen moeten ook schoon worden hoor, weet je hoe vies met die auto's enzo bah.quote:
Zulke mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit op de bus de wachten. Komt er een meisje met een kort pittig kapsel ook bij zitten. Ze heeft een paarse pluk en de rest is zwart. En zo'n piercing bij haar onderlip. Ok.
Iel, daar zou ik echt bang van worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit op de bus de wachten. Komt er een meisje met een kort pittig kapsel ook bij zitten. Ze heeft een paarse pluk en de rest is zwart. En zo'n piercing bij haar onderlip. Ok.
Ik zou moeten lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Iel, daar zou ik echt bang van worden.
Ook prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lach daar niet om, ik zet het op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |