Meest ondankbare werk vind ik ramenlappenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar dan heb ik een groot probleem, in het huishouden heb ik eigenlijk nooit zin. En dan krijg ik als het echt niet meer te doen is ook van die poetsaanvallen zoals Bol, en kan ik erg boos worden als er dan iemand, als ik klaar ben met m'n poetsaanval, iets doet waar 't weer vies van wordt
dat bedoel ik. Ben er al minder hysterisch op geworden. Eerst moest en zou alles dagelijks op orde zijn, maar dat kwam doordat ik een schoonmoeder 30x per dag over de vloer kreeg waarvan alles smetteloos schoon moest zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een voordeel, ben alleen. Niemand die rotzooi maakt, en niemand die zegt dat het een zooitje is
Oh, maar als er niemand is die rotzooi maakt, kan het bij jou toch ook nooit een zooitje zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een voordeel, ben alleen. Niemand die rotzooi maakt, en niemand die zegt dat het een zooitje is
ik zet hem gewoon openquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meest ondankbare werk vind ik ramenlappen![]()
Kan je er eindelijk weer goed doorheen kijken, een regenbui en ze zijn weer matglas
ik heb al maanden mat glas. Het verbouwen van onze straat blijft een gebed zonder eind. Heb ik net de ramen gezeemd, breken ze de boel weer open, of besluiten ze brekelzand te gaan strooien. Zo lang ik nog kan zien door m'n ramen of het buiten licht of donker is, vind ik het wel best hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je er eindelijk weer goed doorheen kijken, een regenbui en ze zijn weer matglas
is hier geen regen voor nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, zijn geen draagbalken, gewoon zelf aangebracht. Ik vind het ook niet zo'n groot probleem dat ze eruit gaan, na 30 jaar. Het betekent alleen dat ook de muren helemaal opnieuw gestukadoord moeten worden. Alles bij elkaar een reden om misschien tijdelijk ons huis uit te moeten, daar zie ik wel tegenopquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, zo.... Maar dan zijn de binnenbalken nog niet historisch oud. Er kunnen nadat het plafond gedaan is toch wel nieuwe balken aangebracht worden. Krijg in ieder geval nu niet de indruk dat het om draagbalke.
zooitje valt ook wel mee. meer stof edquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar als er niemand is die rotzooi maakt, kan het bij jou toch ook nooit een zooitje zijn
ik wil ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ik ga maar weer eens een worteltje nemen, ben er wel aan toe
Bij ons in de straat hebben ze een huizenblok gesloopt, nieuwbouw neergezet en de straat opnieuw aangelegd. Heeft alles bij elkaar 3 jaar geduurd. En inderdaad, altijd overal stof en vieze ramen. Ben er wel makkelijker door gewordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb al maanden mat glas. Het verbouwen van onze straat blijft een gebed zonder eind. Heb ik net de ramen gezeemd, breken ze de boel weer open, of besluiten ze brekelzand te gaan strooien. Zo lang ik nog kan zien door m'n ramen of het buiten licht of donker is, vind ik het wel best hoor
Kamer voor kamer aanpakken, meubels van de wand, muur laten stuccen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nee, zijn geen draagbalken, gewoon zelf aangebracht. Ik vind het ook niet zo'n groot probleem dat ze eruit gaan, na 30 jaar. Het betekent alleen dat ook de muren helemaal opnieuw gestukadoord moeten worden. Alles bij elkaar een reden om misschien tijdelijk ons huis uit te moeten, daar zie ik wel tegenop
quote:
quote:
hier moest een groot hemelwaterriool worden aangelegd en zou de straat her-ingericht worden. Er lag erg kapot asfalt, dat is eruit en nu weer ouderwetse klinkertjes. Best mooi hoor, maar elke 2 weken moet er weer wat opengebroken worden, gaat niet goed met dat nieuwe riool blijkbaar. Het grondwater staat te hoog zegt de opzichterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bij ons in de straat hebben ze een huizenblok gesloopt, nieuwbouw neergezet en de straat opnieuw aangelegd. Heeft alles bij elkaar 3 jaar geduurd. En inderdaad, altijd overal stof en vieze ramen. Ben er wel makkelijker door geworden
praat me er niet van. Worden al 4 jaar appartementen gerenoveerd afgebroken huizen gebouwd stads verwarming aangelegd scholen afgebroken scholen gebpuwd, en dat alles in een straal van 500 meter. Duurt ook nog maar twee jaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bij ons in de straat hebben ze een huizenblok gesloopt, nieuwbouw neergezet en de straat opnieuw aangelegd. Heeft alles bij elkaar 3 jaar geduurd. En inderdaad, altijd overal stof en vieze ramen. Ben er wel makkelijker door geworden
nee hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
die heb je ook van ons ouwe plekkie afgehaald
![]()
ik had hem ook net onder de knop zitten
wij zijn dan afhankelijk van de planning van de woningbouw en die kijken niet zo nauw hoor. Werk moet doorgaan zoals zij het willen. Na de bouwvak gaan ze waarschijnlijk beginnen, dus nog even rust in de tentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kamer voor kamer aanpakken, meubels van de wand, muur laten stuccen.
Zo heb ik in ieder geval wel de vloer hier gelegd en de muren laten stuccen.
hier in de omgevening van 500 meter word helemaal niks gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
praat me er niet van. Worden al 4 jaar appartementen gerenoveerd afgebroken huizen gebouwd stads verwarming aangelegd scholen afgebroken scholen gebpuwd, en dat alles in een straal van 500 meter. Duurt ook nog maar twee jaar
je zou toch verwachten dat alles vantevoren bekeken en berekend is hé, maar zie dat hier ook. De onlogische manier van werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier moest een groot hemelwaterriool worden aangelegd en zou de straat her-ingericht worden. Er lag erg kapot asfalt, dat is eruit en nu weer ouderwetse klinkertjes. Best mooi hoor, maar elke 2 weken moet er weer wat opengebroken worden, gaat niet goed met dat nieuwe riool blijkbaar. Het grondwater staat te hoog zegt de opzichterNou vraag ik je....
zijn mijn eigen worteltjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne ook en die kwam hier terecht [sc#129]De nieuwe kroeg is gevonden
oooooh, en ik vergeet ook helemaal de boeren die hier met hun karren met stoffige troep langs komen gesjeesdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in de omgevening van 500 meter word helemaal niks gedaanalleen als ik dat wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |