ja ... ik koop ook gewoon mijn eigen wortels hoorquote:
die lui die hier aan 't werk zijn, zijn al sinds november bezig. Het had al klaar moeten zijn........ volgens mij komt 't nooit afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je zou toch verwachten dat alles vantevoren bekeken en berekend is hé, maar zie dat hier ook. De onlogische manier van werken
tja die mannen moeten ook werken anders geen groenten brood en vleesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh, en ik vergeet ook helemaal de boeren die hier met hun karren met stoffige troep langs komen gesjeesd
Hier ook. Nu zijn in de zijstraat huisjes gesloopt, komen ook weer nieuwe huizen te staan, dan onze renovatie...Het wordt natuurlijk wel mooi allemaal, maar na een paar jaar heb je het wel gehad. Ook het steeds afsluiten van de straat en zo...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
praat me er niet van. Worden al 4 jaar appartementen gerenoveerd afgebroken huizen gebouwd stads verwarming aangelegd scholen afgebroken scholen gebpuwd, en dat alles in een straal van 500 meter. Duurt ook nog maar twee jaar
ik eet geen hooi hoor, ben geen konijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja die mannen moeten ook werken anders geen groenten brood en vlees
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in de omgevening van 500 meter word helemaal niks gedaanalleen als ik dat wil
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel mensen er hier bij mij in een straal van 500 m wonen/werken ?
![]()
Ik kan mij gewoon dus geen beeld vormen van 500 m niets
lol, ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weet je wel hoeveel mensen er hier bij mij in een straal van 500 m wonen/werken ?
![]()
maar je toekomstige biefstukken welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik eet geen hooi hoor, ben geen konijn
das lang geleden dat ik dat heb meegemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
maar in koekjes zit meel, de boeren telen het graan voor de meel van de koekjesquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lang geleden dat ik dat heb meegemaakt
volgens mij eten de koeien nu gewoon gras, ik zie ze gewoon in de wei lopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar in koekjes zit meel, de boeren telen het graan voor de meel van de koekjes
ha ha hoelang gaan we door![]()
![]()
![]()
Dat idee hadden wij ook op het laatst, maar de stratenmakers zijn klaar hoor. Alleen het nieuwe tuingedeelte nog niet. De gemeente heeft gras gezaaid, i.p.v. grasmatten. Nu groeit er van alles, onkruid en zo, maar geen grasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die lui die hier aan 't werk zijn, zijn al sinds november bezig. Het had al klaar moeten zijn........ volgens mij komt 't nooit af
ikke wel hoor, 5 jaar geleden was achter mijn huis nog alleen weiland en boomgaarden, nu een complete woonwijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zit mij suf te piekeren, maar kan echt niets herinneren.
klopt... en met deze regen krijgen ze misschien weer een beetje gras... ze eten nu eigenlijk alleen hooi. gras is opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij eten de koeien nu gewoon gras, ik zie ze gewoon in de wei lopen
??? heb je spotify ook weer aan staan ??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
waarom hoor ik nu twee muziekjes door elkaar?
dinsdagquote:
Ach ik woonde al vier jaar hier voordat de straat bestraat werdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat idee hadden wij ook op het laatst, maar de stratenmakers zijn klaar hoor. Alleen het nieuwe tuingedeelte nog niet. De gemeente heeft gras gezaaid, i.p.v. grasmatten. Nu groeit er van alles, onkruid en zo, maar geen gras
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
??? heb je spotify ook weer aan staan ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |