quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
OK, dat noteer ik even. Die grotten klinken interessantquote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja de kust is mooi, Portoroz en Piran enzoEn de grotten van Postojna. En het meer van Bohinj, maar dat is voor mij persoonlijk he, da's 'mijn' plaatsje he.
Daar kun je ook heel mooi de natuur in.
Ten go! To Mexicooooooooquote:Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
komt ze vandaan en ik ben de enige die er nog niet geweest is.
Oh en mocht je naar Kroatië gaan, de Plitvice meren is heel mooi, allemaal watervallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, dat noteer ik even. Die grotten klinken interessantDat meer ook, wordt sowieso een 'outdoorvakantie' dus dat past wel mooi.
Klinkt goed in elk geval
Ja, dank je. Nu wil ik ook, mutsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en mocht je naar Kroatië gaan, de Plitvice meren is heel mooi, allemaal watervallen.
vooral het geld om te gaan.. en daar uit te geven is het probleem..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Barbusse het volgende:
GvE, geen kans, tijd, geld om een paar daagjes vrij te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Kroatië is een optie, even kijken hoeveel tijd we nog over hebben. We gaan 2 à 3 weken, en met roadtrips wil je nog wel eens vergeten dat je ook nog terug moet rijdenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en mocht je naar Kroatië gaan, de Plitvice meren is heel mooi, allemaal watervallen.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
PM mij de gegevens even.... anders vergeet ik het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen geld voor (over) atm, onvoldoende vakantiedagen, is me een te grote stap met ventje, maar ook alleen en vind het niet nodig dat zij daar aan meebetaald.quote:
Ja, is een nationaal park, kun je echt uren rondlopenquote:
Te laat.quote:
Lopen? Urenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is een nationaal park, kun je echt uren rondlopen
Ok...well, dat kan opgelost worden natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vooral het geld om te gaan.. en daar uit te geven is het probleem..
Grote stappen makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen geld voor (over) atm, onvoldoende vakantiedagen, is me een te grote stap met ventje, maar ook alleen en vind het niet nodig dat zij daar aan meebetaald.
mag je mij vertellen hoe, en mn kontje achter het station verkopen is geen optiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok...well, dat kan opgelost worden natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nog kunnen slapen vannacht?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
Plitvice moet je inderdaad naartoe gaan als je in de buurt bent!
Ehm, zie je mij al 'wandelschoenen' dragen?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil geen 'wandelschoenen' kopen, maar vraag me af of ik veel lopen ga redden met drie paar afgetrapte sneakers
Na het zien van die foto's moet ik inderdaad maar een extra weekje vakantie op gaan nemen denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
Plitvice moet je inderdaad naartoe gaan als je in de buurt bent!
Net zo veel als ik jou met een rode jas uit de ANWB-winkel op een Batavus toerfiets zie fietsen met zo'n rekje voor de kaart op het stuurquote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, zie je mij al 'wandelschoenen' dragen?
Nee. Alleen kleine man had geluk, die zat toen nog vaak in de wandelwagenquote:
Ja een uurtje of 5. Laatste tijd meer regel dan uitzonderingquote:
Ik heb in portugal bergen opgeklommen en hele einden gelopen over stoffige paadjes op mn teenslippersquote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil geen 'wandelschoenen' kopen, maar vraag me af of ik veel lopen ga redden met drie paar afgetrapte sneakers
niet als ventje daar mogelijk de dupe van wordtquote:
Nou dan heb je je eigen vraag al beantwoord dusquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na het zien van die foto's moet ik inderdaad maar een extra weekje vakantie op gaan nemen denk ik
[..]
Net zo veel als ik jou met een rode jas uit de ANWB-winkel op een Batavus toerfiets zie fietsen met zo'n rekje voor de kaart op het stuur
Dat is ook ongeveer hoe ik over 'wandelschoenen' denk.
Ik wil volgend jaar naar de nationale parken van de westkust in de VS en denk dat ik dan toch wel wandelschoenen ga aanschaffenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na het zien van die foto's moet ik inderdaad maar een extra weekje vakantie op gaan nemen denk ik
[..]
Net zo veel als ik jou met een rode jas uit de ANWB-winkel op een Batavus toerfiets zie fietsen met zo'n rekje voor de kaart op het stuur
Das niet zo mooi.....quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ja een uurtje of 5. Laatste tijd meer regel dan uitzondering
Rustig aan sparen misschien?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag je mij vertellen hoe, en mn kontje achter het station verkopen is geen optie
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb in portugal bergen opgeklommen en hele einden gelopen over stoffige paadjes op mn teenslippers
Dat weet ik, maar die ga ik dus sowieso zienquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die 2e foto is niet Plitvice he, maar meer van Bohinj
Hou niet zo van lopenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Alleen kleine man had geluk, die zat toen nog vaak in de wandelwagen
Plan dan ook een dagje Rovinjquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
oh oh oh, je kostbare reputatie, je zou toch eens gezien wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Welke sukkel gaat dan ook naar Malta?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is Malta toch maar een saai kuteiland?
Daar heb ik als kleine b toch zo vaak in the buff in gezetenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die ga ik dus sowieso zien
nou, dat zou lukken, als ik niet ook andere plannen had.. ik moet 1 juli hier weg zijn en een nieuwe woning vinden, ik moet nog keiveel inkt kopen, een nieuwe laptop en mn rekeningen betalenquote:
quote:
Inkt?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, dat zou lukken, als ik niet ook andere plannen had.. ik moet 1 juli hier weg zijn en een nieuwe woning vinden, ik moet nog keiveel inkt kopen, een nieuwe laptop en mn rekeningen betalen
Nu wil ik zeker op vakantiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik als kleine b toch zo vaak in the buff in gezeten
Oh en wat ik altijd bloedmooi vind; als je door de bergen rijdt en dan beneden de Sava zien stromen tussen het groen.
Modebewust, zelfs in Slovenië.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oh oh oh, je kostbare reputatie, je zou toch eens gezien worden![]()
Ik zal foto's makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik als kleine b toch zo vaak in the buff in gezeten
Oh en wat ik altijd bloedmooi vind; als je door de bergen rijdt en dan beneden de Sava zien stromen tussen het groen.
(met ventje) op vakantie naar Mexico. (hoofdzakelijk schoonfamilie broertje bezoeken)quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
JB: ik kan even niet makkelijk terug lezen, sorry, maar welke grote stap?
tat'squote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Modebewust, zelfs in Slovenië.
[..]
Ik zal foto's maken
Ik snap het.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
(met ventje) op vakantie naar Mexico. (hoofdzakelijk schoonfamilie broertje bezoeken)
Voor haar welquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Die zijn niet heel erg noodzakelijk, of wel?
Nou ja, als je liever tattoos laat zetten dan op vakantie gaat, moet je dat natuurlijk doenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
[..]
wel.. verwerkingsprocessenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het ook, maar het komt goed met me, ooitquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niet zo mooi.....Had wel gelezen hoe of wat je neer had gezet.... Klinkt vervelend
Hou je nu op.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Nu heb ik zin in verse vis in een van de restaurantjes in Piran
Natuurlijk! Maar ik begreep dat ze juist graag op vakantie wilde maar 'geen enkele mogelijkheid' had om te sparen. Dan lijkt veel geld uitgeven voor een tattoo een wat vreemde keus.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als je liever tattoos laat zetten dan op vakantie gaat, moet je dat natuurlijk doen
Ja ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hou je nu op.
Nu wil ik op vakantie en heb honger
Ja oké, het ligt er maar net aan waar je je geld liever aan uitgeeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar ik begreep dat ze juist graag op vakantie wilde maar 'geen enkele mogelijkheid' had om te sparen. Dan lijkt veel geld uitgeven voor een tattoo een wat vreemde keus.
ik wil heel graag op vakantie, maar ik wil nog liever tatsquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar ik begreep dat ze juist graag op vakantie wilde maar 'geen enkele mogelijkheid' had om te sparen. Dan lijkt veel geld uitgeven voor een tattoo een wat vreemde keus.
Niet! Mystikvm is begonnen!quote:
Dat is wel duurder dan een vakantiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil heel graag op vakantie, maar ik wil nog liever tats
Ik moet nog een sleeve met eerbetoon aan mn overleden oma, ik moet nog een ukulele met anjer op mn rug tussen mn schouderbladen voor mn opa die in april is overleden, ik moet nog 3 knoopjes op mn heup voor andere oma, ik moet nog een tekst op mn rug voor mij... en dan nog wat dingetjes..
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil heel graag op vakantie, maar ik wil nog liever tats
Ik moet nog een sleeve met eerbetoon aan mn overleden oma, ik moet nog een ukulele met anjer op mn rug tussen mn schouderbladen voor mn opa die in april is overleden, ik moet nog 3 knoopjes op mn heup voor andere oma, ik moet nog een tekst op mn rug voor mij... en dan nog wat dingetjes..
hoe verder sociaal contact buiten mijn comfortzone ligt, hoe meer energie het kost. Dus als afstandelijke noorderling tussen tempermentvolle zuid amerikanen...quote:
iets maarquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel duurder dan een vakantie
Het was sterker dan ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij gaat er op verder en plaatst foto's
Nederland is ook mooi.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe verder sociaal contact buiten mijn comfortzone ligt, hoe meer energie het kost. Dus als afstandelijke noorderling tussen tempermentvolle zuid amerikanen...
Ik heb opeens ook helemaal geen zin meer
Nederland heeft echt wel mooie plekjes hoor....quote:
Weltrustequote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja slapen, veel te lange werkdag geweest vandaag.
gnight joequote:
Nja, niet veel voorstanders van zoveel inkt, dat weet ik ook wel, maar het zijn allemaal heel persoonlijke dingen die oa met verwerkingsproces te maken hebben..quote:
Ja geweldige websitequote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
Vanmiddag door een vriendin op www.bookdepository.co.uk gewezen...... Nu ga ik ECHT te veel boeken kopen.....![]()
Ja, die site had ik eerder moeten weten.... steeds te duur bij bol.com gekocht!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geweldige websiteNet als Play trouwens, maar bij BD kun je een verlanglijstje bijhouden en krijg je een mail als de prijs van iets dat daarop staat is gezakt
Ik zag vandaag een winkel in Brugge die heel groot CHOCOHOLIC op de luifel had staan. Moest gelijk aan jou denken!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geweldige websiteNet als Play trouwens, maar bij BD kun je een verlanglijstje bijhouden en krijg je een mail als de prijs van iets dat daarop staat is gezakt
Soms hebben ze ook kortingscodes, heb er laatst nog eentje gebruikt, scheelde weer 10 procentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die site had ik eerder moeten weten.... steeds te duur bij bol.com gekocht!!!
Nu 3 boeken besteld voor minder dan de prijs van 2 van die boeken bij bol.com
Had 2 boeken beschadigd ontvangen, dus teruggestuurd en nu dus bij BD besteld
wat liefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een winkel in Brugge die heel groot CHOCOHOLIC op de luifel had staan. Moest gelijk aan jou denken!
Welke?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die site had ik eerder moeten weten.... steeds te duur bij bol.com gekocht!!!
Nu 3 boeken besteld voor minder dan de prijs van 2 van die boeken bij bol.com
Had 2 boeken beschadigd ontvangen, dus teruggestuurd en nu dus bij BD besteld
ben je naar Da Vinci geweest?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een winkel in Brugge die heel groot CHOCOHOLIC op de luifel had staan. Moest gelijk aan jou denken!
Ik moet mijn Wishlist van bol.com nog overzetten naar BD....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef CherryLips het volgende:
mijn wishlist op BD is nu 5 blz lang, valt nog mee
Bloemen houden dus niet van mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef CherryLips het volgende:
kut hey, ik heb m'n orchideeën vermoordik ben 5 maanden weg en ze doen het prima, ik ben drie weken terug en ik verzuip ze.
The Monk Who Sold His Ferrari (waargebeurd verhaal over een Wall Street bankier die al zijn bezittingen weg heeft gegeven, zijn miljoenenhuis aan een arm gezin enzo)quote:
Ergens heb ik die naam wel langs zien komen, ik ben alleen bij alle chocoladewinkeltjes ver weg gebleven van de entree. Wilde een leuk biercafé in, wel gevonden (de Garre) maar die was niet open. Gelukkig wel mijn IRC weten te scoren, daar ging ik voor.quote:
Da Vinci, de beste ijssalonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ergens heb ik die naam wel langs zien komen, ik ben alleen bij alle chocoladewinkeltjes ver weg gebleven van de entree. Wilde een leuk biercafé in, wel gevonden (de Garre) maar die was niet open. Gelukkig wel mijn IRC weten te scoren, daar ging ik voor.
Bij de terugreis ziekjes en uiteraard treinperikelen moest ik vanuit Vlissingen omreizen via Breda naar het noorden afijn kortom een Kutdag alsof ik een moordgast ben.
wat een bullshitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:13 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wilde in Brugge een keer bij Peter Pancake (ja zo heet ie echt) een pannekoek met stroop... maar omdat het 10 uur 's ochtends was kreeg ik die niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |